  • 1. Data: 2010-12-01 21:04:03
    Temat: [CROSS]No i kolejna antena poszła się kochać :-(
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    Miałem nadzieję, że coś się już zmieniło. Przez ponad pół roku antena
    ML-145 grzecznie stała sobie na dachu mojego samochodu i nikomu nie
    przeszkadzała w różnych miastach Polski, nawet w mających dość złą sławę
    rejonach Warszawy czy Łodzi. Niestety dziś znowu w Kutnie komuś
    przykleiła się do rączek...
    Żeby mu, ku*wa, łapy odmroziła!
    Na kolejnej muszę chyba wygrawerować wyraźny napis "Jeśli od kogoś to
    kupujesz, to kupujesz kradzione".
    Ech... :-(

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 2. Data: 2010-12-01 21:33:30
    Temat: Re: [CROSS]No i kolejna antena poszła się kochać :-(
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-01 21:04, R2r pisze:
    > Miałem nadzieję, że coś się już zmieniło. Przez ponad pół roku antena
    > ML-145

    A ja mam takie pytanie troche OT. Czy da sie przerobic magnesowa ML-145
    np. na motylek? Juz mi sie nudzi ciagle zdejmowanie i zakladanie, ciagle
    ukladanie kabla pod uszczelka itp. Czasem jednak musze zlozyc zeby np.
    wjechac do garazu.

  • 3. Data: 2010-12-01 21:42:39
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

> [...]
    > np. na motylek? Juz mi sie nudzi ciagle zdejmowanie i zakladanie, ciagle
    > ukladanie kabla pod uszczelka itp. Czasem jednak musze zlozyc zeby np.

    polecam antenę której nie trzeba zdejmować
    http://arbiter.pl/galeria/tania.i.dobra.antena.cb.su
    nker

    moja się sprawuje już ponad rok.

  • 4. Data: 2010-12-01 21:50:34
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-12-01 21:33, neoniusz pisze:
    > [...] Czy da sie przerobic magnesowa ML-145
    > np. na motylek?
    Ona się daje od magnesu odkręcać, i np. na uchwyt przykręcany do
    karoserii można ją bez problemu przełożyć.

    > [...] Czasem jednak musze zlozyc zeby np.
    > wjechac do garazu.
    Zdejmować musiałem np. wjeżdżając na parking Galerii Łódzkiej żeby nie
    rysować po suficie parkingu. Odkręcałem sam bat zostawiając magnes na dachu.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 5. Data: 2010-12-01 21:54:47
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    > A ja mam takie pytanie troche OT. Czy da sie przerobic magnesowa ML-145
    > np. na motylek?

    Potrzebny np. uchwyt SP-S INOX
    http://www.warszawacity.pl/rozne/sprzedam/ostrow-wie
    lkopolski-cb-uchwyt-na-klape-alan-sp-s-inox--nowy-f-
    ra-vat.htm
    pozdrawia

    Oskar Wilde

  • 6. Data: 2010-12-01 22:00:28
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10-12-01 21:50, R2r pisze:
    > Ona się daje od magnesu odkręcać, i np. na uchwyt przykręcany do
    > karoserii można ją bez problemu przełożyć.

    Wiem, ze sie da odkrecic, mam ML-145 od Sirio ponad dwa lata ;) Zakladam
    tylko jak wyjezdzam w trase, ale to troche malo wygodne sie staje, bo
    kabel mi przeszkadza. Auto to sedan a lubie mimo wszystko miec antene na
    dachu a nie na tylnej klapie.

    > Zdejmować musiałem np. wjeżdżając na parking Galerii Łódzkiej żeby nie
    > rysować po suficie parkingu. Odkręcałem sam bat zostawiając magnes na
    > dachu.

    Moj garaz podziemny jest tak niski, ze z pewnoscia bym cos urwal z sufitu.

  • 7. Data: 2010-12-01 22:09:59
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 01 Dec 2010 21:33:30 +0100, neoniusz napisał(a):

> [...]
    > np. na motylek? Juz mi sie nudzi ciagle zdejmowanie i zakladanie, ciagle
    > ukladanie kabla pod uszczelka itp. Czasem jednak musze zlozyc zeby np.

    Na motylka nie da się przerobić. Ale zdradzę Ci tajemnicę: to jest antena
    PL, czyli możesz ją odkręcić od magnesu - złap za cewkę i kręć w lewo. Na
    złącze PL wystające z magnesu kup oryginalny kapturek, albo wyciągnij jakąś
    zakrętkę od plastikowej butelki.
    http://www.swistak.pl/a4388191,Podstawa-MOCNY-Magnes
    -PL-ANTENA-CB-RADIO-12-5cm.html#zdjecia

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 8. Data: 2010-12-01 22:11:11
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 1 Dec 2010 21:42:39 +0100, Arbiter napisał(a):

    > polecam antenę której nie trzeba zdejmować
    > http://arbiter.pl/galeria/tania.i.dobra.antena.cb.su
    nker

    > moja się sprawuje już ponad rok.

    Ja tak używałem Hustlera. Tylko zacieki rdzy na dachu białego auta mnie
    wkurzały :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 9. Data: 2010-12-01 22:22:47
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-12-01 22:00, neoniusz pisze:
    > [...] mam ML-145 od Sirio ponad dwa lata ;) [...]
    Szczęściarz... ;-)

    > Moj garaz podziemny jest tak niski, ze z pewnoscia bym cos urwal z sufitu.
    Samym magnesem to raczej o nic nie zahaczysz, ale zabawa w
    zabezpieczanie złącza przed wyjazdem, gdy nie chcesz zakładać anteny to
    już mało przyjemna zabawa jest.
    A coś takiego z Sirio:
    http://skocz.pl/sirio_omega27
    - jest tylko "nieco" (ok. 0,5m) krótsza od ML-145...

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 10. Data: 2010-12-01 22:23:14
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 01 Dec 2010 21:54:47 +0100, Gabriel 'wilk' napisał(a):

    > Potrzebny np. uchwyt SP-S INOX
    > http://www.warszawacity.pl/rozne/sprzedam/ostrow-wie
    lkopolski-cb-uchwyt-na-klape-alan-sp-s-inox--nowy-f-
    ra-vat.htm
    > pozdrawia

    Do uchwytu jeszcze główka Pl z kablem.
    SP-S INOX jest obleśny, ale to IMHO. Sirio ma ładniejsze i polski SF-40 też
    jest całkiem estetyczny.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek