  • Data: 2016-02-26 15:54:41
    Temat: warto wozić rejestrator
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    zawsze. Polewa.

    Dziś jadę sobie i widzę, że z autobusu wysiada paniusia. Nie poszła w
    lewo więc wyjdzie w prawo zza autobusu no to zatrzymałem się.

    Wyszła, obudziła się, ja do niej uśmieszek rekina z "gdzie jest Nemo"
    ona do mnie uśmieszek "życie tak kruche jest" i w brecht.

    Ugadaliśmy się, że będzie chodzić o kuli przez 4 tygodnie :)

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.