  • 1. Data: 2010-05-04 12:15:54
    Temat: star nx15 lub nx1500 - dip switche
    Od: ptoki <s...@g...com>

    Mam taka drukarke. Jest nie do zajechania. A wlasciwie ktos ja
    zajechal (mozliwe ze nawet to bylem ja :) ).
    Mianowicie chyba sa poprzestawiane dipswitche na glownej plycie.
    W sumie nie wiem czy tam bylo gmerane ale od jakiegos czasu drukarki
    nie widac pod xp a pod linuxem drukuje jakos niechetnie (nie we
    wszystkich trybach rozdzielczosci i nie zawsze).

    Czy ktos ma takowa drukarke i moglby sprawdzic jak tam sa ustawione te
    przelaczniki? Taki zestawik 8 przelacznikow (chyba niebieska obudowa).
    Mam podejrzenie ze jednak sa przestawione i dlatego ona tak glupieje.

    --
    Lukasz Sczygiel