-
11. Data: 2016-02-28 08:56:55
Temat: Re: vw po naprawie
Od: Shrek <...@w...pl>
On 28.02.2016 08:53, mk4 wrote:
> Tak, zaraz ktos powie, ze jest mniej tych bardziej trujacych zwiazkow a
> wiecej tych mniej trujacych. Tylko, ze to juz kombinatorstwem zalatuje
> albo zalatwianiem przy zielonym stoliku co jest bardziej a co mniej. Bo
> jak mniej pali (i to nie tak malo - bo niby ok 10%) to jest chyba mniej
> i jednych i drugich.
Chyba nie do końca. NOx to chyba właśnie przy zbyt ubogiej mieszance się
tworzą.
Tak czy inaczej to ta ekologia to głównie na papierze;)
Shrek.
-
12. Data: 2016-02-28 09:14:16
Temat: Re: vw po naprawie
Od: p...@g...com
Euro normy są tak skonstruowane aby producenci mogli zaoferować taniego diesla z
niskim spalaniem ... w USA ten numer nie przeszedł i albo ladujesz drogi filtr
scr/adblue albo wypad z rynku
Sprawa z NOx tez śmierdzi abstrahując zupełnie od tych żałośnie nierealnych danych wg
producenta ... nasuwa się proste pytanie kto na tym zyskał i ile to kosztowało :-)
-
13. Data: 2016-02-28 09:31:45
Temat: Re: vw po naprawie
Od: mk4 <m...@d...null>
On 2016-02-28 09:14, p...@g...com wrote:
> Euro normy są tak skonstruowane aby producenci mogli zaoferować taniego diesla z
niskim spalaniem ... w USA ten numer nie przeszedł i albo ladujesz drogi filtr
scr/adblue albo wypad z rynku
>
> Sprawa z NOx tez śmierdzi abstrahując zupełnie od tych żałośnie nierealnych danych
wg producenta ... nasuwa się proste pytanie kto na tym zyskał i ile to kosztowało :-)
Cos w tym moze i jest.
Jednak to co napisales zasmierdzialo brudna propaganda jak to w USA jest
swietnie. A przeciez po Chinach to chyba najwiekszy truciciel, ktory
regularnie odrzuca wszelkie porozumienia ekologiczne. Ich motoryzacja
tez nie zachwyca.
Wydaje sie, ze nie chodzi o żaden numer tylko o pieniądze. Co oczywiscie
nie usprawiedliwia VW - bo jakie te normy nie sa - to sie na nie
zgodzili to powinni je respektowac.
Z drugiej strony - kto jak kto - przeciez takie koncerny maja srodki do
tego zeby np. sprawdzac dokladnie auta konkurencji i publikowac wyniki.
A skoro nikt tego nie robi to chyba wszyscy mniej lub wiecej kantuja.
--
mk4
-
14. Data: 2016-02-28 10:00:05
Temat: Re: vw po naprawie
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Użytkownik p...@g...com ...
> Autozeitschrift testet Amarok nach VW-RückrufSchummel-Diesel nach
> Umrüstung: Verbrauch steigt um 0,5 bis 0,7 Liter
Znaczy wzrosło?
Ja w takim układzie nie widze problemu oczywiście pod warunkiem, ze vw odda
kase za 0,7l x przejechane km/100
-
15. Data: 2016-02-28 11:50:11
Temat: Re: vw po naprawie
Od: p...@g...com
Ale tylko VW i kompania sprzedawał w Stanach tzw. czystego diesla ... EPA sprawdziło
i wyszło szydlo z worka ... nigdzie nie napisałem ze USA jest super dziwi mnie tylko
ze jak w USA moto koncern płaci użytkownikom za oszustwo to w UE Bruksela zamiata
temat pod dywan
-
16. Data: 2016-02-28 12:00:30
Temat: Re: vw po naprawie
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
Dnia Sat, 27 Feb 2016 23:45:47 -0800 (PST), p...@g...com
napisał(a):
> Nie, o utracie osiągów nic nie ma.
Bo utraty osiągów jako takich raczej nie będzie.
Przy pełnym gazie moc będzie taka jak być, przyspieszenia itp. też, bo
problemy z emisją nie dotyczyły tego.
Ale ciekawe jak wrażenia z miejskiej jazdy?
Bo fajna reakcja na gaz w nowych dieslach m.in. bierze się stąd że turbina
cały czas dmucha i w razie potrzeby od razu można podlać więcej paliwa.
No ale to właśnie to (praca na ubogiej mieszance przy niskich obciążeniach)
powodowało emisję tlenków azotu.
-
17. Data: 2016-02-28 12:07:56
Temat: Re: vw po naprawie
Od: p...@g...com
Ale to oznacza przyznanie się do błędu a tego VW nie może zrobić ... Deal z KBA
wyklucza jakiekolwiek efekty uboczne i tego muszą się trzymać za wszelką cenę.
Zresztą nawet te 10% jest bardzo niebezpieczne dla VW bo w 2013r zapadł wyrok na
korzyść klienta który chciał odstąpienia od umowy z powodu zbyt dużego zużycia paliwa
(dane producenta vs realne) tam granicą było właśnie 10%
Dies entschied jetzt dasOberlandesgericht Hamm. (I-28 U 94/12). Das Gericht
bestätigte damit das Urteil des Landgerichts Bochum.
-
18. Data: 2016-02-28 13:56:01
Temat: Re: vw po naprawie
Od: Cavallino <c...@k...pl>
W dniu 28.02.2016 o 12:07, p...@g...com pisze:
> Ale to oznacza
To czyli co?
Bez cytatów tego nie wiadomo....
-
19. Data: 2016-02-28 17:50:04
Temat: Re: vw po naprawie
Od: Irokez <n...@w...pl>
W dniu 2016-02-27 o 20:18, p...@g...com pisze:
> PS czemu nikt nie pisze o Nokianie ? Jakaś ta nasza prasa motoryzacyjna nie na
czasie :-)
>
A co z Nokianem?
Po niemiecku nie za bardzo szprecham.
--
Irokez
-
20. Data: 2016-02-28 19:12:44
Temat: Re: vw po naprawie
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>
W dniu 2016-02-28 o 17:50, Irokez pisze:
> W dniu 2016-02-27 o 20:18, p...@g...com pisze:
>
>> PS czemu nikt nie pisze o Nokianie ? Jakaś ta nasza prasa
>> motoryzacyjna nie na czasie :-)
>>
>
> A co z Nokianem?
> Po niemiecku nie za bardzo szprecham.
Ponoć to, co produkowali do testów i homologacji (słynna naklejka
unijna) i to, co szło do sprzedaży, to tylko z wyglądu jest to samo.
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."