  • 1. Data: 2016-02-27 20:18:49
    Temat: vw po naprawie
    Od: p...@g...com

    Autozeitschrift testet Amarok nach VW-RückrufSchummel-Diesel nach Umrüstung:
    Verbrauch steigt um 0,5 bis 0,7 Liter

    niby niedużo ale miało nie być efektów ubocznych ... ciekawe czy KBA wstrzyma update
    Passata ? Są między młotem a kowadlem z jednej strony wkurzeni użytkownicy z drugiej
    koncern z długimi rączkami :-)

    PS czemu nikt nie pisze o Nokianie ? Jakaś ta nasza prasa motoryzacyjna nie na czasie
    :-)

  • 2. Data: 2016-02-27 20:26:38
    Temat: Re: vw po naprawie
    Od: masti <g...@t...hell>

    p...@g...com wrote:

    > Autozeitschrift testet Amarok nach VW-RückrufSchummel-Diesel nach Umrüstung:
    Verbrauch steigt um 0,5 bis 0,7 Liter

    tylko tyle? myślałem, że się bali, że wzrośnie ze 3l.

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 3. Data: 2016-02-27 20:45:23
    Od: p...@g...com

    Tylko tyle i aż tyle ... niecałe 10% ale nasuwa się pytanie dlaczego to użytkownik ma
    ponosić konsekwencje ? No i jeśli to się potwierdzi przy innych modelach vw to trzeba
    będzie skorygować parę danych ... ciekawe czy będą potrafili wyczarować spalanie wg
    producenta na takim silniku z nowym softem :-)

  • 4. Data: 2016-02-27 21:14:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    p...@g...com wrote:

> [...]
    trzeba będzie skorygować parę danych ... ciekawe czy będą potrafili wyczarować
    spalanie wg producenta na takim silniku z nowym softem :-)

    spalanie podawne przez producentów już dawno nie ma nic wspólnego z
    rzeczywistością. Juz nawet, któryś musiał prostować.
    Natomiast skutkiem tzw. ekologii samochody współczesne palą tyle co Fiat
    125p z lat 70 (a w zasadzie 30.)

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2016-02-27 23:34:11
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sat, 27 Feb 2016 11:18:49 -0800 (PST), p...@g...com
    napisał(a):

> [...]
    update Passata ? Są między młotem a kowadlem z jednej strony wkurzeni użytkownicy z

    Ciekawe czy turbodziura się powiększyła?

  • 6. Data: 2016-02-28 08:39:17
    Od: p...@g...com

    W USA chyba lepiej pilnują bo w 2014r bodajże Ford wypłacił 200 tys. nabywców od
    100-1000 $ właśnie za podawanie zanizonych wartości ... teraz VW płaci ale tylko w
    USA jak nam pewnie wytłumaczy Bieńkowska tak musi być :-)

    Wielkie moto koncerny mają szczególną pozycję w Brukseli i wychodzi na to ze dymaja
    europejskich klientów na całego przy cichym przyzwoleniu UE

  • 7. Data: 2016-02-28 08:39:29
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 27.02.2016 o 20:18, p...@g...com pisze:
    > Autozeitschrift testet Amarok nach VW-RückrufSchummel-Diesel nach Umrüstung:
    Verbrauch steigt um 0,5 bis 0,7 Liter

    Czyli?
    To polska grupa tak dla przypomnienia....

  • 8. Data: 2016-02-28 08:45:47
    Od: p...@g...com

    Nie, o utracie osiągów nic nie ma.

    PS media juz trabia o doplacie 5000 EURO przy kupnie e-auta, minister finansów
    jeszcze się opiera ale myślę że sprawa jest przesądzona, te straty VW musi sobie
    przecież odbić a gdzie lepiej sięgnąć niż do kieszeni podatnika ?

  • 9. Data: 2016-02-28 08:47:10
    Od: p...@g...com

    Zużycie paliwa wzrosło po naprawie softu

  • 10. Data: 2016-02-28 08:53:34
    Od: mk4 <m...@d...null>

    On 2016-02-28 08:47, p...@g...com wrote:
    > Zużycie paliwa wzrosło po naprawie softu

    No i jak to ma byc - wiecej pali to wiecej zuzywa zasobow. Zatem jest
    mniej ekonomiczny i trujacy. No ale teraz spelnia normy.

    Tylko co to za normy, gdzie przepalajac wiecej paliwa jest "lepiej".
    Gdzie tu ekologia? Chyba psudoekologia.

    Tak, zaraz ktos powie, ze jest mniej tych bardziej trujacych zwiazkow a
    wiecej tych mniej trujacych. Tylko, ze to juz kombinatorstwem zalatuje
    albo zalatwianiem przy zielonym stoliku co jest bardziej a co mniej. Bo
    jak mniej pali (i to nie tak malo - bo niby ok 10%) to jest chyba mniej
    i jednych i drugich.

    --
    mk4