  • 1. Data: 2011-08-03 21:29:17
    Temat: jaki plyn do zabrudzen
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Czy wiece moze jakiego plynu uzywa sie w myjniach do usuwania owadow, osadu
    z pylu z klockow hamulcowych i innych zabrudzen? Widze ze sonax sprzedaje 2
    produkty: jeden do usuwania owadow inny do felg.
    A jednak w myjniach maja jeden do wszystkiego. Jaki to plyn? Nie bardzo
    widzi mi sie wydawanie 35 zl na mycie skoro samemu to samo moge zrobic za 10
    zl na samoobslugowej.
    Dzieki, pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2011-08-03 21:40:31
    Temat: Re: jaki plyn do zabrudzen
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-08-03 21:29, adam pisze:
    > A jednak w myjniach maja jeden do wszystkiego.

    Ja tam widzialem na myjniach tych co PORZADNIE myja, ze felgi myja
    recznie czym innym, a reszczte myja maszynowo szczotkami czym innym. Na
    felgach masz inny typ zabrudzen - wlepiony rozgrzany pył od klocków
    hamulcowych. Na reszcie pojazdu co najwyzej mozesz miec rozbite komary i
    kurz.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 3. Data: 2011-08-03 22:07:12
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 3 Aug 2011 21:29:17 +0200, adam

    > Czy wiece moze jakiego plynu uzywa sie w myjniach do usuwania owadow, osadu
    > z pylu z klockow hamulcowych i innych zabrudzen?

    Prawdopodobnie po prostu koncentrat piany aktywnej. Robią tak, bo nie mają
    czasu na kombinowanie i tak wszystko dotrą szczotki albo lanca. Normalnie
    to do każdego rodzaju zabrudzeń używa się innych środków. Ja używam TENZI,
    np.: ALUX do felg: http://mpg.na.allegro.pl/i1748547296.html (ale lepiej
    koncentrat, kupić dobrą pompkę, bo te oryginalne dają ciała w połowie
    butelki) Mosquitos do owadów http://mpg.na.allegro.pl/i1747278144.html etc.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 4. Data: 2011-08-04 07:19:23
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > A jednak w myjniach maja jeden do wszystkiego. Jaki to plyn? Nie bardzo
    > widzi mi sie wydawanie 35 zl na mycie skoro samemu to samo moge zrobic za

    Owady do na myjni schodzą bez niczego jak bardzo blisko weźmiesz dyszę a
    felgi mi się dobrze czyści pastą TEMPO.

  • 5. Data: 2011-08-04 09:59:14
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

> [...]
    > A jednak w myjniach maja jeden do wszystkiego. Jaki to plyn? Nie bardzo
    > widzi mi sie wydawanie 35 zl na mycie skoro samemu to samo moge zrobic

    to jest jakaś chemia przemysłowa, coś typu TENZI, albo jakaś tańsza
    aleternatywa (jak wiadomo wszyscy oszczędzają). Polecam Ci Tenzi Truck
    Clean albo coś takiego (poszukaj na allegro). To płyn do mycia naczep
    ciężarówek i raczej pył z klocków , czy owady do dla niego pestka.