  • 1. Data: 2009-02-17 20:32:09
    Temat: sklep foto w Katowicach ?
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    Witam

    Jakoze za kilka dni bede w Katowicach, a w Szczecinie nie ma jakiegos
    sensownego i dobrego sklepu foto gdzie mozna pomacac conieco, pytam sie :
    czy gdzies w Katowicach -Centrum jest takowy sklep ? :)

    CeZ__134

  • 2. Data: 2009-02-17 20:58:03
    Temat: Re: sklep foto w Katowicach ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 17 Feb 2009, CeZ__134 wrote:

> [...]
    > sensownego i dobrego sklepu foto gdzie mozna pomacac conieco, pytam sie :
    > czy gdzies w Katowicach -Centrum jest takowy sklep ? :)

    A odpowiedzi nie w Katowicach Cię interesują? ;)

    W Tarnowskich Górach (w zasięgu dojazdu z Katowic jednym pospiesznym
    autobusem komunikacji miejskiej, linia 820) są "fotozakupy.pl".
    Możesz sobie przezornie wyklikać co mają na stanie, jak coś Cię
    NAPRAWDĘ interesuje, to na kilka godzin przed przyjazdem (może
    być poprzedni dzień) trzeba dać znać, to przytargają z magazynu
    do sklepu, bo nie wszystko leży na ladzie.
    I sporo jest w "normalnych krajowych" cenach, więc w odróżnieniu
    od MediaMarktów ma sens (jak ktoś kupuje "z .pl gwarancją" i tak
    dalej) żeby od ręki kupić.
    Acha - zakup "internetowy" jest tańszy (fakt odbioru w sklepie
    nie gra roli, mowa o płatności przelewem).
    Z tego powodu mają u mnie plus :P (idzie o sławne awantury
    o doliczanie 3% "kartowego" wszystkim klientom, a ja jestem
    za tym aby każdy płacił za siebie :>)

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2009-02-18 08:17:55
    Od: Zegarmistrz <g...@x...wp.pl>

    CeZ__134 pisze:
> [...]
    > sensownego i dobrego sklepu foto gdzie mozna pomacac conieco, pytam sie :
    > czy gdzies w Katowicach -Centrum jest takowy sklep ? :)

    Katowice to bardzo duża wieś :-(
    Blisko centrum (około 15 min. spacerem) jest Saturn (w Silesia City
    Center). Są tam też Sony i Fotojocker. W centru miasta nie ma sklepów
    foto (oprócz Fotooptyki na ul. św. Jana, ale tam nie ma co macać).

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2009-02-18 08:42:40
    Od: q...@g...com

    On 18 Lut, 09:17, Zegarmistrz <g...@x...wp.pl> wrote:
    > CeZ__134 pisze:> Witam
    > Katowice to bardzo duża wieś :-(
    W centru miasta nie ma sklepów
    > foto (oprócz Fotooptyki na ul. św. Jana, ale tam nie ma co macać).
    >
    > Pozdrawiam.
    Swieta prawda, a ten sklep Fotooptyki istniejecy pol wieku, mial
    lepsze zaopatrzenie 50 lat temu. Pametam z dzcinstwa wystawione tam
    zorki i exy.
    Pozdrawiam StaM

  • 5. Data: 2009-02-18 09:13:36
    Od: Waldemarrr <m...@n...mojej.str>

    Tak jak inni piszą, zostaje ci zwiedzenie duzego centrum hadlowego
    Silesia City Center, jest tam kilka miesc.
    W typowych sklepach fotograficznych nie ma czego szukac.
    Kiedy planujesz odwiedziny naszego pieknego miasta?

    Waldek.

    --

    www.waldek.sewera.pl

  • 6. Data: 2009-02-18 09:20:22
    Od: "CeZ__134" <N...@p...onet.pl>

    > Tak jak inni piszą, zostaje ci zwiedzenie duzego centrum hadlowego
    > Silesia City Center, jest tam kilka miesc.
    > W typowych sklepach fotograficznych nie ma czego szukac.
    > Kiedy planujesz odwiedziny naszego pieknego miasta?

    W Silesi juz bylem :) a w Katowcach zamierzam pod koniec lutego zawitac:)

    CeZ__134

  • 7. Data: 2009-02-18 20:19:52
    Od: Zegarmistrz <g...@x...wp.pl>

    q...@g...com pisze:

    > Swieta prawda, a ten sklep Fotooptyki istniejecy pol wieku, mial
    > lepsze zaopatrzenie 50 lat temu. Pametam z dzcinstwa wystawione tam
    > zorki i exy.
    > Pozdrawiam StaM

    Łza się w oku kręci... kupowałem tam papiery i wywoływacze. Zaraz po
    wojsku to pytałem nawet o takie przeterminowane... żeby było taniej :-)

    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2009-02-19 07:18:46
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 18 Feb 2009 10:20:22 +0100, CeZ__134 wrote:
    > W Silesi juz bylem :)

    Fotoland w Chorzowie jest moim zdaniem niezlym sklepem, wiem ze to juz
    inne miasto, ale raptem pare przystankow tramwajem za Silesia jedynie ;)

    pozdrawiam,
    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 9. Data: 2009-02-19 10:12:48
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 19 Feb 2009, Michal Tyrala wrote:

    > Fotoland w Chorzowie jest moim zdaniem niezlym sklepem, wiem ze to juz
    > inne miasto, ale raptem pare przystankow tramwajem za Silesia jedynie ;)

    Takie tłumaczenie osobom które mieszkają w aglomeracjach jest dość
    niebezpieczne - dojedzie do Bytomia i nie zauważy ;)

    pzdr, Gotfryd