  • 1. Data: 2009-02-17 20:29:59
    Temat: Sigma 70-300 z APO i bez.
    Od: Fikander <a...@g...com.hahaha>

    Jak bardzo przekładają się trzy magiczne literki w oznaczeniu Sigmy 70-300
    mm f/4-5.6 APO DG Macro na rzeczywistą jakoś zdjęć? Czy wersja bez magii ;)
    faktycznie służy wyłącznie do kolekcjonowania aberracji i rozmyć? Chcę
    sobie wymienić obecnie używanego Tamrona 55-200 na coś nieco dłuższego, a
    cena Sigmy-bez-APO byłaby dla mnie do przełknięcia, tylko chciałbym się
    upewnić, że nie zrobię głupoty. Ewentualnie rozpatruję również Tamrona
    70-300 Di LD Macro - jak on wypada w porównaniu do tej Sigmy i swojej
    krótszej wersji?

    Aaa, puszka to 350D. :-)

    Z góry dzięki za wszelkie rady.

    --
    F?A??

  • 2. Data: 2009-02-18 07:44:33
    Temat: Re: Sigma 70-300 z APO i bez.
    Od: "Winetoo" <w...@n...spam.please.com>

    Użytkownik "Fikander" <a...@g...com.hahaha> napisał w wiadomości
> [...]
    > upewnić, że nie zrobię głupoty. Ewentualnie rozpatruję również Tamrona
    > 70-300 Di LD Macro - jak on wypada w porównaniu do tej Sigmy i swojej

    Tamron 70-300 jest porównywalny lub trochę lepszy od Sigmy 70-300 APO. Sigma
    bez APO i ten Tamron którego masz 55-200 są gorsze.

    Pozdrawiam
    Winetoo

  • 3. Data: 2009-02-18 07:47:02
    Od: k...@g...com

    On 17 Lut, 21:29, Fikander <a...@g...com.hahaha> wrote:
> [...]
    > upewnić, że nie zrobię głupoty. Ewentualnie rozpatruję również Tamrona70-300Di LD
    Macro - jak on wypada w porównaniu do tej Sigmy i swojej

    http://www.sdeklerk.com/photography/

    pozdrawiam Krzysiek

  • 4. Data: 2009-02-18 09:01:14
    Od: Yaro <m...@o...pl>

    Fikander pisze:
> [...]
    > upewnić, że nie zrobię głupoty. Ewentualnie rozpatruję również Tamrona
    > 70-300 Di LD Macro - jak on wypada w porównaniu do tej Sigmy i swojej

    Moim zdaniem oba są kiepskie, dozbieraj sobie do 70-200 F4 L.
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-02-18 09:42:35
    Od: Fikander <a...@g...com.hahaha>

    Dnia Wed, 18 Feb 2009 10:01:14 +0100, Yaro napisał(a):

    > Moim zdaniem oba są kiepskie, dozbieraj sobie do 70-200 F4 L.

    Jakbym miał wolne >2k PLN, to bym znalazł kilka ciekawszych zastosowań niż
    kupno obiektywu. :-p

    --
    F?A??

  • 6. Data: 2009-02-18 09:44:01
    Od: Fikander <a...@g...com.hahaha>

    Dnia Wed, 18 Feb 2009 08:44:33 +0100, Winetoo napisał(a):

    > Tamron 70-300 jest porównywalny lub trochę lepszy od Sigmy 70-300 APO. Sigma
    > bez APO i ten Tamron którego masz 55-200 są gorsze.

    No dobra, w takim razie będę celował w Tamrona pewnie, dzięki serdeczne. :)

    --
    F?A??

  • 7. Data: 2009-02-18 11:30:55
    Od: "Arti" <o...@i...pl>

    > Dnia Wed, 18 Feb 2009 10:01:14 +0100, Yaro napisał(a):

    Wydaje mi się że najlepszy w tej cenie będzie Canon 55-250 IS

  • 8. Data: 2009-02-18 11:45:02
    Od: Fikander <a...@g...com.hahaha>

    Dnia Wed, 18 Feb 2009 12:30:55 +0100, Arti napisał(a):

    > Wydaje mi się że najlepszy w tej cenie będzie Canon 55-250 IS

    Jak mi go znajdziesz poniżej 600 PLN, to kupuję bez zastanowienia...

    --
    F?A??

  • 9. Data: 2009-02-18 11:49:08
    Od: Yaro <m...@o...pl>

    Fikander pisze:

    > Jakbym miał wolne >2k PLN, to bym znalazł kilka ciekawszych zastosowań niż
    > kupno obiektywu. :-p

    hehe... jasne, duuuuuużo browca np.

  • 10. Data: 2009-02-18 11:50:52
    Od: Fikander <a...@g...com.hahaha>

    Dnia Wed, 18 Feb 2009 12:49:08 +0100, Yaro napisał(a):

    > hehe... jasne, duuuuuużo browca np.

    Zupełnie niezły pomysł. 8-)

    --
    F?A??