  • 81. Data: 2011-01-17 23:03:26
    Temat: Re: samochód rodzinny za 20k - VAN lub komi
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    news:986vu9f69l6y$.dlg@lepper.institute.com...

    > Może dlatego, że to NIE JEST dCi tylko dTi, które były całkiem niezłymi
    > silnikami? Mulaste ale niezłe.

    Siur? dTi z Common-Railem? Niejednokrotnie zwróciłem uwagę, że Mitsu ma
    identyczny dźwięk silnika i rozrusznika, jak 1.9 dCi. Wiki też zeznaje, że
    to dCi.

    --
    ### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
    ### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

  • 82. Data: 2011-01-17 23:07:09
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    Użytkownik "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl> napisał w wiadomości

    > Siur? dTi z Common-Railem? Niejednokrotnie zwróciłem uwagę, że Mitsu ma
    > identyczny dźwięk silnika i rozrusznika, jak 1.9 dCi. Wiki też zeznaje, że
    > to dCi.

    Żeby była jasność: mam cały czas na myśli Space-Stara FL 1.9 DI-D '03

  • 83. Data: 2011-01-17 23:14:40
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 17 Jan 2011 23:03:26 +0100, Staszek Sosenko napisał(a):

    > Siur? dTi z Common-Railem? Niejednokrotnie zwróciłem uwagę, że Mitsu ma
    > identyczny dźwięk silnika i rozrusznika, jak 1.9 dCi. Wiki też zeznaje, że
    > to dCi.

    to chyba jakies inny internet mamy
    http://en.wikipedia.org/wiki/Mitsubishi_Space_Star
    Renault DI diesel, czyli jak dla mnie dTi - wtrysk bezpośredni, ale nie
    common rail.
    Moc i roczniki się zgadzają. Chociaż cholera wie, u Mitsu on ma 101 KM, dTi
    miał 100, a dCi 102.

    Tak czy owak, jaja robiły dCi 130 i 150 KM

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 84. Data: 2011-01-17 23:26:29
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 17 Jan 2011 22:49:11 +0100, Scyzoryk napisał(a):

    > Każdy rozsądny człowiek kupujący 8 letniego diesla klasy średniej powinien
    > spodziewać się przebiegów grubo ponad 200kkm, ten sam rozsądny człowiek
    > powinien też zdawać sobie sprawę że albo ktoś przed nim dołożył i ma farta
    > albo sam będzie musiał w niedługim czasie dołożyć.

    Po pierwsze powinien się spodziewać magika który mu wprawi tego FAP-a,
    buszmenie, bo w ośmioletnich dieslach ich nie ma. Przynajmniej w klasach
    aut o których rozmawiamy.

    Nawet jak kupi diesla z FAP, to po zatkaniu wystarczy go odczyścić. Jak nie
    chce to robić sam, to większość tłumikarzy zrobi to za niego.
    Reszta części diesla jest znakomicie mniej problemowa w normalnej
    eksploatacji niż części silnika benzynowego, zwłaszcza zagazowanego.
    90% problemów z wtryskami wynikało z lania ON robionego przez lewych
    handlarzy z OO odbarwianego kwasem siarkowym i innymi syfami. To się w
    zasadzie już skończyło. Turbina właściwie traktowana wytrzyma tyle co
    silnik, bez specjalnego problemu. Piszę to tylko po to, żeby ktoś nie wziął
    twoich bredni z Bravo Girl! za rzeczowe informacje.

    Idź się przejdź, albo zajmij się czymkolwiek, o czym masz jakiekolwiek
    pojęcie, będzie mniejsza żenada.
    Zmarnowałeś wiele szans siedzenia cicho, a szkoda, ktoś wciąż mógłby cię
    uważać za inteligentnego.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 85. Data: 2011-01-17 23:29:46
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 17 Jan 2011 23:00:49 +0100, p0li napisał(a):

    > nadal nie rozumiesz
    >
    > ps - nie kazdy ma weża w kieszeni :P

    szkoda, że nie odróżniasz węża w kieszeni od znania lepszych zastosowań dla
    pieniędzy które ty chciałbyś puszczać z dymkiem z rury wydechowej.
    Zresztą sam się przesiadłeś na skuter elektryczny i to chyba nie ze
    snobizmu, prawda?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 86. Data: 2011-01-17 23:32:35
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 17 Jan 2011 22:43:12 +0100, Mateusz Mirski napisał(a):

> [...]
    > zamek, poza tym nie zawsze działał ABS, w innym szyby robią co chcą i
    > kiedy chcą, a w trzecim kontrolki wszystkiego urządzają sobie dyskotekę
    > od czasu do czasu. W tym pierwszym przypadku ASO (2 różne) rozkładało
    > ręce i czyściło styki, bo nie potrafili powiedzieć o co chodzi, w
    > pozostałych nie wiem co właściciele z tym zrobią. Nie chcę tu się
    > sprzeczać o wyższości jednych marek nad drugimi, bo wszyscy mają jakieś
    > problemy, ale w moim subiektywnym odczuciu prawdopodobieństwo, że psuć
    > się będą samochody danej marki jest różne dla różnych marek i modeli.

