  • 1. Data: 2010-12-02 01:18:10
    Temat: tankowanie do butelki
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    Byłem świadkiem sceny na stacji Shella: przychodzi delikwent z butlą na wodę
    mineralną (taką 20-litrową) i chce tankować. W tym momencie odzywa się
    megafon:

    - PROSZĘ NIE TANKOWAĆ DO TEJ BUTLI!!!
    - ?? dlaczego?
    - BO NIE MA ATESTU!!!

    dalej nie słyszałem bo już odjechałem, ale dziwi mnie, dlaczego stację
    obchodzi do czego klient tankuje...

    --
    Azarien

  • 2. Data: 2010-12-02 01:28:45
    Temat: Re: tankowanie do butelki
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Wiktor S.

    > dalej nie słyszałem bo już odjechałem, ale dziwi mnie, dlaczego stację
    > obchodzi do czego klient tankuje...

    To rzeczywiście bardzo dziwne, powinni mu nie tylko pozwolić na
    tankowanie do butelki po mineralnej, ale wręcz z własnej inicjatywy
    zatankować kilka litrów do paszczy.

    --
    ignorance is bliss

  • 3. Data: 2010-12-02 01:33:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 2 Dec 2010 01:18:10 +0100, Wiktor S. napisał(a):

    > dalej nie słyszałem bo już odjechałem, ale dziwi mnie, dlaczego stację
    > obchodzi do czego klient tankuje...

    O ile dobrze pamiętam, to uczyli tego w okolicach siódmej klasy
    podstawówki, ale to było parę lat temu, teraz może być w szóstej.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2010-12-02 02:17:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam> wrote in message
> [...]
    > - ?? dlaczego?
    > - BO NIE MA ATESTU!!!
    >
    > dalej nie słyszałem bo już odjechałem, ale dziwi mnie, dlaczego stację

    Bo stacja potem będzie gasić pożar jak paliwo zeżre butelkę i się to
    wszystko rozleje na beton lub będzie płacić za oczyszczanie środowiska
    gdy delikwent wyleje to gdzieś do kratki ściekowej burzowej i jeszcze karę
    im wlepią za nieprzestrzeganie przepisów i pozwolenie/niedopilnowanie
    klienta przy tankowaniu do nieodpowiedniego pojemnika.

  • 5. Data: 2010-12-02 07:39:22
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 2 Dec 2010 01:18:10 +0100, "Wiktor S."
    >- PROSZĘ NIE TANKOWAĆ DO TEJ BUTLI!!!
    >- ?? dlaczego?
    >- BO NIE MA ATESTU!!!
    >
    >dalej nie słyszałem bo już odjechałem, ale dziwi mnie, dlaczego stację
    >obchodzi do czego klient tankuje...

    a) na stacji sprzedaja gustowne pojemniki z atestem, po 50zl,
    b) pojemnik bez atestu sie elektrezyzezuje, jedna iskra i stacja
    splonie.

    J.

  • 6. Data: 2010-12-02 08:13:39
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > On Thu, 2 Dec 2010 01:18:10 +0100, "Wiktor S."

    > a) na stacji sprzedaja gustowne pojemniki z atestem, po 50zl,
    O ile sie nie myle to na BP 5l czerwony baniaczek z lejkiem kosztuje okolo 20pln
    jesli sie u nich
    kupuje paliwo do tego pojemnika - chyba ze cos sie ostatnio zmienilo w cenniku.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 7. Data: 2010-12-02 08:15:57
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    J.F. pisze:
    > On Thu, 2 Dec 2010 01:18:10 +0100, "Wiktor S."

    > a) na stacji sprzedaja gustowne pojemniki z atestem, po 50zl,
    > b) pojemnik bez atestu sie elektrezyzezuje, jedna iskra i stacja
    > splonie.

    a jak tankował ON?

    ToMasz

  • 8. Data: 2010-12-02 09:16:33
    Od: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" <> napisał w wiadomości ...

    > Bo stacja potem będzie gasić pożar jak paliwo zeżre butelkę

    Ty tak k...a na serio????

> [...]
    > im wlepią za nieprzestrzeganie przepisów i pozwolenie/niedopilnowanie
    > klienta przy tankowaniu do nieodpowiedniego pojemnika.

    czy po prostu jednak masz tak ciężko zlasowany mózg tym
    całym "amerykanizmem"???

    :)

  • 9. Data: 2010-12-02 09:44:25
    Od: Anna Izabela <a...@g...pl>