  • 1. Data: 2010-05-05 07:20:26
    Temat: wadliwy UPS ?
    Od: Mich <n...@n...pl>

    Kupiłem nowy UPS Mustek Powermust 650VA. Jego moc rzeczywista to 390W.
    Zgodnie z instrukcją ładował sie przez 24h bez obciążenia. Teraz podłączam
    pod niego monitor LCD i komputer (zasilacz 300W) i wyłączam UPSa z sieci -
    przechodzi na tryb akumulatorowy, ale komp i monitor się momentalnie
    wyłączają.
    Gdy podłączam lampke 150W dzieje się to samo.
    Rozumiem, że to oznacza, że UPS jest zepsuty, tak?

  • 2. Data: 2010-05-05 07:52:19
    Temat: Re: wadliwy UPS ?
    Od: "Nowak Andrzej" <n...@w...pl>

    Witam. ja miałem podobny problem tylko ze umnie był uszkodzony akymulator

  • 3. Data: 2010-05-05 08:06:19
    Od: Mich <n...@n...pl>

    Dnia Wed, 5 May 2010 09:52:19 +0200, Nowak Andrzej napisał(a):

    > Witam. ja miałem podobny problem tylko ze umnie był uszkodzony akymulator

    UPS czy akumulator to dla mnie nieważne - w każdym razie chodzi mi o to,
    czy to jest normalne zachowanie czy nie? Nigdy nie miałem UPSa, więc
    dopytuje żeby mieć pewność.
    Jak dla mnie, na zdrowy rozum, UPS jest walnięty.

  • 4. Data: 2010-05-05 08:30:11
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 05-05-2010 o 10:06:19 Mich <n...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    > dopytuje żeby mieć pewność.
    > Jak dla mnie, na zdrowy rozum, UPS jest walnięty.

    W zasadzie tak... Nie ma tam jakiegoś bezpiecznika sieciowego?
    I jeszcze głupia sugestia - w zasilaczach APC pierwszą rzeczą po
    rozpakowaniu jest podłączenie przewodów do akumulatora.
    --
    Brak sygnaturki.

  • 5. Data: 2010-05-05 09:00:18
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Mich" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Gdy podłączam lampke 150W dzieje się to samo.
    > Rozumiem, że to oznacza, że UPS jest zepsuty, tak?

    Tak, wygląda na "walnięty", a bez ociążenia też UPS się wyłącza po
    odłączeniu go od sieci?

  • 6. Data: 2010-05-05 09:11:11
    Od: "Nowak Andrzej" <n...@w...pl>

    umnie był uszkodzony sam akumulator ups mialem sprawny. poniewasz na wyjsciu
    podawał mi tylko 74V i nic nie startowało. wymienilem akumulator i wszystko
    dziala od 2 lat
    moja rada sprawdz miernikiem jakie podaja napięcie na wyjsciu i czy wogóle.

  • 7. Data: 2010-05-05 10:01:43
    Od: Mich <n...@n...pl>

    Dnia Wed, 5 May 2010 09:20:26 +0200, Mich napisał(a):

> [...]
    > wyłączają.
    > Gdy podłączam lampke 150W dzieje się to samo.
    > Rozumiem, że to oznacza, że UPS jest zepsuty, tak?

    Problem rozwiązany - ten UPS ma 4 gniazda ale tylko 3 z nich mają
    podtrzymywanie napięcia - to ostatnie ma tylko zabezpieczenie
    przeciwprzepięciowe. Tak się złożyło, że zarówno lampkę jak i kompa
    podłączałem do tego czwartego gniazda. :)
    Innymi słowy jednak wszystko działa. Sorry za kłopot!

  • 8. Data: 2010-05-05 10:22:15
    Od: nb <n...@n...net>

    at Wed 05 of May 2010 12:01, Mich wrote:

> [...]
    > podłączałem do tego czwartego gniazda. :)
    > Innymi słowy jednak wszystko działa. Sorry za kłopot!

    Godne pochwały, że przedstawiłeś rozwiązanie.
    Zostanie dla potomnych.
    Nic tak bardzo nie irytuje jak "już sobie poradziłem".

    --
    nb

  • 9. Data: 2010-05-06 05:12:00
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "nb" <n...@n...net> napisał w wiadomości
    > at Wed 05 of May 2010 12:01, Mich wrote:
    > Godne pochwały, że przedstawiłeś rozwiązanie.
    > Zostanie dla potomnych.
    > Nic tak bardzo nie irytuje jak "już sobie poradziłem".

    Następnym razem trzeba w pierwszej kolejności zadać podstawowe pytanie:
    "Czy przeczytałeś instrukcję obsługi?"
    :-)

  • 10. Data: 2010-05-06 21:58:20
    Od: "mbuniek" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > podłączałem do tego czwartego gniazda. :)
    > Innymi słowy jednak wszystko działa. Sorry za kłopot!

    He He tez sie kiedys nadzialem na cos takiego, wslasnie chcialem zasugerowac
    :) czy aby nie to

    Buniek