  • 1. Data: 2011-01-16 21:18:05
    Temat: naklejka PMS potrzebna
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    Witam, jutro odbieram nowe autko i trza je okleić :-)
    Może ma ktoś na zbyciu naklejke?

    --
    uciu

  • 2. Data: 2011-01-16 21:25:00
    Temat: Re: naklejka PMS potrzebna
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-01-16 21:18, uciu pisze:
    > Witam, jutro odbieram nowe autko i trza je okleić :-)
    > Może ma ktoś na zbyciu naklejke?

    W Poznaniu mam kilka jeszcze

  • 3. Data: 2011-01-16 21:39:16
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-01-16 21:18, uciu pisze:
    > Witam, jutro odbieram nowe autko i trza je okleić :-)
    > Może ma ktoś na zbyciu naklejke?

    Ja takze szukam - Krakow!

  • 4. Data: 2011-01-16 21:51:38
    Od: marjan <k...@g...com>

    W dniu 2011-01-16 21:39, neoniusz pisze:

    > Ja takze szukam - Krakow!

    W Krakowie to i ja bym z miłą chęcią się po takową zgłosił.
    Kiedyś sam sobie zrobiłem, ale ktoś (chyba Artur Maśląg) mnie opieprzył,
    że to wbrew grupowym ideom :)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz

  • 5. Data: 2011-01-16 21:54:17
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    ja mam ale sprecyzuj gdzie ma ta naklejka byc

  • 6. Data: 2011-01-16 21:56:43
    Od: Gabriel 'wilk' <g...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-16 21:51, marjan pisze:

    > W Krakowie to i ja bym z miłą chęcią się po takową zgłosił.
    Poczekaj do zlotu/spotu albo mecz Staszka - na ostatnim zlocie bral ode
    mnie wieksza ilosc wiec moze mu cos jeszcze zostalo :-)
    ps. jak nie dostaniesz to jak bedziesz jechal przez Jaworzno to daj znac :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 7. Data: 2011-01-16 23:06:10
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

> [...]
    > mnie wieksza ilosc wiec moze mu cos jeszcze zostalo :-)
    > ps. jak nie dostaniesz to jak bedziesz jechal przez Jaworzno to daj znac

    Mam kilka km do Jaworzna - masz jakąś na zbyciu?:-)

    ---
    uciu

  • 8. Data: 2011-01-16 23:07:15
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    > ja mam ale sprecyzuj gdzie ma ta naklejka byc

    okolice Mysłowic na ślasku ale może być i przesyłka pocztą:-)

    ---
    uciu

  • 9. Data: 2011-01-16 23:39:43
    Od: "Staszek Sosenko" <s...@...sigu.pl>

    Użytkownik "Gabriel 'wilk'" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Poczekaj do zlotu/spotu albo mecz Staszka - na ostatnim zlocie bral ode
    > mnie wieksza ilosc wiec moze mu cos jeszcze zostalo :-)

    Zostało, zostało ;) Od dwóch miesięcy nie mogę się zebrać, żeby skleić jakiś
    spot w CKMK, ale jak ureguluję kilka spraw zw. z pracą inżynierską, to
    obiecuję Wam w najbliższym czasie możliwość oficjalnego oklejenia się :)

    --
    ### Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków ##############
    ### SR20DE by Nissan -> http://picasaweb.google.com/Ssnk87/Nissan# ###

  • 10. Data: 2011-01-16 23:45:59
    Od: marjan <k...@g...com>

    W dniu 2011-01-16 23:39, Staszek Sosenko pisze:

> [...]
    > jakiś spot w CKMK, ale jak ureguluję kilka spraw zw. z pracą
    > inżynierską, to obiecuję Wam w najbliższym czasie możliwość oficjalnego

    O, to ja bym się pisał. W sumie grupę czytuję od paru lat, a nie miałem
    okazji jeszcze nikogo osobiście poznać ;)

    --
    Pozdrawiam serdecznie,
    Mariusz [marjan] Morycz