    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: rowery vs auta
    Date: Thu, 04 Aug 2011 17:10:29 +0200

    > Hello AL,
    >
    > Thursday, August 4, 2011, 4:10:18 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > ZAPŁAĆCIE za te swoje ścieżki z własnych kieszeni a nie z mojej.
    >
    > [...]
    zeby obywatele, nie posiadajacy auta, nie jezdzacy do pracy srodkami
    masowego razenia ;) tylko na piechote badz /.... wlasnie na rowerach
    nie zrobili takiego samego protestu - 'budujcie autostrady ze swoich
    podatkow, nie z naszych'.

    Jakbys przejrzal na oczy, to bys zrozumial, ze wspolna infrastruktura
    jest potrzebna i jednym i drugim.
    Tez nie lubie wlec sie dwupasmowka za rowerzysta, ale z drugiej strony
    (z punktu widzenia rowerzysty) nie ma on sie gdzie podziac na tej
    drodze, bo nie ma porzadnej sciezki rowerowej wzdloz tej drogi (lub to
    co jest to jest jakies nieporozumienie, badz prowadzi na okolo do celu)

    Korki w centrach miast to tez efekt tego, ze kazdy te 5km musi
    przejechac w aucie (nawet gdy sloneczna pogoda) - bo co by powiedzial
    sasiad, gdyby zaczol jechazdzic na rowerze (wstyd, spadek statusu, ..... ;)

    Ale widac ktos tu przyrosl do swego siedzenia i nie potrafi wyobrazic
    sobie, ze do kiosku/sklepu/pracy nie zawsze trzeba jechac autem.

    Wiesz Roman, dlaczego w PL jest jak jest? - bo za duzo jest takich
    'Romanow' jak Ty. :/

    --
    pozdr
    Adam (AL)