  • 1. Data: 2010-05-04 08:08:56
    Temat: jaki używany monitor 19 cali?
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    witam

    W zamian za padający CTR 19, muszę kupić coś taniego. Mimo wszystko, LCD
    bo bedzie zajmował mniej miejsca. Jakie stare, używane monitory warto
    kupić? najchętniej dell, ale jak poradzicie cos innego - nie bede
    wybrzydzał. cena maks 450zl
    ToMasz

  • 2. Data: 2010-05-04 08:24:27
    Temat: Re: jaki używany monitor 19 cali?
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-05-04 10:08, ToMasz pisze:
    > cena maks 450zl
    Ale o co chodzi? Przecież za tyle kupisz nowy LCD, no może o parametrach
    raczej biurowych, ale nic nie napisałeś na temat wymaganych parametrów.

    Maciek

  • 3. Data: 2010-05-04 09:24:25
    Od: Gabriel Kowalski <g...@g...pl>

    Dnia Tue, 04 May 2010 10:08:56 +0200, ToMasz napisał(a):

> [...]
    > bo bedzie zajmował mniej miejsca. Jakie stare, używane monitory warto
    > kupić? najchętniej dell, ale jak poradzicie cos innego - nie bede

    Kup nowy z normalną gwarancją w normalnym sklepie.
    Biedne modele (bez dvi) o podstawowych parametrach są za niecałe 400 zł np.
    http://www.proline.pl/sklep.php?p=SAMSUNG+19+943NW+B za 379 zł
    http://www.proline.pl/sklep.php?p=LG+19+W1942S-PF za 399 zł
    http://www.proline.pl/sklep.php?p=LG+19+W1934S-BN za 415 zł

    Moim zdaniem nie warto kupować starego monitora LCD, nawet z naklejką
    "Dell".

  • 4. Data: 2010-05-04 09:52:41
    Od: "cyfer" <c...@o...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > bo bedzie zajmował mniej miejsca. Jakie stare, używane monitory warto
    > kupić? najchętniej dell, ale jak poradzicie cos innego - nie bede

    Jasne że za tą cenę lepiej kupić coś nowego.
    Ja niedawno nabyłem to
    http://www.agito.pl/monitory-lcd/lg-22-lcd-w2243s-pf
    .0.348413.html?cid=54&attr=1:613
    i nie narzekam.
    Jeżeli ten limit ceny jest bardzo sztywny a wielkość nie jest głównym
    kryterium to i tak sporo nowych modeli mieści się w tych kryteriach.

    --
    pozdrawiam
    c...@o...pl

  • 5. Data: 2010-05-04 10:35:01
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Użytkownik "Gabriel Kowalski" napisał:

    > http://www.proline.pl/sklep.php?p=SAMSUNG+19+943NW+B za 379 zł

    To jest 19"? Format 16x10, to oznacza wysokość ekranu monitora ok. 24 cm,
    czyli mniej niż 15" 4:3. Monitor celowo sfotografowany z boku, aby format
    nie rzucił się w oczy. To zwykłe nabijanie nieświadomego klienta w butelkę.
    O ile panorama ma sens w odniesieniu do TV, to w przypadku komputera pasuje
    jak wół do karety. Aby mieć wysokość ekranu porównywalną z 19" 4:3, trzeba
    by kupić panoramę 26". Jaka jest cena takowego? Tak na szybko znalazłem w
    okolicy 1 400,- do 1 600,- zł.

    > http://www.proline.pl/sklep.php?p=LG+19+W1942S-PF za 399 zł
    > http://www.proline.pl/sklep.php?p=LG+19+W1934S-BN za 415 zł

    Podobny chłam.

    > Moim zdaniem nie warto kupować starego monitora LCD, nawet z naklejką
    > "Dell".

    Z tym całkowicie się zgadzam. W żadnym wypadku nie należy kupować używanego.
    jak kogoś pasjonuje loteria, to niech sie uda do wesołego miasteczka.

    Remek

  • 6. Data: 2010-05-04 11:14:34
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    ToMasz pisze:
> [...]
    > bo bedzie zajmował mniej miejsca. Jakie stare, używane monitory warto
    > kupić? najchętniej dell, ale jak poradzicie cos innego - nie bede
    przepraszam. Po pierwsze chciałem żeby monitor nie był panoramiczny. w
    90% bezie do przeglądania netu. Niemniej jednak wolałbym zeby miał
    maksymalnie duze kąty. Tu lepiej by sie sprawowała każda inna
    technologia niż TN... Ale niewiem czy "25ms" nie spowoduje ze tekst na
    stronie www podczas przewijania, bedzie jeszcze czytelny.
    Coś mi sie kołacze pod czaszką ze kiedyś były jakieś monitory TN, (mocno
    polecane na tej grupie) które miały raz wmiare dobre paramerty
    wyświetlanego obrazu a dwa wmiarę dobre kąty. Odwzorowanie barw - mało
    istotne.

  • 7. Data: 2010-05-04 11:16:19
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    ToMasz pisze:

> [...]
    > polecane na tej grupie) które miały raz wmiare dobre paramerty
    > wyświetlanego obrazu a dwa wmiarę dobre kąty. Odwzorowanie barw - mało
    jeszcze jedno: jak najwieksza plamka, jak najmniejsza rozdzielczość

  • 8. Data: 2010-05-04 11:26:05
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 4 May 2010 12:35:01 +0200, Remek napisał(a):

    > Aby mieć wysokość ekranu porównywalną z 19" 4:3, trzeba
    > by kupić panoramę 26".

    google i "lcd size comparision"
    http://i49.tinypic.com/23i8jl5.png

    --
    marcin

  • 9. Data: 2010-05-04 13:57:03
    Od: "Remek" <r...@t...pl>

    Użytkownik "zly" napisał:

    > google i "lcd size comparision"
    > http://i49.tinypic.com/23i8jl5.png

    Jak chcesz to wierz reklamom i innym kłamliwym opracowaniom. Mnie wystarcza
    arytmetyka na poziomie podstawówki. Twierdzenie Pitagorasa - a2+b2=c2

    Przekątna 19" - 48,26 cm. Stosumek boków 16:9. Co daje 23,66 cm x 42,06 cm.
    Jeśli znasz inny wynik to się pochwal.

    Remek

  • 10. Data: 2010-05-04 14:31:12
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > 90% bezie do przeglądania netu. Niemniej jednak wolałbym zeby miał
    > maksymalnie duze kąty. Tu lepiej by sie sprawowała każda inna

    Może panorama+pivot?

> [...]
    > polecane na tej grupie) które miały raz wmiare dobre paramerty
    > wyświetlanego obrazu a dwa wmiarę dobre kąty. Odwzorowanie barw - mało

    Kilka miesięcy temu sprzedałem 913N za 200zł. Może tobie też będzie odpowiadać?