    From: Trybun <r...@y...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: tanie tablety z Androidem wykoszą drogie smartfony?
    Date: Mon, 16 Jul 2012 22:13:02 +0200

    W dniu 2012-07-16 16:35, osiek pisze:

    > A możesz się podzielić co to za "chinol"? Ma może GPS i 3G?

    Ma, a także bluetooth, można go używać jako hotspot, prowadzić rozmowy,
    wysyłać sms/mms itd. - dwa aparaty foto, głośniki stereo lepsze niż iPad
    (w opinii wielu). Ale nie to jest najważniejsze. Jest to sprzęt który
    sprawuje się pod wieloma względami lepiej od telefonu kumpla. Przed
    kilkoma dniami zrobiliśmy test - mój gps łapie fix`a o połowę krócej od
    tego w jego samsungu za 1800zł , u niego nie działa symtezator mowy
    Ivona, a u mnie nie ma najmniejszych problemów, zupełnie nie widziałem w
    jego telefonie nic co by lepiej działało niż w tym moim tablecie za 1000
    zł. No, chyba tylko kąty widzenia są w jego telefonie lepsze.
    Mój tablet to Ideos slim 7.