  • 1. Data: 2014-08-11 19:23:32
    Temat: Czy w Polsce mozna dostac mandat za jeezde wojniej niz z predkoscia maksymalna?
    Od: A.L. <a...@a...com>

    Zostalem pouczony pzrez Pana Policjanta ze jadac z predkoscia mniejsza
    o 10 kmh niz predkosc maksymalnie dopuszczalna "stwarzam zagrozenie".

    Czy za to mozna dosatc mandat?

    A.L.

  • 2. Data: 2014-08-11 19:32:25
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Czy za to mozna dosatc mandat?
    Pewnie.
    Zależy od oznakowania drogi (C-14).
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 3. Data: 2014-08-11 19:35:10
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 11 Aug 2014 19:32:25 +0200, "WOJO"
    <s...@a...unknown.hehe> wrote:

    >Pewnie.
    >Zależy od oznakowania drogi (C-14).
    >Pozdrawiam.
    >WOJO

    Znaczy, co? Predkosc maksymalna jest jednoczsesnie minimalna?

    A.L.

  • 4. Data: 2014-08-11 19:38:49
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Znaczy, co? Predkosc maksymalna jest jednoczsesnie minimalna?
    Prędkość określona na znaku (C-14) to np. 40 km/h, dodatkowo w "terenie
    zabudowanym" w odpowiednich godzinach.
    Resztę sobie dośpiewaj.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 5. Data: 2014-08-11 19:43:32
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Mon, 11 Aug 2014 19:38:49 +0200, "WOJO"
    <s...@a...unknown.hehe> wrote:

    >Prędkość określona na znaku (C-14) to np. 40 km/h, dodatkowo w "terenie
> [...]

    ja wiem co to jest C-14, wiec proponuje3 mnie nie pouczac.

    Tam gdzie zostalem pouczony, zadnego C-14 nie bylo. jak sadze,
    zowstalem pouczony z tego powodu ze wiekszosc jechala dobre 30 kmh
    szybciej niz ja. Wiec mnie wypzredzali. Jak rozumiem stanowisko Pana
    Policjanta (a raczej sie domyslam), gdybym jechal tak jak oni, to by
    mnie nie musieli wypzredzac.

    Pytanie pomocnicze za 20 punktow: czy sa w Polsce jacys kierowcy
    ktorzy jezdza zgodnie z pzrepisami?

    A.L.

  • 6. Data: 2014-08-11 19:50:49
    Od: Pawel O'Pajak <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Zostalem pouczony pzrez Pana Policjanta ze jadac z predkoscia mniejsza
    > o 10 kmh niz predkosc maksymalnie dopuszczalna "stwarzam zagrozenie".

    Mysle, ze fantazjujesz. Nie wierze, ze w Rp v3.0 jakis policjant tak
    powiedzial. A mialby troche racji, wiadomo bowiem, ze jadac o 50% wiecej
    niz ograniczenie jedzie sie calkiem normalnie i bezpiecznie*. Wiekszosc
    ludzi raczej jezdzi normalnie, zatem jak trafia sie jakis kapelusz, to
    robi sie niebezzpiecznie.

    > Czy za to mozna dosatc mandat?

    Niestety nie, ale jesli utrudniasz ruch, to owszem.

    * Zasada nie sprawdza sie w gorach, gdzie zwykle ograniczenia sa sensowne.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 7. Data: 2014-08-11 19:57:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Pawel O'Pajak" <o...@g...pl> wrote in message

    > Mysle, ze fantazjujesz.
    > Nie wierze, ze w Rp v3.0 jakis policjant tak powiedzial.

    On sobie wymyśla różne scenki, pisze potem tekst na niusy udając
    że jemu się właśnie to przytrafiło i potem cieszy się dyskusją która
    się dzięki takiej fantazji utworzy...
    Tak samo było niedawno (czerwiec) z wątkiem "Dlaczego jakis kretyn".
    Też sobie wymyślił jakąś bzdurę że jechał szybciej niż zakaz na
    ulicy bez lewego pasa do wyprzedzania, a ktoś za nim błyskał
    światłami i go pospieszał...
    Teraz pisze, że jechał 10kh/h wolniej i policjant mu zwrócił
    uwagę - być może w wątku "Dlaczego jakis kretyn" też jechał
    dużo wolniej i po prostu wkurzał ludzi jadących normalnie.

  • 8. Data: 2014-08-11 20:01:22
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2014-08-11 19:43, A.L. pisze:

    > Pytanie pomocnicze za 20 punktow: czy sa w Polsce jacys kierowcy
    > ktorzy jezdza zgodnie z pzrepisami?
    >
    > A.L.

    jednego znałem, ale zasnął za kierownicą i się rozbił

    Łukasz

  • 9. Data: 2014-08-11 20:27:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-08-11 19:43, A.L. wrote:

> [...]
    > mnie nie musieli wypzredzac.
    >
    > Pytanie pomocnicze za 20 punktow: czy sa w Polsce jacys kierowcy

    Niektóre elki zwłaszcza na egzaminach, aboco?

    Shrek.

  • 10. Data: 2014-08-11 22:18:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 11 Aug 2014, WOJO wrote:
    <do A.L., BTW - co to za moda pomijania wrotek?>
    > Pewnie.
    > Zależy od oznakowania drogi (C-14).

    A odpowiednio:
    - widziałeś gdzieś
    lub
    - przepisy dopuszczają
    ...aby C-14 był "-10" względem B-33 lub regulacji ustawowej?

    pzdr, Gotfryd