  • 31. Data: 2011-12-06 23:05:09
    Temat: Re: ubek
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Tue, 06 Dec 2011 21:54:18 +0100, "v...@i...pl"

  • 32. Data: 2011-12-06 23:09:23
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2011-12-06 23:05, jerzu pisze:
    > On Tue, 06 Dec 2011 21:54:18 +0100, "v...@i...pl"

    venioo
    GG:198909
    Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG
    http://otomoto.pl/audi-100-2-3-aar-lpg-black-edition
    -C22030581.html

  • 33. Data: 2011-12-06 23:17:49
    Od: gadacz <g...@o...pl>

    W dniu 2011-12-06 19:56, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "to" <t...@x...abc> napisał w wiadomości

    > Po co go wyciągasz z kibla?

    nie karm...
    to droga sprawa obecnie ;)

    pozdrawiam
    gadacz

  • 34. Data: 2011-12-06 23:28:18
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-12-06 21:54, v...@i...pl pisze:

    > Turysta: To co mam zrobić ?!!
    > Celnik II: Sześćdziesiąt za każdy brakujący. A wykształcenie macie
    > jakieś ?!!
    > Turysta: Wyższe !
    > Celnik II: A przepraszam ! To po siedemdziesiąt pięć.
    > [Widać tablicę z napisem: "KAŻDY KILOGRAM OBYWATELA Z WYŻSZYM
    > WYKSZTAŁCENIEM SZCZEGÓLNYM DOBREM NARODU"]

    Ja wolę słynny monolog z "Co mi zrobisz..."

    "Ja to, proszę pana, mam bardzo dobre połączenie..." :)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 35. Data: 2011-12-06 23:32:22
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-12-06, Grejon <g...@g...com> wrote:

    > No paczpan ale nie. Raz jeden chciał mi wleźć do bagażnika, ale
    > przekazałem mu pozdrowienia od Wujka Staszka.

    To Ty młody jesteś :)

    Krzysiek Kiełczewski

  • 36. Data: 2011-12-07 06:38:36
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    Michał sirapacz Gut wrote:

    > plonk za prostactwo

    Też się dołożę z plonkiem
    O ile można czasem przymknąć oko na celnie rzuconą "kurwę", to dla zwykłęgo
    prostactwa usprawiedliwiuenia nie ma :)

    No to PLUSK! (Jak zasugerowała tu jedna młoda) :)

    --
    Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma

  • 37. Data: 2011-12-07 08:53:17
    Od: Gom <g...@g...com>

    On Dec 6, 9:40 pm, "Pawel" <n...@w...pl> wrote:
    > ja kiedys wiozlem dwojke dzieci nad morze w bagazniku ale kombi i nie
    > narzekaly:)

    Oj tam, oj tam:
    http://img192.imageshack.us/img192/5536/img7150e.jpg
    ;-)

    --
    Gom

  • 38. Data: 2011-12-07 10:03:15
    Od: "jerzy.n" <d...@p...fm>

    Użytkownik "marcin" <l...@k...cwo> napisał w wiadomości
    >W dniu 2011-12-06 18:45, GW pisze:
    >
    > tez sie zastanawiam jakim trzeba byc tepym chujem/pizda zeby narazac zycie
    > dziecka w ten sposob.

    Ale awantura o dziecko, zawsze można zrobić nowe :-))

  • 39. Data: 2011-12-07 11:22:15
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > To Ty młody jesteś :)

    Wiem, że to niepopularne politycznie, ale sam woziłem, byłem wożony,
    ba, nawet ludzi w dętce od zagarniarki na dachu woziłem :)
    Tyle, że wszystko trzeba robić z głową - nawet różne "głupoty".
    O jeździe na imprezę maluchem z ponadnormatywnym wsadem nie
    wspomnę ;)

  • 40. Data: 2011-12-07 11:53:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "GW" napisał w wiadomości grup
    >jakim trzeba być ubekiem by doniesć na rosziców co majo zamały auto:
    >http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,10767593
    ,Dziecko_w_bagazniku_Smarta__Bo_nie_mieli_wiekszego.
    html

    To sie teraz nie nazywa "ubek" tylko "troskliwy obywatel". Choc w tym
    przypadku mozna by go chyba nazwac "pedofil" :-)

    Smart ... hm, moze i on racje mial :-)

    J.