  • 21. Data: 2009-02-05 21:59:38
    Temat: Re: unikajcie DPD
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Kowalski pisze:

    > Pewnie jak naskoczyłeś z mordą na kuriera to cię najzwyczajniej olał ...

    Do kuriera to ja uprzejmie. Dopiero do interwencji zacząłem być chłodny
    jak wyszło, że mają Święte Procedury a klienta w dupie.

    [ciach]

    > Bo pewnie biuro zaczyna pracę od 9:00, zazwyczaj w żadnym sklepie, zakładzie
    > usługowym nie obsłużą nikogo przed/po godzinach otwarcia bo ktoś ma takie
    > widzimisię. Zbyt naiwny jesteś.

    Ale personel tam jest cały czas.

    > Poprostu trzeba umieć rozmawiać z ludżmi, i trochę myśleć ...

    Powiedz to DPD.

  • 22. Data: 2009-02-05 22:01:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Grzegorz Krukowski pisze:

    > A tu się mogę zgodzić. Jedną z czynników decydujących, czy coś kupię
    > przez internet jest możliwość wysyłki pocztą. Jak jej nie ma to
    > dziękuję. Poczta jest jaka jest, ale swój urzęd pocztowy mam w
    > odległości 5 minut spacerkiem, a kurierów na zadupiu po drugiej
    > stronie miasta ;)

    Wszystko fajnie, ale mi zależało na opcji sprawdzenia przesyłki przed
    zapłaceniem. Poczta tego nie ma.

  • 23. Data: 2009-02-05 22:12:17
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-02-05 22:55:50 +0100, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> said:

    > Wiesz, nie wiem jak ty, ale ja w pracy to tak się dziwnie składa że
    > pracuję i nie mam czasu na warowanie na kuriera - zwłaszcza że przed
    > zapłaceniem życzę sobie paczkę sprawdzić.

    Buhahahaha! Odebranie paczki od kuriera - robota na pół dnia dla AL! ROTFL! ;-)
    Czy też może w pracy nie masz nikogo na tyle zaprzyjaźnionego na
    recepcji/portierni/gdziekolwiek, żeby powiadomił Cie o przybyciu
    kuriera? :->

    de Fresz

  • 24. Data: 2009-02-05 22:15:26
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Wiesz, nie wiem jak ty, ale ja w pracy to tak się dziwnie składa że
    > pracuję i nie mam czasu na warowanie na kuriera - zwłaszcza że przed
    > zapłaceniem życzę sobie paczkę sprawdzić.

    Jak rozumiesz zwrot "warowanie na kuriera"?

    Normalnie to wyglada tak: Pracujesz sobie normalnie, nastepnie zjawia sie
    kurier i informuje o swoim przybyciu, odrywasz się od pracy i idziesz do
    kuriera. Sprawdzasz paczke, płacisz, wracasz do pracy. Czas swojej pracy
    wydłużasz o te 5 minut, które zabrał Ci kurier.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 25. Data: 2009-02-05 22:19:46
    Od: Olek <o...@u...eu>

    Mikolaj Tutak wrote:

    > Teraz juz wiem dlaczego kurierzy nienawidza dostreczeń do domow
    > prywatnych...

    prawda jest taka, że wśród jednych i drugich trafiają się idioci, z tym
    że idiota kurier narobi więcej szkód...

  • 26. Data: 2009-02-05 22:45:12
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Thu, 5 Feb 2009 22:41:15 +0100, "Mikolaj Tutak"
    <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam> wrote:

    >Nie no straszne, trzeba bylo sobie dopłacić i zamowic dostawe w "dziwnej"
    Niby tak.

    >porze. Ja zamawiam kuriera do pracy i nie truje głowy bez sensu ;-)
    Może i masz rację ;) Tylko że wcale nie jestem do końca pewien, czy
    tak do końca chcę aby w pracy wszyscy wiedzieli co kupuję do domu.

