  • 1. Data: 2009-02-05 00:28:14
    Temat: unikajcie DPD
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Zamówienie (parę drobiazgów foto, ale trochę się uzbierało) złożone...

    Sklep wysyłając na liście przewozowym dodaje stosowną adnotację, że
    towar ma być odebrany w punkcie odbiorczym DPD (gdzie po drodze mógłbym
    wypłacić stosowną sumę z bankomatu).

    A dokąd trafia przesyłka? Pod adres zamieszkania oczywiście...

    I teraz tak - przywieźć kurier może tylko między 11 a 18, a odebrać
    osobiście można nie wcześniej niż o 9.

    I nie da się nawet godzinę wcześniej, bo mają Święte Procedury.

    Wniosek: DPD nadaje się do dostarczania paczek wyłącznie bezrobotnym...

  • 2. Data: 2009-02-05 08:12:15
    Temat: Re: unikajcie DPD
    Od: j...@g...pl

    On 5 Lut, 01:28, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:
> [...]
    >
    > I nie da się nawet godzinę wcześniej, bo mają Święte Procedury.
    >
    > Wniosek: DPD nadaje się do dostarczania paczek wyłącznie bezrobotnym...

    Stwarzasz sztuczne problemy.
    1. Jeśli kurier nie zastał nikogo pod adresem dostawy, to zostawia
    avizo z nr telefonu komurkowego do siebie, więc dzwonisz do niego i
    się z nim umawiasz. Oczywiście nie dostarczy w inny rejon niż
    obsługuje, ale możesz do niego podjechać. Możesz uzgodnić też kiedy
    dostarczy przesyłkę dnia następnego.
    2. Dwonisz do centrali i prosisz oby kurier nie zabierał przesyłki bo
    sam odbierzesz, i następnego dnia możesz odebrać i to nie tylko do
    godz 9. Do godziny 9 to odbierasz od kuriera, który pobrał już
    przesyłki z magazynu i właśnie do 9 jest w centrali. Niedostarczone
    przesyłki kurier może zwrócić do magazynu.

    Oczywiście, nie będę ściemniał, ze dodzwonić się jest łatwą sprawą,
    ale można.

    To że kurier przyniusł pod "zły adres" nie jest winą firmy
    kurierskiej, a jedynie tego kto nadaje przesyłkę.

    Jak chcesz aby dostarczyli pod właściwy adres to pisz go 10x większymi
    literami niż pozostały tekst.

    W twoim przypadku, na liście przewozowym, powinien być twój adres, ale
    również powinno być zaznaczone "pole" - "samodzielny odbiór". Jeśli
    jest coś takiego, a kurier przyjechał do Ciebie, to faktycznie skucha
    firmy przewozowej.

    PS
    Bardzo często mam do czynienia z przesyłkami, fakt faktem nie jest to
    idealna współpraca, ale można się dotrzeć, byle bez nerw i obrazy na
    cały świat.

  • 3. Data: 2009-02-05 08:43:17
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Wniosek: DPD nadaje się do dostarczania paczek wyłącznie bezrobotnym...

    Urzędy, sklepy, banki, itp też są dla bezrobotnych. :P

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    "Jak podały Fakty TVN: W poniedziałek ma sie rozpocząć Miedzynarodowa
    Konferencja d/s Walki ze Spamem. Organizatorzy rozesłali główne

  • 4. Data: 2009-02-05 08:52:16
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Wniosek: DPD nadaje się do dostarczania paczek wyłącznie
    > bezrobotnym...

    Raczej dla myslacych.

    Zamawiajac przesylke nie wiedziales jak dzialaja firmy
    kurierskie - w jakich godzinach dostarczaja przesylki?

  • 5. Data: 2009-02-05 09:39:57
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Thu, 5 Feb 2009 09:52:16 +0100, "Jakub Jewuła"
    <b...@s...com.pl> wrote:

    >Raczej dla myslacych.
    Ekhem, w mroźnych cywilizacjach, możesz bez probemu coś zamówić przez
    kuriera do odbioru na najbiższym Tobie cepeenie, sklepie, etc. Masz i
    szybko i odbierasz kiedy chcesz, szczególnie jak przesyłka nie jest
    duża. U nas jeszcze chyba do tego nie doszli?
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 6. Data: 2009-02-05 10:15:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jakub Jewuła pisze:

    > Raczej dla myslacych.
    >
    > Zamawiajac przesylke nie wiedziales jak dzialaja firmy
    > kurierskie - w jakich godzinach dostarczaja przesylki?

