  • 91. Data: 2009-05-02 09:20:29
    Temat: Re: sigma 10-20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 26 Apr 2009, Mateusz Ludwin wrote:

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/Ironia

    A to przepraszam :]

    pzdr, Gotfryd

  • 92. Data: 2009-05-02 10:40:48
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > OD DALMIERZA??? Leici we własnej osobie??
    > ;)

    Lubicie sobie flejmy w sobotę robić, oj lubicie. Wyjdźcie się
    przewietrzyć - ja nie mogę.

    Leica - wyrobiła sobie markę, wśród niezorientowanych "Kowalskich" na
    99% jest lustrzanką.
    Pokażcie dalmierza bez napisu Leica "kowalskiemu", to dostaniecie
    odpowiedź, że to pewnie jakiś dziwny kompakt ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 93. Data: 2009-05-02 10:41:37
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Paweł W. pisze:

    > Lubicie sobie flejmy w sobotę robić, oj lubicie. Wyjdźcie się
    > przewietrzyć - ja nie mogę.

    Trochę zaspałem :D

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 94. Data: 2009-05-02 10:51:25
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <gth7v7$bu3$1@news.onet.pl>,
    Paweł W. nabazgrał:
> [...]
    > Pokażcie dalmierza bez napisu Leica "kowalskiemu", to dostaniecie
    > odpowiedź, że to pewnie jakiś dziwny kompakt ;)

    I to było jednym z powodów, dla których udało jej się wyrobić
    legendę. Zawodowi reporterzy używali czegoś takiego, żeby nie
    wyróżniać się z tłumu jako ,,pan fotograf''.

    --
    2 * linux/kernel/panic.c
    144 for ( ; ; )

  • 95. Data: 2009-05-05 16:30:58
    Od: Nazgul <a...@o...pl>

    a402 pisze:
    > W fotoplusie dają mi za D80 1000 zł - troche mało.

    Chcą Cie okraść. Wystaw na Allegro, nawet od złotówki. Sigmę pchniesz za
    1500 raczej spokojnie.
    --
    "Jeśli pozwolisz, by robactwo się rozmnożyło rodzą się prawa robactwa.
    I rodzą się piewcy, którzy będą je wysławiać"

    A. de Saint-Exupery