    From: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: scigacz.pl vs. pl.rec.motocykle
    Date: Fri, 27 Feb 2009 15:54:58 +0100

    Użytkownik "(pj)" napisał w wiadomości ...

    > Zachęcony apelem Watsona, rodzaj podsumowania w temacie j.w.
    >
    > Dlaczego bramkowanie użytkowników scigacza.pl do p.r.m. jest:
    > A) złe, wkurzające, nieuczciwe (?), itepe...
    > B) dobre, celowe, itepe..
    > ???

    Tak mysle i mysle i nie moge nic wymyśleć w sprawie VS
    Myślę więc, że to nie istnieje jako istotna część motocyklowej
    rzeczywistości.
    Jak dla mnie, to po innego grzyba zaglądam na scigacza, a po innego tutaj.
    Żaden konflikt nie zachodzi. Problem zawyżania liczby odwiedzin
    scigacza przez chcących dostać się do naszego elitarnego stowarzyszenia
    jest klasycznym podziałem kłaka na 4 i przypomina mi niegdysiejsze wojny
    tutaj toczone w sprawie ogormnych kosztów ponoszonych przez muszących
    ściagać przez modem nieflitrowane po skrótach nagłówków wątki.
    Zdaje się, że był to wzrost kosztów na niebagatelną kwotę 0,14
    grosza/miesiąc.
    Za to nas właśnie nie lubią. Mało jeździmy, dużo pierdzielimy bez sensu,
    a im więcej pierdzielimy tym mniej mamy czasu na jazdę.

    Pozdrawiam
    Irek i ktm-y