  • 1. Data: 2009-11-15 09:24:53
    Temat: Problem z tamronem 17-50
    Od: "Kret z domu" <maytki(malpa)@o2.pl>

    Mam tamrona 17-50 F2.8 i dziś odkryłem że poluzowało mi się mocowanie
    filtrów i osłony przeciwsłonecznej. Ma ktoś wiedze czy to jest klejone i
    jakoś magicznie nakręcane itp ?? Na szczęście z optyką nie ma problemu tylko
    jak na to nakręcić filtr :/

    Przemek
    www.kluchojady.prv.pl

  • 2. Data: 2009-11-15 11:08:14
    Temat: Re: Problem z tamronem 17-50
    Od: tliisek <t...@w...pl>

    Kret z domu pisze:
> [...]
    > jakoś magicznie nakręcane itp ?? Na szczęście z optyką nie ma problemu tylko

    Witam.
    Dokręcili mi to za darmo w ciągu minuty w pierwszym lepszym serwisie
    foto koło którego przechodziłem. Nie jest to duży problem.
    Pozdrawiam, Tomek.

  • 3. Data: 2009-11-15 11:26:20
    Od: JB <j...@i...pl>

    tliisek pisze:
> [...]
    Są filmiki na youtube.com Np. ten
    http://www.youtube.com/watch?v=IiOj-7MAO_w

    Jakub EROR

  • 4. Data: 2009-11-15 12:17:02
    Od: "Robert" <r...@p...naOnecie.pl>

    "tliisek" napisał:

    > Witam.
    > Dokręcili mi to za darmo w ciągu minuty w pierwszym lepszym serwisie foto
    > koło którego przechodziłem. Nie jest to duży problem.

    No popatrz...
    Nie pomyślałem żeby opytać w serwisach i odesłałem do narawy gwarancyjnej.
    Pewnie miesiąc potrzymają :-[

  • 5. Data: 2009-11-15 12:27:39
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@p...naOnecie.pl> napisał w wiadomości

    > No popatrz...
    > Nie pomyślałem żeby opytać w serwisach i odesłałem do narawy gwarancyjnej.
    > Pewnie miesiąc potrzymają :-[

    I jeszcze śrubokręt im się omsknie przy dokręcaniu śrubek ;)

    --
    Lol

  • 6. Data: 2009-11-15 18:48:35
    Od: "Kret z domu" <maytki(malpa)@o2.pl>

    > Są filmiki na youtube.com Np. ten
    > http://www.youtube.com/watch?v=IiOj-7MAO_w

    Dzięki za filmik :)
    Jutro będzie operacja

    Nie myślałem że to moze być tak częsty problem.

    Przemek
    www.kluchojady.prv.pl