    Wiedziałem - dlatego zamówiłem dostarczenie do ich placówki w mój wolny
    dzień. Spartolili dostawę i nie ruszyli palcem, żeby błąd naprawić.

  • 7. Data: 2009-02-05 10:19:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    j...@g...pl pisze:

> [...]
    > się z nim umawiasz. Oczywiście nie dostarczy w inny rejon niż
    > obsługuje, ale możesz do niego podjechać.

    Najbliższy autobus był za 2 godziny, a dla kuriera było to już za późno.

    > Możesz uzgodnić też kiedy
    > dostarczy przesyłkę dnia następnego.

    Czytaj uważniej. Próbowałem. Godziny im nie pasują do "procedur".

    > 2. Dwonisz do centrali i prosisz oby kurier nie zabierał przesyłki bo
    > sam odbierzesz,

    Tak, tylko wtedy matołki dostarczyły już przesyłkę do Pruszkowa, a do
    Pruszkowa nie mam jak dojechać.

    > i następnego dnia możesz odebrać i to nie tylko do
    > godz 9.

    Czytaj uważniej. Przed godziną 9:00 nie wydają i już.

    [ciach]

> [...]
    > również powinno być zaznaczone "pole" - "samodzielny odbiór". Jeśli
    > jest coś takiego, a kurier przyjechał do Ciebie, to faktycznie skucha

    Było zaznaczone. Czytaj uważniej.

    > PS
    > Bardzo często mam do czynienia z przesyłkami, fakt faktem nie jest to
    > idealna współpraca, ale można się dotrzeć, byle bez nerw i obrazy na
    > cały świat.

    Jeśli czytasz dokumenty nadania tak, jak ten wątek...

  • 8. Data: 2009-02-05 11:01:29
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Wiedziałem - dlatego zamówiłem dostarczenie do ich placówki w mój
    > wolny dzień. Spartolili dostawę i nie ruszyli palcem, żeby błąd
    > naprawić.

    No tak wlasnie dzialaja firmy kurierskie, nie wiedziales?

    Sa dobre w dostarczaniu towaru firma-firma.
    Ja nie wysylam w ten sposob niczego kl. prywatnym.

  • 9. Data: 2009-02-05 12:29:47
    Od: "Jacek Kowalski" <j...@g...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Czytaj uważniej. Próbowałem. Godziny im nie pasują do "procedur".

    Pewnie jak naskoczyłeś z mordą na kuriera to cię najzwyczajniej olał ...

    > Tak, tylko wtedy matołki dostarczyły już przesyłkę do Pruszkowa, a do
    > Pruszkowa nie mam jak dojechać.

    No to miałeś pecha,

    > Czytaj uważniej. Przed godziną 9:00 nie wydają i już.

    Bo pewnie biuro zaczyna pracę od 9:00, zazwyczaj w żadnym sklepie, zakładzie
    usługowym nie obsłużą nikogo przed/po godzinach otwarcia bo ktoś ma takie
    widzimisię. Zbyt naiwny jesteś.

    > Jeśli czytasz dokumenty nadania tak, jak ten wątek...

    Poprostu trzeba umieć rozmawiać z ludżmi, i trochę myśleć ...

  • 10. Data: 2009-02-05 12:35:29
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Thu, 5 Feb 2009 12:01:29 +0100, "Jakub Jewuła"
    <b...@s...com.pl> wrote:

    >Sa dobre w dostarczaniu towaru firma-firma.
    >Ja nie wysylam w ten sposob niczego kl. prywatnym.
    A tu się mogę zgodzić. Jedną z czynników decydujących, czy coś kupię
    przez internet jest możliwość wysyłki pocztą. Jak jej nie ma to
    dziękuję. Poczta jest jaka jest, ale swój urzęd pocztowy mam w
    odległości 5 minut spacerkiem, a kurierów na zadupiu po drugiej
    stronie miasta ;)
    --
    Grzegorz Krukowski