  • 31. Data: 2010-12-02 13:49:57
    Temat: Re: tankowanie do butelki
    Od: "Eli" <e...@w...pl>

    Mario <c...@o...pl> napisał(a):

    > To fakt, ale nie wierzę, że atestowane plastiki cudownie się nie
    > elektryzują wcale.

    Ale stacja umyła ręce, rozumiesz?

    --
    pzdr, Eli

  • 32. Data: 2010-12-02 13:56:10
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-12-02 12:30, Andrzej Lawa pisze:

    > Są takie, które rozpuszczą się w kilka sekund.

    Tego nie wiedziałem. Przyznaję rację :-), proponuję EOT.

    pozdrawiam
    mario

  • 33. Data: 2010-12-02 13:57:31
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-12-02 12:34, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Mario" <c...@o...pl> napisał w

    > W pare minut.

    Nie wiedziałem ale Andrzej Lawa, LEPEK i Ty przekonaliście mnie.

    pozdrawiam
    mario

  • 34. Data: 2010-12-02 13:59:06
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-12-02 13:07, kamil pisze:

    > To niech podjedzie i wleje.

    Watsonie, gdyby mógł podjechać to by nie lał do butli. Doh.

    a i tak
    > znajdzie sie cwaniak w internecie ktory wie lepiej.

    Nie wiem, do mnie pijesz?

    mario

  • 35. Data: 2010-12-02 14:00:14
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Mario" <c...@o...pl> wrote in message news:id856m$fek$3@news.onet.pl...

    > Watsonie, gdyby mógł podjechać to by nie lał do butli. Doh.

    Sherlocku, skad wiesz ze wleje to za rogiem, a nie bedzie trzymal w piwnicy
    do rozpalania grilla?

    > a i tak
    >
    > Nie wiem, do mnie pijesz?

    Nie no, skadze znowu!

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 36. Data: 2010-12-02 14:01:27
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-12-02 13:49, Eli pisze:

    > Ale stacja umyła ręce, rozumiesz?

    To rozumiem ale starałem się dociec czy faktycznie benzyna zjada plastik.
    Bo to, że wszystkie atesty i homologacje to narzędzia do robienia kasy
    to wiem nie od dziś.

    pozdrawiam
    mario

  • 37. Data: 2010-12-02 14:04:43
    Od: Mario <c...@o...pl>

    W dniu 2010-12-02 14:00, kamil pisze:

    > Sherlocku, skad wiesz ze wleje to za rogiem, a nie bedzie trzymal w
    > piwnicy do rozpalania grilla?

    Tak, tak, wszyscy trzymają benzynę w piwnicach w 1.5L petach, tuż obok
    swoich dzieci w beczkach.

    a to ok.

    pozdrawiam
    mario

  • 38. Data: 2010-12-02 14:06:04
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Mario" <c...@o...pl> wrote in message news:id85h8$hv7$1@news.onet.pl...

    > Tak, tak, wszyscy trzymają benzynę w piwnicach w 1.5L petach, tuż obok
    > swoich dzieci w beczkach.

    To, ze szansa niewielka nie znaczy, ze nie trzeba jej dodatkowo
    minimalizowac ograniczajac sprzedaz idiotom.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 39. Data: 2010-12-02 14:09:41
    Od: mech <m...@v...pl>

    On 2010-12-02 12:14, kamil wrote:

    > Z ciekawosci - po co, skoro i tak musisz pozniej isc zaplacic?
    Mi na ten przykład siedząc nisko na motocyklu łatwiej jest odchylić
    torbę z baku w kierunku zegarów i podtrzymując ją jedną ręką wsadzić w
    tą szparę pistolet. Jak stoje obok maszyny to jest niewygodnie no i nie
    widać wtedy, czy jest już nalane pod korek.

  • 40. Data: 2010-12-02 14:13:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Nie wiedziałem ale Andrzej Lawa, LEPEK i Ty przekonaliście mnie.

    Przy czym jak pisalem - PET na te typowe butelki taki nie jest.
    Gdzies mam wlane troche benzyny do takiej flaszki i chyba juz rok
    stoi.

    J.