  • 11. Data: 2009-04-23 13:23:49
    Temat: Re: sigma 10-20
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Łukasz Bąk pisze:

    >>>> http://img2.imageshack.us/img2/5844/dsc3488.jpg
    >>>> http://img2.imageshack.us/img2/6352/dsc3489.jpg
    >>>> http://img2.imageshack.us/img2/2867/dsc3490.jpg
    >>>> http://img99.imageshack.us/img99/4971/dsc3491.jpg

    > Bo obiektyw niestety słaby. N

    Też mi sie nie podoba. Podam linka do zdjęć wykonanych tym samym
    obiektywem ale w ubiegłym roku. Szerokie ujęcia sa zrobione własnie ta
    sigmą. Zdjęcia robione z ręki i bez lampy. Czy na tych fotkach z muzeum
    nie jest jednak lepsza?

    Proszę nie oceniac zdjęć pod wzgledem artystycznym, nie po to były robione.

  • 12. Data: 2009-04-23 13:25:15
    Od: a402 <z...@o...pl>

  • 13. Data: 2009-04-23 13:29:20
    Od: a402 <z...@o...pl>

    Łukasz Bąk pisze:

> [...]

    obiektywem ale w ubiegłym roku. Szerokie ujęcia sa zrobione własnie ta
    sigmą. Zdjęcia robione z ręki i bez lampy. Czy na tych fotkach z muzeum
    http://tecoskacza.jalbum.net/Pszczyna_2008/

    Proszę nie oceniac zdjęć pod wzgledem artystycznym, nie po to były robione.

  • 14. Data: 2009-04-23 13:47:24
    Od: John Smith <u...@e...net>

    a402 napisał(a):
> [...]
    > http://tecoskacza.jalbum.net/Pszczyna_2008/
    >
    > Proszę nie oceniac zdjęć pod wzgledem artystycznym, nie po to były robione.

    Nie każ nam oceniać zdjęć o tak nikczemnej rozdzielczości.

    --
    Mirek

  • 15. Data: 2009-04-23 14:19:13
    Od: j...@a...at

    On 23 Apr., 15:29, a402 <z...@o...pl> wrote:
> [...]
    > nie jest jednak lepsza?http://tecoskacza.jalbum.net/Pszczyna_2008/
    >
    > Proszę nie oceniac zdjęć pod wzgledem artystycznym, nie po to były robione.

    jesli zredukowalbys do wielkosci znaczka pocztowego , jakosc bylaby
    identyczna jak z najdrozszych i najlepszych stalek.
    w tej rozdzielczosci nie mozna powiedziec czegokolwiek z cala
    pewnoscia , gdyz nie widac , mozna sie tylko domyslac.
    pokaz jakies w skali 100%.

  • 16. Data: 2009-04-23 14:20:13
    Od: a402 <z...@o...pl>

    John Smith pisze:

    > Nie każ nam oceniać zdjęć o tak nikczemnej rozdzielczości.

    Ok :-)

  • 17. Data: 2009-04-23 14:21:33
    Od: a402 <z...@o...pl>

    j...@a...at pisze:

> [...]
    > w tej rozdzielczosci nie mozna powiedziec czegokolwiek z cala
    > pewnoscia , gdyz nie widac , mozna sie tylko domyslac.

    Niestety, nie mam tych oryginałów.

  • 18. Data: 2009-04-23 14:45:57
    Od: j...@a...at

    On 23 Apr., 16:21, a402 <z...@o...pl> wrote:

    > Niestety, nie mam tych oryginałów.

    nie wiedzialem ze w pszczynie jest takie ladne miejsce , przejezdzalem
    tyle razy i z trasy robi nieciekawe wrazenie.
    czy to muzeum jest zawsze otwarte ? co to za muzeum ? - wyglada
    bardziej na zamek niz na muzeum.
    musze tam zajrzec .

    co do zdjec , na podstwie tej wielkosci odnosze wrazenie , ze jakosc
    jest rzeczywiscie marna , choc wnetrza ladne.
    szczegolnie widac na brzegach straszliwy spadek rozdzielczosci ,
    aberacja .
    mysle , ze ten obiektyw nie uczyni wlasciciela szczesliwym.

    znalazlem podobne tematycznie robione w ciemnym muzeum ostatnio z
    reki ( bez obrobki ,simple jpeg , tylko redukcja wielkosci) :
    http://picasaweb.google.de/fotografie25/DivTesty#532
    7896104891109202

    i piekna kamienica w centrum krakowa :

    http://picasaweb.google.de/fotografie25/DivTesty#532
    7896405302246034

    wprawdzie to nie ten sam obiektyw , ale zdjecie musi byc ostre , w
    przeciwnym wypadku strasznie idzie na nerwy .
    nieostre zdjecie psuje radosc fotografowania.

    XXX

  • 19. Data: 2009-04-23 14:47:15
    Od: "Tomek" <b...@o...pl>

    > O, kolejna definicja. Muszę sobie zapisać w kajeciku.
    > --

    Pierwszy raz słyszysz o przebiekach skosnie w prao i leo ?

    Tomek

  • 20. Data: 2009-04-23 15:08:52
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Tomek wrote:

    > Pierwszy raz słyszysz o przebiekach skosnie w prao i leo ?

    Też, ale to nie to :>