  • 1. Data: 2009-11-14 20:52:22
    Temat: List otwarty do serwisu Nikon Polska
    Od: docxxx <s...@g...com>

    http://polishnikonservice.com/pl/component/content/a
    rticle/55-komunikaty/98-list-otwarty-do-serwisu-niko
    n-polska.html

  • 2. Data: 2009-11-14 22:18:41
    Temat: Re: List otwarty do serwisu Nikon Polska
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > http://polishnikonservice.com/pl/component/content/a
    rticle/55-komunikaty/98-list-otwarty-do-serwisu-niko
    n-polska.html

    "Uzytkownicy sprzetu marki Nikon kochaja i szanuja sprzet, który uzytkuja"

    shit, dobrze, ze nie zostalem jednak nikonowcem. Kochac swoj
    sprzet? Nie, zdecydowanie to jest glupie :)

    Roger

  • 3. Data: 2009-11-14 23:01:42
    Od: Les <s...@p...fm>

    Witam,
    poprawi się co najwyżej na kilka miesięcy - to przecież Polska jest!

    Pozdrawiam
    Les

    PS. Ciekawe co "przyniesie" akcja Fotopolis?

  • 4. Data: 2009-11-15 00:27:47
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Witam,
    poprawi się co najwyżej na kilka miesięcy - to przecież Polska jest!

    ________

    trzymam za powodzenie akcji kciuki pomimo, ze to nie moj
    system. Widze niestety natomiast, ze to jest standard, jesli idzie o
    serwis canona to ja sam moglbym napisac male opowiadania odnosnie
    wlasnych przejsc i ilosci straconego czasu oraz pieniedzy z powodu
    tych partaczy...

    Roger

  • 5. Data: 2009-11-15 01:05:27
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2009-11-14, Roger from Cracow <r...@s...pl> wrote:
> [...]
    >
    > shit, dobrze, ze nie zostalem jednak nikonowcem. Kochac swoj
    > sprzet? Nie, zdecydowanie to jest glupie :)

    To jest żałosne, nie głupie. Jak petycja do KC PZPR wiernego partii
    ludu, który chwali socjalizm ale nienawidzi wypaczeń. Niech Wielki Brat
    Nikon coś tu zrobi bo bardzo cierpimy. Serwis jest elementem produktu.
    Jak firma ma w d. swoich klientów to wybiera się inną. To jest pewien
    pakiet a nie śrubki, podkładki i uścisk ręki serwisanta, każde z osobna.
    A jak serwis notorycznie łamie prawa to się ich dochodzią na drodze
    sądowej a nie bije pianę i wylewa żale na forach czy grupach. Idę o
    zakład, że miażdżąca większośc narzekaczy nawet nie wysłała skargi do
    Nikona.

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2009-11-15 03:35:12
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Marcin Debowski wrote:
    > Serwis jest elementem produktu.
    > Jak firma ma w d. swoich klientów to wybiera się inną.

    Wszyscy już dawno byśmy mieli olympusa ;)

    d.

    :)

  • 7. Data: 2009-11-15 08:51:29
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 15 Nov., 01:27, "Roger from Cracow" <r...@s...pl>
    wrote:
> [...]
    > serwis canona to ja sam moglbym napisac male opowiadania odnosnie
    > wlasnych przejsc i ilosci straconego czasu oraz pieniedzy  z powodu

    i dlatego nie odaje nigdy aparatow do servisu.

    zmieniam -wychodzi to taniej niz naprawa.

  • 8. Data: 2009-11-15 09:32:35
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-11-15 02:05:27 +0100, Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> said:

> [...]
    > Nikon coś tu zrobi bo bardzo cierpimy. Serwis jest elementem produktu.
    > Jak firma ma w d. swoich klientów to wybiera się inną.

    Aha. Ale którą?

    > A jak serwis notorycznie łamie prawa to się ich dochodzią na drodze
    > sądowej a nie bije pianę i wylewa żale na forach czy grupach.

    Oczywiście masz własną praktykę w tego typu sprawach, a nie tak tylko
    mentorskim tonem zza klawiatury pouczasz innych? To w takim razie
    opowiedz nam tu ile czasu trwały Twoje sprawy przed sądem, ile
    kosztowali adwokaci, jaki wyrok zapadł i czy dostałeś wszystko, o co
    wnosiłeś.

    de Fresz

  • 9. Data: 2009-11-15 10:24:37
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@I...ml1.net> napisał w wiadomości
> [...]
    > sądowej a nie bije pianę i wylewa żale na forach czy grupach. Idę o
    > zakład, że miażdżąca większośc narzekaczy nawet nie wysłała skargi do

    Pomijając formę i treść, to generalnie są różne drogi - także przez media.
    Czasami bywa to dosyć skuteczne - patrz casus Biedronki ;)

    --
    Lol

  • 10. Data: 2009-11-15 19:25:39
    Od: StaM <a...@y...com>

    On 15 Lis, 04:35, dominik <n...@d...kei.pl> wrote:

    > Wszyscy już dawno byśmy mieli olympusa ;)
    > d.
    > :)

    Olympusa de pamietam z swie´tnego serwisu,
    oraz bezplatnej naprawy poserwisowej (czasy analoga)
    StaM