  • Data: 2012-10-25 10:04:02
    Temat: [trollowanie] C.
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mamy końcówkę roku 2012, za chwilę koniec świata, a szósta już odsłona
    wciąż tej samej, kiepskiej, blisko czteroletniej matrycy dynamicznie
    jeszcze gorsza niż poprzednio:
    http://www.optyczne.pl/189.8-Test_aparatu-Canon_EOS_
    650D_Zakres_tonalny.html

    Ja wiem, że ten parametr wyjątkowo ciężko sprzedać w ulotkach, ale ci,
    co zainwestowali w C. chyba się stresują...
    (uprzedzając - to nie ja)

    --
    pozdrawia Adam
    /słyszałem, że wszystkie problemy doskonale rozwiązuje coś tam/