  • 151. Data: 2012-07-18 12:34:45
    Temat: Re: tanie tablety z Androidem wykoszą drogie smartfony?
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On 18 Lip, 08:49, Michal Tyrala <w...@b...com.pl> wrote:
    > BTW, jakby mi noca w aucie swiecil w pysk 7 i wiecej calowy LCD, to bym mu

    to możesz chyba zmniejszyć jasność ekranu?

  • 152. Data: 2012-07-18 12:43:19
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 18 Jul 2012 03:32:48 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

    > cena nie ma nic wspólnego z faktyczną obiektywną WARTOŚCIĄ produktu!
    > To wszytsko to rezultat GRY rynkowej, a im producent ma większe
    > DOŚWIADCZENIE w branży (czyli im bardziej zoptymalizowane koszty
    > produkcji) tym chętniej wprowadza BARIERĘ cenową dla KONKURENCJI!

    Zieeeeeeew...
    Uwielbiam czytać wynurzenia z serii "Jak mały Kazio wyobraża sobie rynek"

    http://www.isuppli.com/Teardowns/News/pages/New-iPad
    -32-GB-4G-Carries-364-35-Bill-of-Materials.aspx
    http://www.isuppli.com/Teardowns/News/Pages/Samsung-
    Galaxy-Tab-Carries-$205-Bill-of-Materials-iSuppli-Te
    ardown-Reveals.aspx
    http://www.isuppli.com/Teardowns/News/pages/Low-End-
    Google-Nexus-7-Carries-$157-BOM-Teardown-Reveals.asp
    http://www.isuppli.com/Teardowns/News/Pages/Amazon-K
    indle-Fire-Costs-$201-70-to-Manufacture.aspx

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "G1 za 49zł to chyba dobry pomysl. Tak tez i pomyslalem i kupilem a co" -

  • 153. Data: 2012-07-18 12:45:39
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Wed, 18 Jul 2012 03:34:45 -0700 (PDT), Yerine Ictimai napisał(a):

    > to możesz chyba zmniejszyć jasność ekranu?

    A możesz?
    Skąd wiesz jaki jest zakres regulacji podświetlenia? Bo jakoś jeszcze nie
    widziałem ekranu LCD TFT który miałby zakres podświetlenia wystarczający do
    wszystkich możliwych sytuacji. Więc zawsze będzie jakaś sytuacja w której
    nie będzie się nadawał do użytku - albo w słoneczny dzień, albo w nocy.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Udzial Androida sie kurczy kosztem iOSa na rynku smartphonów" - Paweł

  • 154. Data: 2012-07-18 13:07:52
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2012-07-15 15:52, Yerine Ictimai pisze:
    > Ostatnio sporo jest tanich tabletów w sklepach typu "Media*cośtam",
    > np. firm Manta, LG mozna kupić za 200-600 PLN. Pytanie, czy to nie
    > - czy to nie lepsze rozwiązanie niż
    > smartfon z ekranem 4"

    Myślę, że nie jest tak różowo z tym internetem. Te tablety OIP nie
    posiadają modemu 3G, z dostępem do WiFi to u nas różnie bywa.
    --
    ! ÓÓÓ ! VV.VV. ! ÓÓÓ !

  • 155. Data: 2012-07-18 13:35:47
    Od: Yerine Ictimai <y...@g...com>

    On 18 Lip, 13:07, Diabełson <h...@s...org> wrote:

    > My l , e nie jest tak r owo z tym internetem. Te tablety OIP nie
    > posiadaj modemu 3G, z dost pem do WiFi to u nas r nie bywa.

    Przeciez już podano tutaj przykład, że posadają (za ~600zł):
    http://www.tions.pl/huawei-s7-internet-tablet-3g

  • 156. Data: 2012-07-18 13:49:47
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 18 Lip, 13:35, Yerine Ictimai <y...@g...com> wrote:

    > Przeciez już podano tutaj przykład, że posadają (za ~600zł):
    >    http://www.tions.pl/huawei-s7-internet-tablet-3g

    Bardzo ciekawy model. Obsluguje Aero2.
    Tyle, ze Android tylko 2.2

    Ale jako matoda na darmowe korzystanie z internetu w plenerze naprawde
    niezly.

  • 157. Data: 2012-07-18 14:27:27
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Trybun" <r...@y...com> napisał

    > Mój to s7 slim, czyli następca tego z linku. Ma więcej pamięci, szybszy
    > procesor, nowszy system itd.
    >
    > Znajdziesz takie, choćby w Komputroniku.

    Faktycznie znalazłem :) Szkoda tylko że to z Androidem z
    serii 2**. Ale dobre i to.

    --
    Hinek

  • 158. Data: 2012-07-18 16:39:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    Tomek nabazgrał(a):

    >Ja się kiedyś zagapiłem w Niemczech bo nie spojrzałem na navi i
    >musiałem nadrabiać 80km żeby pojechać prawidłową trasą :)

    Ale one z reguly jeszcze mowia jak cos trzeba robic.

    A z drugiej strony - 10 minut to 20 km, czasem 30, tyle to mala navi
    nie pokazuje :-)

    J.

  • 159. Data: 2012-07-18 17:10:22
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Trybun pisze:

    > Jasne, należy kupować sprzęt pod swoje wymagania..Slim Ideos na pewno
    > nie zaspokoi wszystkich oczekiwań, ale zaciekawiłeś mnie swoim
    > zastrzeżeniem o ilość pamięć, - przecież tą pamięć można rozszerzyć
    > poprzez kartę SD. Ja zaraz na początku zainstalowałem 16 GBajtową za 40
    > zł i nie mam problemu z umieszczeniem na urządzeniu fotek, muzy czy
    > filmów. Jedyny problem jest taki że na tej zewnętrznej karcie nie można
    > instalować programów - tylko ręczne kopiowanie, ale to podobno bolączka
    > nie urządzenia tylko systemu android.

    Wiem, że mogę rozszerzyć kartą, ale powiedz mi jak mam zgrać z karty
    którą mam w aparacie na kartę którą mam w tablecie? USB to to ma, i
    zadziała czytnik>tablet z kartą, ewentualnie zamiast czytnika aparat?
    PS 16 GB to mało, z tygodnia na Islandii miałem jakieś 48-50GB zdjęć i
    materiału filmowego ;)

  • 160. Data: 2012-07-18 17:42:16
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał:

    > Ja się kiedyś zagapiłem w Niemczech bo nie spojrzałem na navi i musiałem
    > nadrabiać 80km żeby pojechać prawidłową trasą :)

    Moja navi przypomina o skręcie 10 kilometrów wcześniej. Dość głośno. Poza tym,
    na LCD widać za ile km jest kolejny "ważny" skręt.