    Zgadza się, ale Laguna II była wyjątkowo "udana" pod względem psucia
    zdrowia właścicielom. Podobnie jak inne modele z tego okresu.
    Nie przeczę, znajdą się takie które były bezproblemowe. Różnica jest taka,
    że stanowczo wybrałbym zamiast Scenica - Picasso. Bo tam zamiast szukać ze
    świecą takiego, który jest bezproblemowy, szukałbym takiego który daje w
    dupę właścicielowi (bo i pewnie znajdą się Pikusie równie miłe dla
    właściciela jak Laguna II)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 87. Data: 2011-01-17 23:45:51
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Maciek

    > Allegro daje najpelniejszy przeglad oferty rynku i odsetek oszustow jest
    > tam zapewne dokladnie taki sam, jak wsrod sprzedajacych metoda "kartki
    > za szyba".

    Dobrych sztuk zwykle nie ma na allegro, bo zostały sprzedane znajomym lub
    na forach danej marki. A średnia z tego, co tam została to auto z
    licznymi defektami i pewnie kręconym licznikiem.

  • 88. Data: 2011-01-17 23:46:57
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Scyzoryk

    > niekoniecznie. Brat w?a?nie sprzedaje (w DC) 2003r, kombi z prawdziwym
    > przebiegiem ok 160kkm. 1,8 benzyna bez gazu, automatyczna klima. U?ywany
    > wiec kilka wgniotek czy obcierek sie znajdzie ale technicznie bez
    > zarzutu.Chcia? za to ~ 19kz?. Uwa?am ze to normalna cena, rzadna okazja.

    Najsłabsza wersja silnikowa (to w ogóle nie jedzie), pewnie słabe
    wyposażenie, skoro tak tą klimę podkreślasz, a była standardem.

  • 89. Data: 2011-01-18 00:11:47
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-17, Scyzoryk <g...@i...pl> wrote:

    > OK
    >
    > ka?dy ma praw mieae swoje zdanie. Ja przerabia?em remont silnika benzynowego
    > i ca?y kosztowa? mnie mniej ni? wymiana turbiny w typowym nowoczesnym
    > dieslu.

    Ile razy wymieniałeś turbinę w nowoczesnym dieslu?

    Krzysiek Kiełczewski

  • 90. Data: 2011-01-18 00:11:53
    Od: p0li <p...@p...onet.pl>

    O->Dnia 2011-01-17 23:29:46 niejaki Waldek Godel napisał:
    > szkoda, że nie odróżniasz węża w kieszeni od znania lepszych zastosowań dla
    > pieniędzy które ty chciałbyś puszczać z dymkiem z rury wydechowej.

    ależ odróżniam - i dla mnie wygoda podróży jest najważniejsza - ja już za
    stary jestem żeby się gnieść w popierdółkach - chce trochę komfortu zaznać
    na emeryturze

    i nie jestem z tych co składają lusterka na autobanie żeby mniej palił

    > Zresztą sam się przesiadłeś na skuter elektryczny i to chyba nie ze
    > snobizmu, prawda?

    dokładnie nie ze snobizmu - tylko z praktyki
    samochodem w centrum nigdzie nie zaparkuję - skuterem wszędzie - nawet na
    chodniku przed wejściem go zostawię

    zresztą ty wyznajesz "polską" szkołe jazdy mimo że mieszkach na zachodzie
    jedno auto do wsystkiego

    ja mimo że dopiero od roku jestem za granica, zawsze podobało mi się
    "zachodnie" podejście do tych spraw
    małe auto do miasta, duże na trasy a dla relaxu lub szybki wypad po
    papierosy - rower lub skuter

    i to właśnie podejście wcielam w życie

    nawet zastanawiam sie czy instalować gaz
    jeśli auto będzie jeździć ~5kkm rocznie to kiedy to się zwróci?

    --
    P0zdrawiam
    p0li