  • 11. Data: 2011-08-04 16:03:49
    Temat: Re: rowery vs auta
    Od: to <t...@x...abc>

    begin AL

    > a Ty wsiadz aby raz na rower - otworza Ci sie dopiero oczy jakie
    > buractwo jest na drogach

    Ja jeździłem bardzo dużo i żadnego buractwa ze strony kierowców nie
    widziałem. Widzą je głównie ci, którzy muszą na siłę wyegzekwować
    wszystkie swoje uprawnienia (w dużej mierze urojone) nie myśląc np. o
    tym, że wpieprzając się z podporządkowanej 50 metrów przed kolumną 20 aut
    wkurwią 20 osób, które potem będą musiały wyprzedzać zawalidrogę.

  • 12. Data: 2011-08-04 16:10:18
    Od: AL <a...@s...tam>

    > Widzę buractwo pedalarzy i mi wystarczy. Mam instynkt samozachowawczy
    > i przy obecnym ruchu nie mam zamiaru ryzykować życiem.

    sam sobie wlasnie zaprzeczyles ('buractwo pedalarzy') i 'przy obecnym
    ruchu nie mam zamiaru ryzykowac zyciem'

    Czyli wychodzi na buractwo samochodziarzy?
    Bo sie gubie w Twoich wypowiedziach ;)

    p.s.1
    to ze batmani sa na drodze, nie znaczy, ze kazdy rowerzysta = 'batman'

    p.s.2
    nie poruszalismy tematu jazdy po ciemku, wiec oswietlenie pomijamy -
    zreszta polskie przepisy pozwalajace sprzedawac rowery nawet bez
    swiatelek odblaskowych tez nie sa w tym bez winy

    p.s.3
    wiecej rowerzystow na drogach wymusi pewnie w koncu inwestycje w
    infrastrukture _porzadnych_ sciezek rowerowych z prawdziwego zdarzenia

    p.s.4
    w artykule nacisk byl polozony na zupelnie inny aspekt - nabrania przez
    kierowcow samochodow pewnych odruchow/nawykow, ktore dla niektorych
    kierowcow - co widac po wypowiedziach/komentarzach - sa ciezkie do
    zaakceptowania.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 13. Data: 2011-08-04 16:12:37
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-08-04 12:01, Cavallino pisze:
    > Nawet nie wiesz jakie jest moje zdanie, bo się nie odniosłem do tematu,
    > ale pluć Ci to nie przeszkadza?
    > Skieruj jad na swoją babę, zamiast na grupy dyskusyjne.

    PLONK!

  • 14. Data: 2011-08-04 16:20:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello AL,

    Thursday, August 4, 2011, 4:10:18 PM, you wrote:

    [...]

    > wiecej rowerzystow na drogach wymusi pewnie w koncu inwestycje w
    > infrastrukture _porzadnych_ sciezek rowerowych z prawdziwego zdarzenia

    ZAPŁAĆCIE za te swoje ścieżki z własnych kieszeni a nie z mojej.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 15. Data: 2011-08-04 17:10:29
    Od: AL <a...@s...tam>

> [...]
    >
    > [...]
    >
    > ZAPŁAĆCIE za te swoje ścieżki z własnych kieszeni a nie z mojej.

    zeby obywatele, nie posiadajacy auta, nie jezdzacy do pracy srodkami
    masowego razenia ;) tylko na piechote badz /.... wlasnie na rowerach
    nie zrobili takiego samego protestu - 'budujcie autostrady ze swoich
    podatkow, nie z naszych'.

    Jakbys przejrzal na oczy, to bys zrozumial, ze wspolna infrastruktura
    jest potrzebna i jednym i drugim.
    Tez nie lubie wlec sie dwupasmowka za rowerzysta, ale z drugiej strony
    (z punktu widzenia rowerzysty) nie ma on sie gdzie podziac na tej
    drodze, bo nie ma porzadnej sciezki rowerowej wzdloz tej drogi (lub to
    co jest to jest jakies nieporozumienie, badz prowadzi na okolo do celu)

    Korki w centrach miast to tez efekt tego, ze kazdy te 5km musi
    przejechac w aucie (nawet gdy sloneczna pogoda) - bo co by powiedzial
    sasiad, gdyby zaczol jechazdzic na rowerze (wstyd, spadek statusu, ..... ;)

    Ale widac ktos tu przyrosl do swego siedzenia i nie potrafi wyobrazic
    sobie, ze do kiosku/sklepu/pracy nie zawsze trzeba jechac autem.

    Wiesz Roman, dlaczego w PL jest jak jest? - bo za duzo jest takich
    'Romanow' jak Ty. :/

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 16. Data: 2011-08-04 17:17:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello AL,

    Thursday, August 4, 2011, 5:10:29 PM, you wrote:

> [...]
    > masowego razenia ;) tylko na piechote badz /.... wlasnie na rowerach
    > nie zrobili takiego samego protestu - 'budujcie autostrady ze swoich

    Sprawdź, ile podatków jest w cenie paliwa a dopiero potem bełkocz o
    jakiś swoich podatkach.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 17. Data: 2011-08-04 17:20:09
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-08-04 17:10, AL pisze:
    (...)
    > Wiesz Roman, dlaczego w PL jest jak jest? - bo za duzo jest takich
    > 'Romanow' jak Ty. :/

    Twoja wypowiedź przypomina mi Breivika.
    pwz

  • 18. Data: 2011-08-04 17:25:53
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:
    > Sprawdź, ile podatków jest w cenie paliwa a dopiero potem bełkocz o
    > jakiś swoich podatkach.

    A ja bardzo chętnie dorzucę się*) do budowy dróg **) - proporcjonalnie
    do ich zużycia przez rower.

    *) jako rowerzysta, bo jako kierowca już, chcąc nie chcąc, się dorzucam.
    **) z wyjątkiem A-coś tam i S-coś tam, z oczywistych powodów.

  • 19. Data: 2011-08-04 17:29:34
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik to napisał:
    > Ja jeździłem bardzo dużo i żadnego buractwa ze strony kierowców nie
    > widziałem.

    Masz szczęście. :-)
    Ja widziałem i niestety doświadczyłem na własnej skórze. Ale nie oznacza
    to, że nie wq*ia mnie zachowanie niektórych rowerzystów.

    > tym, że wpieprzając się z podporządkowanej 50 metrów przed kolumną 20 aut
    > wkurwią 20 osób, które potem będą musiały wyprzedzać zawalidrogę.

    Wolałbyś wyprzedzać traktor albo autobus?

  • 20. Data: 2011-08-04 17:36:01
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia 04 Aug 2011 14:03:49 GMT, to napisał(a):

    > Ja jeździłem bardzo dużo i żadnego buractwa ze strony kierowców nie
    > widziałem

    Albo masz wyjątkowe szczęście, albo wzrok kiepski :)

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138