  • 61. Data: 2010-12-06 09:10:43
    Temat: Re: tankowanie do butelki
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów" <K...@n...com> napisał w wiadomości
    news:id7ukv$1fm$1@inews.gazeta.pl...

    > Sa takie ktore sie elektryzuja, IMO jest to mozliwe zeby iskra narobila
    > balaganu.

    i nawet się takie przypadki zdarzały w Polsce. Przeskok iskry pomiedzy
    pistoletem a plastikowym kanisterkiem do wody i zapłon par benzyny. Lata
    osiemdziesiąte.

  • 62. Data: 2010-12-08 11:39:05
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >>
    > i nawet się takie przypadki zdarzały w Polsce. Przeskok iskry pomiedzy
    > pistoletem a plastikowym kanisterkiem do wody i zapłon par benzyny. Lata

    I sobie przypomniałem. Tak zginął kolega mojego ojca. Wlewał w garażu do
    syreny paliwo z plastikowego baniaczka, przeskoczyła iskra pomiędzy
    baniakiem a autem i zgninął w eksplozji E78
    --
    Jackare

  • 63. Data: 2010-12-08 12:04:29
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Jackare" <j...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > syreny paliwo z plastikowego baniaczka, przeskoczyła iskra pomiędzy
    > baniakiem a autem i zgninął w eksplozji E78

    Grupowym ekspierdom mozesz tlumaczyc sto razy, i tak skwituja ze atesty to
    wyciaganie pieniedzy od biednych obywateli i koniec.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 64. Data: 2010-12-08 13:47:12
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 8 Dec 2010 11:04:29 -0000, kamil wrote:

    >Grupowym ekspierdom mozesz tlumaczyc sto razy, i tak skwituja ze atesty to
    >wyciaganie pieniedzy od biednych obywateli i koniec.

    Bo czesto sa :-)

    Szczegolnie ze historia kolegi jest malo wiarygodna i a nawet jak
    prawdziwa to niekoniecznie dostacznie uzasadnia sprawe.

    J.