  • 21. Data: 2011-12-06 21:37:36
    Temat: Re: ubek
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-12-06 21:35, m...@i...pl pisze:

    > Miś: Londyn - miasto w Anglii.
    > Kobieta na poczcie: To co mi pan nic nie mówi ?!
    > Miś: No mówię pani właśnie.
    > Kobieta na poczcie: To przecież ja muszę iść i poszukać. Cholera jasna...

    Ale ja dałem podwawelską...

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 22. Data: 2011-12-06 21:39:21
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/06/2011 09:37 PM, Grejon wrote:

    > Ale ja dałem podwawelską...

    W sumie to młodzież chyba dzisiaj nie rozumie tych klimatów.
    Moje ulubione to:

    Hochwander: Olu idź ... zobacz co jest dzisiaj na obiad w bufecie ! ...
    Bardzo porządna dziewczyna.
    Miś: Trudno !! Co robić !

    http://www.scenariusze.stopklatka.pl/html/mis.htm

  • 23. Data: 2011-12-06 21:40:17
    Od: "Pawel" <n...@w...pl>

    Użytkownik "GW" <G...@G...GW> napisał w wiadomości
    > jakim trzeba być ubekiem by doniesć na rosziców co majo zamały auto:
    >
    > http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,10767593,
    Dziecko_w_bagazniku_Smarta__Bo_nie_mieli_wiekszego.h
    tml

    > MK

    ja kiedys wiozlem dwojke dzieci nad morze w bagazniku ale kombi i nie
    narzekaly:)

  • 24. Data: 2011-12-06 21:40:45
    Od: "Pawel" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Pawel" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    tml

    > ja kiedys wiozlem dwojke dzieci nad morze w bagazniku ale kombi i nie
    500 km

  • 25. Data: 2011-12-06 21:42:30
    Od: "Pawel" <n...@w...pl>

    > Użytkownik "Pawel" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

    Dziecko_w_bagazniku_Smarta__Bo_nie_mieli_wiekszego.h
    tml

    > 500 km

    nie mowcie ze nigdy nie wracaliscie w bagazniku np z imprezy gdzie sie do
    auta nie zmiesciliscie:)

  • 26. Data: 2011-12-06 21:54:18
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2011-12-06 21:39, m...@i...pl pisze:

> [...]
    > Moje ulubione to:
    >
    > Hochwander: Olu idź ... zobacz co jest dzisiaj na obiad w bufecie ! ...

    moje ulubione jest to:

    Turysta: To co mam zrobić ?!!
    Celnik II: Sześćdziesiąt za każdy brakujący. A wykształcenie macie
    jakieś ?!!
    Turysta: Wyższe !
    Celnik II: A przepraszam ! To po siedemdziesiąt pięć.
    [Widać tablicę z napisem: "KAŻDY KILOGRAM OBYWATELA Z WYŻSZYM
    WYKSZTAŁCENIEM SZCZEGÓLNYM DOBREM NARODU"]

    --
    venioo
    GG:198909

  • 27. Data: 2011-12-06 22:09:51
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 12/06/2011 09:54 PM, v...@i...pl wrote:
    (ciach)
> [...]
    > [Widać tablicę z napisem: "KAŻDY KILOGRAM OBYWATELA Z WYŻSZYM
    > WYKSZTAŁCENIEM SZCZEGÓLNYM DOBREM NARODU"]

    Miś to klasyka
    <EOT>

  • 28. Data: 2011-12-06 22:28:28
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-12-06 22:09, m...@i...pl pisze:
    (...)
    > Miś to klasyka
    > <EOT>

    LOL

  • 29. Data: 2011-12-06 22:30:21
    Od: Michał sirapacz Gut <m...@s...pl>

    W dniu 2011-12-06 19:59, marcin pisze:
    > spierdalaj przyglupie

    plonk za prostactwo

  • 30. Data: 2011-12-06 22:36:00
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-12-06 21:42, Pawel pisze:

    > nie mowcie ze nigdy nie wracaliscie w bagazniku np z imprezy gdzie sie do
    > auta nie zmiesciliscie:)

    No paczpan ale nie. Raz jeden chciał mi wleźć do bagażnika, ale
    przekazałem mu pozdrowienia od Wujka Staszka.