  • 171. Data: 2011-01-20 17:19:24
    Temat: Re: samochód rodzinny za 20k - VAN lub komi
    Od: "Scyzoryk" <g...@i...pl>

    > W tym modelu nigdy nie było klimy dwustrefowej.

    ok, może źle zapamiętałem

    > Czyli ogólnie mamy -- przeciętną wersję wyposażenia,

    hmm, a co może mieć więcej oprócz ESP, skóry (której osobiście nie lubie i
    nie chciałbym jej w samochodzie) i nawigacji w której pewnie nie działają
    polskie mapy?

    słabą wersję
    > silnikową, zły stan wizualny. No to i cena nie była wysoka. A jeśli w
    > opisie były takie błędy jak "klima dwustrefowa" to pewnie też wiele osób
    > odstraszyły od kupna...

    można oddać do lakiernika, skręcić przebieg do 100kkm i sprzedać jako nówkę
    sztukę

    Właśnie dlatego że ludzie wymagają za niewielkie pieniądze ideału w
    maksymalnej wersji wyposażenia bez ryski nasi handlarze mają raj.
    Sprowadzają wersję Ghia złożoną z trzech, ustawiają pięknie mały przebieg,
    picują i później tłumy chetnych kupują mega wypas za niewielkie pieniądze,
    tylko później płacza że się sypie.

    Niestety polskie autko, moze z ciut gorszym wyposażeniem i ryskami ale za to
    z pewną historią ciężko się sprzedaje... ale znajdzie się taki co to doceni,
    kwestia czasu. Ja np szukam tylko wśród krajowych, nawet obitych byle
    pewnych :)

    --
    Pozdr
    Scyzoryk

  • 172. Data: 2011-01-21 13:18:47
    Od: czak norris <c...@n...pl>

    W dniu 2011-01-20 17:19, Scyzoryk pisze:
    > hmm, a co może mieć więcej oprócz ESP, skóry (której osobiście nie lubie i
    > nie chciałbym jej w samochodzie) i nawigacji w której pewnie nie działają
    > polskie mapy?

    tak na szybko na podstawie mondziaków którymi jeździłem:

    - Reflektory ksenonowe
    - Szyberdach
    - Automatyczna skrzynia biegów
    - Grzanie i chłodzenie foteli (w wersji po FL)
    - Fotele ustawiane elektrycznie

    i pewnie jeszcze coś by się znalazło :)

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;)

  • 173. Data: 2011-01-22 01:30:21
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Scyzoryk

    > Niestety polskie autko, moze z ciut gorszym wyposa?eniem i ryskami ale
    > za to z pewn? histori? cie?ko sie sprzedaje... ale znajdzie sie taki co
    > to doceni, kwestia czasu.

    Nie bardzo wiem z czym polemizujesz. Napisałem po prostu dlaczego cena
    była poniżej przeciętnej. Przeciętne wyposażenie, słaby silnik, kiepski
    stan wizualny = niższa cena. Tak po prostu jest.

    > Ja np szukam tylko w?ród krajowych, nawet
    > obitych byle pewnych :)

    Pewnie to jest takie, które się samemu dokładnie sprawdzi, niezależnie
    skąd pochodzi. A co do defektów wizualnych to skuteczne ich usunięcie
    jest kosztowne i jeśli dla kogoś wygląd auta ma znaczenie, to "rysy i
    wgniotki" są wyraźnym argumentem na minus.

  • 174. Data: 2011-01-22 09:36:42
    Od: "Wojciech Smagowicz [ZIWK]" <w...@o...pl>

    W dniu 2011-01-18 17:51, Scyzoryk pisze:

    > Waldek wie mo?e wiecej od Citroena który pisze na swoich stronach o
    > wprowadzeniu w 2008 roku 2-giej generacji C5
    >
    > w 2004r to by? delikatny facelifting
    I to auto nazwano C5 II - tak figuruje w dokumentacji również
    technicznej ...

    > Masz racje we wszystkim a ja wypisuje brednie. Lepiej?
    Ano ...
    Bo współczesna generacja C5 ma wewnętrzne oznaczenie C5(X7). Ale dla
    klientów jest często używane oznaczenie C5 III (dla odróżnienia od
    poprzedników) lub zwana jest C Funf - to z reklamy.

    --
    Wojciech Smagowicz