  • 1. Data: 2014-08-11 01:30:52
    Temat: Tuningowanie 2,2 D4D Toyoty ktoś przerabiał?
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Przyzwyczajony do ładnej pracy i niskiego spalania
    (rekord na baku 1200 km) w delikatnie
    poprawianej Szkodzie 1,9 tdi jestem zniesmaczony
    spalaniem na poziomie 8,5-9 L/100km w obecnej padace.
    Chyba że nie potrafię tym jeździć albo wykres
    momentu jest jakiś gówniany i nie potrafię wyczuć?
    A może takie spalanie to norma i trzeba było
    nie sprzedawać Szkody? ;)
    Jeździdło to Verso rocznik 2011 OIDP.

    L.

  • 2. Data: 2014-08-11 13:04:59
    Temat: Re: Tuningowanie 2,2 D4D Toyoty ktoś przerabiał?
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Lisciasty" <l...@p...pl> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    > Chyba że nie potrafię tym jeździć albo wykres
    > momentu jest jakiś gówniany i nie potrafię wyczuć?
    > A może takie spalanie to norma i trzeba było

    to padło tak ma, możesz podzownić po firmach tuningowych i zapytać co są w
    stanie zrobić, wywalenie DPFa często trochę pomaga

    Pzdr
    Piotrek

  • 3. Data: 2014-08-11 14:26:21
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 11 Aug 2014 12:04:59 +0100, X-Man

    > to padło tak ma, możesz podzownić po firmach tuningowych i zapytać co są w
    > stanie zrobić, wywalenie DPFa często trochę pomaga

    Na trasie -- praktycznie w niczym nie pomaga usunięcie DPF. Japońce po
    prostu tak mają -- nie są oszczędne. Niby nowoczesne silniki a palą jak
    prehistoryczne smoki.

    --
    Pozdor Myjk

  • 4. Data: 2014-08-11 16:08:20
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "Myjk" <m...@n...op.pl> wrote in message news:1gh513m1bqz7b.dlg@myjk.org...
    > Mon, 11 Aug 2014 12:04:59 +0100, X-Man
    > Na trasie -- praktycznie w niczym nie pomaga usunięcie DPF.

    uwierz mi że jak jest stary i przytkany to pomaga... tak samo jak katalizator

    Japońce po
    > prostu tak mają -- nie są oszczędne. Niby nowoczesne silniki a palą jak
    > prehistoryczne smoki.

    Pzdr
    Piotrek

  • 5. Data: 2014-08-11 19:30:37
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2014-08-11 14:26, Myjk pisze:
    > Japońce po
    > prostu tak mają -- nie są oszczędne. Niby nowoczesne silniki a palą jak
    > prehistoryczne smoki.

    Mam 2xD4D, wprawdzie nie 2.2, a 2.0, ale nie zgodzę się, że "japońce tak
    mają". Ten nowszy wg. komputera po mieście spalił poniżej 5l/100km, jak
    starałem się oszczędzać na maxa. Oba przy normalnej jeździe palą koło
    6-6,5l/100km po mieście. W trasie zależy - po krajówkach w dużym tłoku
    (nie ma sensu wyprzdzać) poniżej 5l/100km, a na autostradzie utrzymując
    160-170km/h wychodzi powyżej 8,5l/100km. To jest dużo?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 6. Data: 2014-08-11 19:41:03
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 11 sierpnia 2014 19:30:37 UTC+2 użytkownik LEPEK napisał:
    > a na autostradzie utrzymując
    > 160-170km/h wychodzi powyżej 8,5l/100km. To jest dużo?

    No właśnie mi tyle pali przy rodzinnym wyjeździe
    z kapeluszniczą prędkością 90-100 km/h :/

    L.

  • 7. Data: 2014-10-15 11:21:24
    Od: "wlasti" <w...@W...pl>

    ps.com...

    napisał:
    > a na autostradzie utrzymując
    > 160-170km/h wychodzi powyżej 8,5l/100km. To jest dużo?

    No właśnie mi tyle pali przy rodzinnym wyjeździe
    z kapeluszniczą prędkością 90-100 km/h :/

    no to niestety masz popsuty silnik -
    ja mam benzyne 132 koników - 1.6 - to verso z tą prędkością pali na
    autostradzie 7 liter benzyny
    a bez obciążenia - gdy jade sam - jeszcze mniej....

    także dizel z tą prędkością palący 8 litrów - to dizel zepsuty... coś jest
    ewidentnie nie tak...

  • 8. Data: 2014-10-15 15:46:35
    Od: b...@g...com

    Może zdefiniuj czym dla Ciebie jest korek w miescie ?
    W KR gdy remontowali ul. Jana Pawła i Łagiewniki to w godzinach szczytu przejezdzało
    sie 200 m/20 minut !
    W takich korkach BMW 318i 129PS e90 zuzywało 14-15l/100km
    Audi A6 C6 3.0 TDI równiez pali 14-15l ON.

    Więc wątpie aby twoje i inne D4D w ww. korkach krakowskich zuzywało ponizej 9

    Pozdr.
    Bugatti