  • 101. Data: 2012-07-16 16:47:01
    Temat: Re: tanie tablety z Androidem wykoszą drogie smartfony?
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 16.07.2012 10:40, Yerine Ictimai pisze:

    > Ja właśnie MAM smartfona za ~1500zł i większośc czasu trzymam go w

    "kondonik" w jakimś wieśniackim kolorze? JAk ja wsadziłem Arca w
    pomarańczowe etui, to wielu się smiało. teraz mój "odpustowy telefon
    jest wszędzie widoczny, a jednocześnie nie wzbudza chęci posiadania.

    > Teraz poważnie: chcę właśnie sprzedać tego smartfona na portalu
    Tak jak wspominał Waldek. w aplikacjach na 7 calach będziesz miał tyle
    samo informacji co na 4. (tak jakbyś miał lapka 15 cali, podłączył
    monitor 24 cale i NIE ZMIENIŁ rozdzielczości). Jeśli przeglądarkę
    internetową na 7 calach poinformujesz ze ma udawać desktopa - strony www
    będą za małe - są dostosowane do +15 cali.
    Co więc zyskasz? wyświetlana klawiatura będzie większa, to plus, ale jak
    będziesz miał dużo pisania to i tak podłączysz plastikową....
    jeszcze coś?

    ToMasz

  • 102. Data: 2012-07-16 19:40:10
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2012-07-16 12:40, Yerine Ictimai pisze:

    > Jak dla mnie to smartfony za 1500zł są do du...

    To teraz pomyśl jak bardzo do du... są tanie tablety skoro mając wiekszy
    (kosztowniejszy) wyświetlacz są tak tanie ;-)

  • 103. Data: 2012-07-16 22:07:02
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl>

    > A po co nosic ? Jeden w szkole, drugi w domu, dane w chmurze :-P

    Po co w domu ? Jak pracę kończysz to idziesz do domu odpoczywać.

    > Powinno. Z tym teraz poszli na latwizne i polowa ksiazek to jakies
    > "zeszyty cwiczen". Jednorazowe. Ale dziecko powinno tez pocwiczyc pisanie
    > reczne.

    .... na wirtualnej klawiaturze

    > Wiec co - wracamy do zeszytow (tanie) czy tabletow rezystywnych z rysikiem
    > ? :-)

    Na niusy pisać jednym palcem.

  • 104. Data: 2012-07-16 22:13:02
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-16 16:35, osiek pisze:

    > A możesz się podzielić co to za "chinol"? Ma może GPS i 3G?

    Ma, a także bluetooth, można go używać jako hotspot, prowadzić rozmowy,
    wysyłać sms/mms itd. - dwa aparaty foto, głośniki stereo lepsze niż iPad
    (w opinii wielu). Ale nie to jest najważniejsze. Jest to sprzęt który
    sprawuje się pod wieloma względami lepiej od telefonu kumpla. Przed
    kilkoma dniami zrobiliśmy test - mój gps łapie fix`a o połowę krócej od
    tego w jego samsungu za 1800zł , u niego nie działa symtezator mowy
    Ivona, a u mnie nie ma najmniejszych problemów, zupełnie nie widziałem w
    jego telefonie nic co by lepiej działało niż w tym moim tablecie za 1000
    zł. No, chyba tylko kąty widzenia są w jego telefonie lepsze.
    Mój tablet to Ideos slim 7.

  • 105. Data: 2012-07-16 22:13:56
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-16 16:47, ToMasz pisze:
> [...]
    > Co więc zyskasz? wyświetlana klawiatura będzie większa, to plus, ale
    > jak będziesz miał dużo pisania to i tak podłączysz plastikową....

    Wszystko, litery większe, szczegoły bardziej widoczne, najlepiej sam
    sprawdź porównując urządzenia.

  • 106. Data: 2012-07-16 22:33:33
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 16.07.2012 22:13, Trybun pisze:

    > Wszystko,

    zyskasz wszystko? Dobrze zrozumiałem? Łatwość transportu też?

    > litery większe,
    zgadza się, ale to właśnie Waldek proponuje uzyskać "szkłem powiększającym"
    > szczegoły bardziej widoczne,
    dupa a nie szczegóły. Przepraszam za wyrażenie, ale pół grupy Ci
    tłumaczy że ta sama wersja programu jest na każdy ekran. czyli zero
    więcej szczegółów. JAk ślepy jesteś, albo patrzysz na ekran z 1.5 metra
    to masz więcej szczegółów.

    > najlepiej sam
    > sprawdź porównując urządzenia.

    jestem do usług. zaproponuj jakiś program/stronę www zrobimy fotki Ty z
    urządzenia 10 cali ja z 4cali

    ToMasz

  • 107. Data: 2012-07-16 22:45:47
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Użytkownik "Yerine Ictimai" <y...@g...com> napisał

    >Te za około 600zł mają 3G.

    Podaj konkretny przykład. Chętnie bym sobie kupił.

    --
    Hinek

  • 108. Data: 2012-07-16 22:56:29
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-16 22:33, ToMasz pisze:

    > zyskasz wszystko? Dobrze zrozumiałem? Łatwość transportu też?

    Chodzi o efekty wizualne na ekranie. Ale wiedz że ja telefonu w
    kieszeniach też nie noszę.

    > zgadza się, ale to właśnie Waldek proponuje uzyskać "szkłem
    > powiększającym"

    Ja wolę urządzenie z bardziej czytelnymi literami bez szkła
    powiększającego.

> [...]
    > tłumaczy że ta sama wersja programu jest na każdy ekran. czyli zero
    > więcej szczegółów. JAk ślepy jesteś, albo patrzysz na ekran z 1.5
    Czyli nie widzisz różnicy w oglądaniu czegoś na 4 i 7" ekranach?
    Zakwalifikuję to jako żart.

    > jestem do usług. zaproponuj jakiś program/stronę www zrobimy fotki Ty
    > z urządzenia 10 cali ja z 4cali
    >
    > ToMasz

    Nie o to chodzi, sam weź jakiś program i porównaj go wizualnie na
    ekranie 4 i 7".

  • 109. Data: 2012-07-16 23:08:58
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    A co tam....dam 1000. Gdzie taki dostanę?
    :]

    --
    Hinek

  • 110. Data: 2012-07-16 23:14:41
    Od: osiek <o...@g...pl>

    Trybun pisze:

> [...]
    > jego telefonie nic co by lepiej działało niż w tym moim tablecie za 1000
    > zł. No, chyba tylko kąty widzenia są w jego telefonie lepsze.

    Dzięki, przyjrzę się temu zwierzu co za acz. Zastanawiam się nad czymś
    co by miało GPS i 3G. Na wyjazdy zagramaniczne jak znalazł. Może głupie
    pytanie VoIP, Skype głosowy itp działa bez problemu czy wykastrowano?