  • 11. Data: 2014-08-12 08:26:58
    Temat: Re: unikanie płacenia oc
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.08.2014 21:45, PiteR pisze:

    > Co w wypadku gdy kupujący od nas auto umyślnie nie rejestruje na siebie
    > auta i jeździ na starym OC, stare OC się kończy a on dalej jeździ. Nie
    > może przecież wykupić OC na starego właściciela. Musi kupić na siebie,

    Tak.

    > więc musi zarejestrować auto.

    Nie. Przynajmniej nie z powodu OC.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 12. Data: 2014-08-12 09:56:22
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    A Ty jesteś typowym idiotą, który czyta tylko pierwsze części zdań. Dokładnie to samo
    co ty, napisałem pod koniec zdania - jeśli sprzedający nie dopełni swoich obowiązków.
    Przeprosisz? Tak, wiem że nie.

  • 13. Data: 2014-08-12 10:18:24
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    a...@g...com
    *Konfabulator* napisał(-a):

    > A Ty jesteś typowym idiotą, który czyta tylko pierwsze części zdań.

    > Przeprosisz? Tak, wiem że
    > nie.

    Słusznie. Za:

    > A Ty jesteś typowym idiotą

    za co lądujesz w KF
    BTW, w niczym nie jesteś lepszy ode mnie, bo ja nie doczytuję, a Ty
    pisać nie umiesz

    > Czasowo wyrejestrować się nadal nie ma.

    PLONK

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 14. Data: 2014-08-12 11:12:43
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Szkoda, że nie przeczytasz, że całkowicie mi to zwisa, gdzie mnie umieściłeś i
    zupełnie nie rozumiem po co informujesz o tym cały usenet. Masz jakieś przerośnięte
    ego?

    EOT.

  • 15. Data: 2014-08-12 12:43:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Konfabulator,

    Tuesday, August 12, 2014, 11:12:43 AM, you wrote:

    > Szkoda, że nie przeczytasz, że całkowicie mi to zwisa, gdzie mnie
    > umieściłeś i zupełnie nie rozumiem po co informujesz o tym cały
    > usenet. Masz jakieś przerośnięte ego?

    On cię nie przeczyta a twoje obiekcje nikogo nie interesują. Masz
    przerośnięte ego i musisz informować cały świat?

    > EOT.

    Teraz.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 16. Data: 2014-08-12 12:55:12
    Od: MichaelData(R) <s...@o...com>

    PiteR wydumał(a) w news:XnsA386DD5175CCCelektronik@localhost.net :

    > Co w wypadku gdy kupujący od nas auto umyślnie nie rejestruje na siebie
    > auta i jeździ na starym OC, stare OC się kończy a on dalej jeździ.

    Wszystko zalezy czy poprzedni własciciel podał dane kupujacego czy olał
    zgłoszenie o sprzedaży...

    Przy najblizszej kontroli policji zgłaszany jest do UFG jesli nie posiada
    waznej polisy... a potem leci kara.

    Jeśli sprzeda pojazd a nowy własciciel dokona rejestracji i ubezpieczenia to
    i tak dostanie karę z UFG, z tym że tutaj "z punktu" jako że zgłaszającym do
    UFG o braku dotychczasowego ubezpieczenia bedzie nowy ubezpieczyciel.

    Cokolwiek, jak narazie UFG nie tropi "z dnia na dzień" braku OC i nie
    wystepuje z ukaraniem jesli, czy to policja czy też ktoś inny, nie dokona
    zgłoszenia że dany pojazd nie ma OC, stąd jeszcze duża ilość osób, która
    jeździ bez OC. Powoli ma się to zmienić i UFG będzie miał mozliwość
    wystepowania o ukaranie bez potrzeby zgłoszenia osób trzecich.

    --
    Michael________(TM)
    ______/) /\ | /\

  • 17. Data: 2014-08-12 20:57:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** P.B. pisze tak:

    > Normalnie - idziesz i ubezpieczasz. Ja teraz tak mam: w połowie
    > lipca kupiłem samochód, któremu tydzień po zakupie kończyło się
    > OC, więc poszedłem i w pięć minut u brokera zrobiłem OC, AC,
    > asistance i szyby. Jak kiedyś go przerejestruję

    ok, to jeszcze oświećcie mnie co daje niehandlarzowi nieprzejestrowanie
    samochodu?

    Bo np można być otrąbionym za kogoś (siemaa Zdzichu, stary dyngolu) o
    sory to nie Zdzichu, można mieć porysowany lakier gwoździem (ty Genek
    pacz to Audi tego ch. w. d. j. Rycha co nie załatwił mi pracy w rajchu)

    --
    Piter

  • 18. Data: 2014-08-12 21:03:14
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 12 sierpnia 2014 12:55:12 UTC+2 użytkownik MichaelData(R) napisał:
> [...]
    > UFG o braku dotychczasowego ubezpieczenia bedzie nowy ubezpieczyciel.

    A taka historia z życia wzięta. Ludek ma plan
    przerobić sobie starą padakę, wyrzuca silnik,
    demoluje zawieszenie itp. itd. Po pewnym czasie
    kończy się kasa, przestaje też płacić OC.
    Ubezpieczyciel przysyła pogróżki, a po paru
    miesiącach zrywa umowę. Mija jakiś czas, ludek chce np.
    zezłomować pojazd, i co może w tym wypadku zrobić?

    L.

  • 19. Data: 2014-08-12 21:37:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "PiteR" <e...@f...pl> napisał w wiadomości grup
    t...

    > ok, to jeszcze oświećcie mnie co daje niehandlarzowi nieprzejestrowanie
    > samochodu?

    A pakiecie dodaje do tego umowę na Ciebie, a nie na siebie, więc nie płaci
    podatków od swojego zarobku.

  • 20. Data: 2014-08-12 21:38:09
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

> [...]
    > miesiącach zrywa umowę. Mija jakiś czas, ludek chce np.
    > zezłomować pojazd, i co może w tym wypadku zrobić?

    Kupić silnik i zawieszenie, zapłacić karę za brak OC, a potem złomować.