  • 1. Data: 2011-08-03 22:33:24
    Temat: Polskie drogi za 10lat
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam

    W szybkim tempie zbliżamy się do czegoś takiego:
    http://www.snotr.com/video/7504/Indian_Driving_Manne
    rs

    Jak było.. co zlego to nie ja... :)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2011-08-03 22:48:05
    Temat: Re: Polskie drogi za 10lat
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 03 Aug 2011 22:33:24 +0200, DoQ

    > W szybkim tempie zbliżamy się do czegoś takiego:

    Ten gość za kierownicą jakiś niezdrowy jest. :P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 3. Data: 2011-08-03 23:41:02
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-08-03 22:33, DoQ pisze:
    > Witam
    >
    > W szybkim tempie zbliżamy się do czegoś takiego:
    > http://www.snotr.com/video/7504/Indian_Driving_Manne
    rs

    > Jak było.. co zlego to nie ja... :)

    I jak widac na filmie nie gina masowo - CZYLI DA SIE TAK JEZDZIC! ;)
    123 lata zaborow przezylismy, to jezdzic tez damy rade jak w indiach ;)

    --
    venioo
    GG:198909

  • 4. Data: 2011-08-03 23:43:46
    Od: Skimir <p...@M...onet.pl>

    W dniu 2011-08-03 22:33, DoQ pisze:

    > W szybkim tempie zbliżamy się do czegoś takiego:
    > http://www.snotr.com/video/7504/Indian_Driving_Manne
    rs

    spokojnie, jeszcze rozwiniemy sieć płatnych autostrad, system viatol
    obowiązkowy dla wszystkich plus nowe "lepsze" ceny, kilka manipulacji
    ekonomicznych UE i będziemy mieć ładne puste drogi bo będzie na nie stać
    tylko ELYTĘ...

    --
    M.

  • 5. Data: 2011-08-03 23:48:45
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-08-03 22:33, DoQ pisze:

    > W szybkim tempie zbliżamy się do czegoś takiego:
    > http://www.snotr.com/video/7504/Indian_Driving_Manne
    rs
    > Jak było.. co zlego to nie ja... :)

    Mało brakło a baba z wozem go wyprzedziłaby ... a może
    wyprzedziła ? Mogła biec mając wóz na plecach ...

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 6. Data: 2011-08-04 00:07:27
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > W szybkim tempie zbliżamy się do czegoś takiego:
    > http://www.snotr.com/video/7504/Indian_Driving_Manne
    rs

    > Jak było.. co zlego to nie ja... :)

    Najlepszy jest komentarz o gościu, który zaczekał na prosty kawałek drogi i
    "narrator" chce mu za to posłac kwiaty ;-)

    --
    Yogi(n)
    http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi

  • 7. Data: 2011-08-04 08:25:03
    Od: pwz <p...@o...eu>

    W dniu 2011-08-03 22:33, DoQ pisze:
    > Witam
    >
    > W szybkim tempie zbliżamy się do czegoś takiego:
    > http://www.snotr.com/video/7504/Indian_Driving_Manne
    rs

    Ale o co chodzi? Nie widzę różnicy. Nawet lewym pasem jeżdżą, zupełnie
    jak u nas.
    pwz

  • 8. Data: 2011-08-04 10:10:57
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-08-03 23:41, venioo pisze:

    rs

    > I jak widac na filmie nie gina masowo - CZYLI DA SIE TAK JEZDZIC! ;)
    > 123 lata zaborow przezylismy, to jezdzic tez damy rade jak w indiach ;)

    http://nitawriter.wordpress.com/2008/10/20/what-is-t
    he-solution-to-indias-high-accident-rate/

  • 9. Data: 2011-08-04 10:11:50
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-08-03 22:33, DoQ pisze:
    > Witam
    >
    > W szybkim tempie zbliżamy się do czegoś takiego:
> [...]

    a widziałeś to http://www.snotr.com/video/210/Crazy_traffic_in_Indi
    a ? :)

  • 10. Data: 2011-08-04 10:32:16
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 04 Aug 2011 10:11:50 +0200, Olo

    > a widziałeś to http://www.snotr.com/video/210/Crazy_traffic_in_Indi
    a ? :)

    Niby taki chaos, ale zobacz, korków nie ma. ;)
    U nas przy takim natężeniu ruchu korek miałby już 4km. :P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player