    Moje doświadczenia z kurierami są o wiele bardziej negatywne niż z
    pocztą. Tak jak wcześniej napisałem - dla mnie o wiele bardziej
    istotne jest abym mógł przesyłkę odebrać blisko domu odebrać kiedy MI
    jest wygodnie a nie kurierowi - a już wiem że się da to tak
    zorganizować, tylko nie u nas. Za to uganianie się za kurierem i
    umawianie się z nim to coś nie tak - nadawca zapłacił za skuteczne
    dostarczenie czegoś do mnie i to co kurierzy wyprawiają jest, w mojej
    opini, olewaniem obu stron. Jeżeli ,,Państwo kurierzy'' nie są w
    stanie tego zrobić/jest to dla nich nie opłacalne to albo niech nie
    świadczą usług dostawy do domów prywatnych, albo niech ustalą wyższą
    cenę aby im się opłacało (gdzieniegdzie widziałem wyższe opłaty za
    dostawy po 16ej, itp.). W zeszłym roku przerabiałem (nie)dostarczanie
    rachuków Tepsy przez InPost - bez komentarza. Rachunków brak,
    reklamacji pełno, dopiero jak zacząłem regularnie skrobać co miesiąć
    pisemko do UKE, to się poprawiło - oczywiście Tepsa wróciła do
    wysyłanie rachunków Pocztą i jest git ;)

    --
    Grzegorz Krukowski

  • 27. Data: 2009-02-05 22:49:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mikolaj Tutak pisze:

    > Nie no straszne, trzeba bylo sobie dopłacić i zamowic dostawe w
    > "dziwnej" porze.

    Święte Procedury nie przewidują takiej opcji.

    > Ja zamawiam kuriera do pracy i nie truje głowy bez
    > sensu ;-)

    Widać dużo nie pracujesz w tej swojej pracy. Inni jednak się w robocie
    nie obijają.

  • 28. Data: 2009-02-05 22:51:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mikolaj Tutak pisze:

    > To zamawiasz poczta do domu, kurierem do pracy, sprzet AGD czesto mozna
    > wybrac godziny bo transport jest dedykowany. Naprawde mozna opracowac
    > 100 sposobów trzeba tylko ruszyc łepetyna.

    No to rusz. I przełam w DPD ich Święte Procedury.

    > Nie to jest argumet - materiał akurat na rozdział ksiażki "przestepstwa
    > skarbowe" - jak oszukać celników. Normalnie wstydziłbyś się publicznie
    > chwalić...

    Nie chodzi o oszukiwanie, głupku, tylko o dodatkowe zawracanie głowy,
    tracenie czasu i pobieranie nienależnego cła "bo szło na adres firmy,
    więc pewnie to na handel, a nie do użytku prywatnego".

  • 29. Data: 2009-02-05 23:57:08
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Andrzej Lawa wrote:

    > No to rusz. I przełam w DPD ich Święte Procedury.

    Mysli sie przed, teraz to juz ty sie dostosujesz do nich ;-)

    > Nie chodzi o oszukiwanie, głupku, tylko o dodatkowe zawracanie głowy,
    > tracenie czasu i pobieranie nienależnego cła "bo szło na adres firmy,
    > więc pewnie to na handel, a nie do użytku prywatnego".

    Nienaleznego cła? Głupku? To nie ja robie z siebie debilka-sierote, który
    nie umie od kuriera paczki odebrać.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj

  • 30. Data: 2009-02-06 00:01:31
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@send.no.spam>

    Grzegorz Krukowski wrote:

    > Może i masz rację ;) Tylko że wcale nie jestem do końca pewien, czy
    > tak do końca chcę aby w pracy wszyscy wiedzieli co kupuję do domu.

    No to dopłacasz do dostawy "po 17" czy jak to sobie nazywaja, albo wysyłasz
    pocztą, albo do żony/babci/wujka. Generalnie lepiej jest pomyslec przed
    wysłaniem/zamówieniem ;-)

    > Moje doświadczenia z kurierami są o wiele bardziej negatywne niż z
    > pocztą. Tak jak wcześniej napisałem - dla mnie o wiele bardziej

    Poczta zgubiła mi juz 3 przesyłki - dziekuje postoje ;-)

> [...]
    > pisemko do UKE, to się poprawiło - oczywiście Tepsa wróciła do
    > wysyłanie rachunków Pocztą i jest git ;)

    Generalnie słowa "poczta polska" nie pasują mi do żadnego ze słów
    pozytywnych.

    --
    pozdrawiam
    Mikolaj