  • 1. Data: 2009-04-23 08:30:36
    Temat: Ktora interpolacja przy wolarkach rawow
    Od: "Paweł Przeździak" <p...@N...gazeta.pl>

    Witam

    Mam pytanie - ktora interpolacja daje najlepszy obraz przy wolarkach rawow -
    nie msi być to najszybszy algorytm :)

    PP

  • 2. Data: 2009-04-23 08:40:08
    Temat: Re: Ktora interpolacja przy wolarkach rawow
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Witam
    >
    > Mam pytanie - ktora interpolacja daje najlepszy obraz przy wolarkach
    > rawow - nie msi być to najszybszy algorytm :)

    Ktore auto jest najlepsze?

    Jakbys napisal co to znaczy "najlepszy obraz"...

  • 3. Data: 2009-04-23 08:47:50
    Od: "Paweł Przeździak" <p...@g...pl>

    > Ktore auto jest najlepsze?
    >
    > Jakbys napisal co to znaczy "najlepszy obraz"...

    Może i nieprecyzyjnie się wyraziłem...
    wg mnie najlepszy to taki, który będzie miał mało różnego rodzaju artefaktów
    itp.
    Albo która interpolacja jest optymalna dla obrazów, które powinny
    charakteryzować się dużą ilością szczegółów.

  • 4. Data: 2009-04-23 09:09:08
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    > Albo która interpolacja jest optymalna dla obrazów, które powinny
    > charakteryzować się dużą ilością szczegółów.

    Nie mecz sie i uzywaj ACR ;)

  • 5. Data: 2009-04-23 09:21:37
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "Paweł Przeździak" <p...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:gsp8vc$dcs$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    >
    > Mam pytanie - ktora interpolacja daje najlepszy obraz przy wolarkach
    > rawow -
    > nie msi być to najszybszy algorytm :)

    "Żadna interpolacja nie zrobi z chujowego zdjecia zdjecie dobre"
    to mój cytat, teraz go wymyśliłem

  • 6. Data: 2009-04-23 09:30:44
    Od: grzybu <s...@s...sp>

    Dnia 2009-04-23, czw o godzinie 11:09 +0200, Jakub Jewu?a pisze:

    > Nie mecz sie i uzywaj ACR ;)

    Ile kosztuje ten ACR tak aby tego się dało używać? Da się to jakoś
    wypróbować?
    Dodam, że nie mam PS i jak na razie nie mam zamiaru wydawać 3K na niego.

    --
    Pozdrowienia
    Grzegorz Rakoczy

  • 7. Data: 2009-04-23 09:36:05
    Od: "Paweł Przeździak" <p...@g...pl>

    > "Żadna interpolacja nie zrobi z chujowego zdjecia zdjecie dobre"
    > to mój cytat, teraz go wymyśliłem

    Bardzo dziękuję :)
    Ale skoro w programach są do wyboru typy interpolacji to widocznie po coś są
    i czymś się różnią. Można założyć, że zdjęcia spełnia wszystkie wymogi jeśli
    chodzi o technikalia.

  • 8. Data: 2009-04-23 09:37:58
    Od: "Paweł Przeździak" <p...@g...pl>

    > Ile kosztuje ten ACR tak aby tego si=C4=99 da=C5=82o u=C5=BCywa=C4=87? Da s=
    > i=C4=99 to jako=C5=9B
    > wypr=C3=B3bowa=C4=87?
    > Dodam, =C5=BCe nie mam PS i jak na razie nie mam zamiaru wydawa=C4=87 3K na=
    > niego.

    Jestem dokładnie w tej samej sytuacji :)

  • 9. Data: 2009-04-23 09:43:01
    Od: "Paweł Przeździak" <p...@g...pl>

    > Nie mecz sie i uzywaj ACR ;)

    A jak tam Jakubie po testach rt? Co cię kusiło, żeby próbować czegoś ineego
    niż acr?

  • 10. Data: 2009-04-23 09:45:29
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

    > Jestem dokładnie w tej samej sytuacji :)

    ACR da sie chyyyba uzywac z PS Elements ktory jest
    sporo tanszy. Ale to musisz sprawdzic...