  • 21. Data: 2014-08-12 22:04:10
    Temat: Re: unikanie płacenia oc
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Cavallino pisze tak:

    > A pakiecie dodaje do tego umowę na Ciebie, a nie na siebie, więc
    > nie płaci podatków od swojego zarobku.

    a po polsku?

    --
    Piter

  • 22. Data: 2014-08-12 22:35:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości grup
    t...

    > a po polsku?

    Które słowo jest dla Ciebie niezrozumiałe?

  • 23. Data: 2014-08-12 22:41:25
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "MichaelData(R)" napisał

    > Wszystko zalezy czy poprzedni własciciel podał dane kupujacego czy olał
    > zgłoszenie o sprzedaży...

    Jak oleję - też nic mi nie zrobią. Zdaj sobie sprawę że polisę sprzedaję
    razem z autem. Mam umowę sprzedaży - co się stanie po tej dacie (godzinie
    - bo warto ją wpisać) wisi mi martwym kalafiorem....To już nie jest moje
    auto ani moja polisa.

    --
    Hinek

  • 24. Data: 2014-08-12 22:44:10
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "PiteR" napisał

    > ok, to jeszcze oświećcie mnie co daje niehandlarzowi nieprzejestrowanie
    > samochodu?

    A po co mam płacić prawie 200 zł za nowe tablice, dowód, zrywać
    naklejkę i stać w kolejkach???

    --
    Hinek

  • 25. Data: 2014-08-12 22:46:54
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Cavallino pisze tak:

    > Które słowo jest dla Ciebie niezrozumiałe?

    Nie leć w chuja i nie poprawiaj cytatów cfaniaczku.

    Jeszcze raz

    Co daje niehandlarzowi nieprzejestrowanie samochodu?
    Kto i do czego dodaje w pakiecie?

    --
    Piter

  • 26. Data: 2014-08-12 22:49:18
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Hinek pisze tak:

    > A po co mam płacić prawie 200 zł za nowe tablice, dowód, zrywać
    > naklejkę i stać w kolejkach???

    ok rozumiem, dzięki

    --
    Piter

  • 27. Data: 2014-08-13 00:06:42
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    "Hinek" wydumał(a) w wiadomości ID
> [...]
    > - bo warto ją wpisać) wisi mi martwym kalafiorem....To już nie jest moje

    No jasne ale jak umowę schowasz w piwnicy albo dasz ją psu na śniadanie to
    płacisz i kwiczysz :] Jak nowy właściciel przyjebie dzwonem z jego winy to poleci
    Ci po zniżkach :]...dokąd nie odkręcisz.

    Będą Cie ścigali pismami, srismami i zjadą Ci po koncie/zarobkach itp. OK, jak
    widać chcesz tego BARDZO. Spox, możesz to odkręcić przeznaczając czas 10X więcej
    na wyjaśnienia/telefony/wizyty/pisma, zamiast prostego zgłoszenia u
    ubezpieczyciela. Pasi? :)

    --
    Michael________
    ______/) /\ | /\

  • 28. Data: 2014-08-13 11:53:42
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Hinek:
[...]
    ---

    Otóż zrobią, bo:
    Art. 32.
    1. Posiadacz pojazdu mechanicznego, który przeniósł prawo własności tego pojaz-du,
    jest obowiązany do przekazania posiadaczowi, na którego przeniesiono pra-wo własności
    pojazdu, potwierdzenia zawarcia umowy ubezpieczenia OC posia-daczy pojazdów
    mechanicznych oraz do powiadomienia na piśmie zakładu ubezpieczeń, w terminie 14 dni
    od dnia przeniesienia prawa własności pojazdu, o fakcie przeniesienia prawa własności
    tego pojazdu i o danych posiadacza, na którego przeniesiono prawo własności pojazdu.
    4. Posiadacz pojazdu mechanicznego, na którego przeniesiono prawo własności po-jazdu
    ponosi odpowiedzialność wobec zakładu ubezpieczeń za zapłatę składki należnej za
    okres od dnia, w którym nastąpiło przeniesienie na niego prawa wła-sności pojazdu.
    Posiadacz pojazdu mechanicznego, który przeniósł prawo wła-sności tego pojazdu,
    ponosi solidarną odpowiedzialność z posiadaczem pojazdu, na którego przeniesiono
    prawo własności pojazdu, za zapłatę składki należnej zakładowi ubezpieczeń za okres
    od dnia przeniesienia prawa własności do dnia powiadomienia

    W skrócie. Jak w ciągu 14 dni od sprzedaży nie powiadomisz to płacisz solidarnie za
    składkę, a skoro TU nie zna danych nabywcy to płacisz tylko i wyłącznie Ty i nie masz
    szans się obronić przed tym.

  • 29. Data: 2014-08-13 16:49:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-08-12 22:41, Hinek pisze:
> [...]
    > - bo warto ją wpisać) wisi mi martwym kalafiorem....To już nie jest moje

    Jedynie odpowiadasz solidarnie za zapłatę przyszłych składek OC, jeśli
    dana polisa była płatna w ratach.

    --
    Liwiusz

  • 30. Data: 2014-08-13 20:12:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości grup
    t...

    > Nie leć w chuja i nie poprawiaj cytatów cfaniaczku.

    Tym tonem to sobie możesz z kolegami spod budki z piwem rozmawiać kmiotku.
    Jeśli chcesz twierdzić że połknięcie jednego "w" uniemożliwił Ci zrozumienie
    prostego tekstu, to również im musisz takie bajki opowiadać.

    > Jeszcze raz
    >

    > Co daje niehandlarzowi nieprzejestrowanie samochodu?
    > Kto i do czego dodaje w pakiecie?

    No a o kim była mowa jak nie o handlarzu?
    Czytaj źródłowy tekst tak długo aż zrozumiesz - opłaci się.