  • 181. Data: 2011-09-20 10:35:12
    Temat: Re: urządzenie sterujące włączeniem wyłączeniem prądu
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Waldemar Krzok napisał:

    > Tylko tu podkablowanie było po fakcie i dzięki temu kablowaniu Sybira
    > uniknął.

    Całkiem jak u tego Wołodii, co na Sybir poszedł za lenistwo. Wieczoerm
    razem z Griszą pili samogon i opowiadali kawały polityczne. Rano go łeb
    tak bolał, że nie miał siły iść i donieść. Grisza był pierwszy.

    > Jednak coś się zmieniło ;-).

    Zależy z której strony patrzeć.

    Jarek

    PS
    Donoszę, że w Skype całkiem dobrze działa transmisja obrazu pulpitu.
    Nie trzeba wysyłać skrinszotów mailem, można w czasie rzeczywistym
    prowadzić facia z drugiej strony za rękę.

  • 182. Data: 2011-09-20 10:35:59
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Waldemar Krzok napisał:

    > Na szczęście nikt, bo zawór był w podziemnym schronie na ulicy,
    > ale ten trzeba było wyczyścić, a i na ulicę wydostało się "conieco".
    > Dekiel podskoczył, ale nie odleciał.

    Środki przeczyszczające należy stosować z umiarem.

    --
    Jarek

  • 183. Data: 2011-09-20 15:10:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jacek Radzikowski" <j...@s...die.die.die.piranet.org> wrote in message
> [...]
    0037/?qs=NdVr8vFq8jhSC3%252bmZK20Xg%3d%3d

    > Jesteś pewien że tego potrzebujesz? Bo moduł chyba chodzi tylko z
    > texasowym WiLinkiem. Tzn. na module jest PHY/MAC, a cała reszta
    > siedzi w głównym procesorze (OMAP).

    Wygląda na to, że masz rację... :-)
    Nie doczytałem datasheeta bo był po chinsku ;-)

  • 184. Data: 2011-09-20 22:26:54
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 09/20/2011 11:10 AM, Pszemol wrote:
> [...]
    0037/?qs=NdVr8vFq8jhSC3%252bmZK20Xg%3d%3d

    > Wygląda na to, że masz rację... :-)
    > Nie doczytałem datasheeta bo był po chinsku ;-)

    Argument za tym ze Chiński jest przydatni w elektronice:)

    j.

  • 185. Data: 2011-09-21 16:44:19
    Od: Piotr <t...@a...gov.mg>

> [...]
    > znaleźć tylko jeden produkt małej firmy z Shenzen. Za kilkukrotnie wyższą

    Oj chyba się niezbyt mocno do szukania przyłożyłeś ;) np. Digi czy
    Lantronix takie urządzenia już wiele lat temu produkowali. Ale fakt że
    ceny, zwłaszcza w PL mało przystępne były.

  • 186. Data: 2011-09-21 17:07:42
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Piotr napisał:

    > Oj chyba się niezbyt mocno do szukania przyłożyłeś ;) np. Digi czy
    > Lantronix takie urządzenia już wiele lat temu produkowali. Ale fakt że
    > ceny, zwłaszcza w PL mało przystępne były.

    W ogóle się nie przykładałem. Firma "atmelkowa" nie potrafiła sprostać
    wymaganiom jakie miałem, żeby była komunikacja IP, więc zaproponowała
    zrobienie tego co mieli zrobić na RS-485 i dokupienie takiej przejściówki.
    Ja tylko sprawdziłem, że to co znaleiźli, jakiś sens ma. I że wiele
    innych urządzeń nie jest dostępnych. O tym, że sama idea jest starsza,
    to ja wiem.

    --
    Jarek