  • 1. Data: 2011-08-04 10:46:59
    Temat: rowery vs auta
    Od: pwz <p...@o...eu>

    ...po raz setny, ale może w końcu wszyscy zapamiętają, że tak naprawdę
    nie ma świętych krów - ani za kierownicą okrągłą, ani za widełkowatą:
    http://prawo.gazetaprawna.pl/artykuly/536067,kierowc
    a_ktory_skreca_musi_ustapic_rowerzyscie.html
    pwz

  • 2. Data: 2011-08-04 11:13:57
    Temat: Re: rowery vs auta
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "pwz" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    > ...po raz setny,

    PLONK WARNING

  • 3. Data: 2011-08-04 11:54:09
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-08-04 11:13, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "pwz" <p...@o...eu> napisał w wiadomości
    >
    > PLONK WARNING

    jak czytam komentarze pod artykulem, to mam wrazenie, ze wiekszosc z
    nich napisales sam ;)

    W PL rowerzysta nie jest 'swieta krowa' jak pisza ludzie w komentarzach.
    Na taki komentarz stac tylko tego, kto nosa nie wysciubi poza swoja
    wies/miatseczko.

    Wystarczy przejechac sie za Odre lub nieco wyzej: Dania, Holandia - tam
    mozna powiedziec, ze rowerzysta jest 'swieta krowa' - a kierowca ma
    naturalny odwyk - przed skreceniem w prawo - sprawdzania w prawym
    lusterku, czy z tylu nie zbliza sie rower.
    Tylko, ze tam traktuja rowerzyste normalnie, i nikt nie powie o
    rowerzystach 'swiete krowy'.

    Ot, cala polska mentalnosc zasciankowa

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 4. Data: 2011-08-04 12:01:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości

    > jak czytam komentarze pod artykulem, to mam wrazenie, ze wiekszosc z nich
    > napisales sam ;)

    Nawet nie wiesz jakie jest moje zdanie, bo się nie odniosłem do tematu, ale
    pluć Ci to nie przeszkadza?
    Skieruj jad na swoją babę, zamiast na grupy dyskusyjne.

  • 5. Data: 2011-08-04 12:52:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello AL,

    Thursday, August 4, 2011, 11:54:09 AM, you wrote:

    > jak czytam komentarze pod artykulem, to mam wrazenie, ze wiekszosc z

    [....]

    NTG - idź sobie na pl.rec.rowery

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2011-08-04 13:05:39
    Od: AL <a...@s...tam>

    > [....]
    >

    > NTG - idź sobie na pl.rec.rowery

    a Ty wsiadz aby raz na rower - otworza Ci sie dopiero oczy jakie
    buractwo jest na drogach

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 7. Data: 2011-08-04 13:06:47
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-08-04 12:01, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości

    > Nawet nie wiesz jakie jest moje zdanie, bo się nie odniosłem do tematu,
    > ale pluć Ci to nie przeszkadza?
    > Skieruj jad na swoją babę, zamiast na grupy dyskusyjne.

    wystarczy, ze czytal 'calosciowo' czyjes wypowiedzi w innych watkach by
    sobie wyrobic opinie o kims (aczkolwiek jest to opinia subiektywna).

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 8. Data: 2011-08-04 13:09:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 04 Aug 2011 13:06:47 +0200, AL napisał(a):

    > W dniu 2011-08-04 12:01, Cavallino pisze:

    > wystarczy, ze czytal 'calosciowo' czyjes wypowiedzi

    Ksiądz ci kazał na spowiedzi jako pokutę czytać posty koniotrzepa, czy ty
    sam z siebie jesteś taki sadomaso?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 9. Data: 2011-08-04 13:24:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > wystarczy, ze czytal 'calosciowo' czyjes wypowiedzi w innych watkach

    I co, doczytał że ostatnio zdarza mi się częściej jeździć rowerem niż
    samochodem?

  • 10. Data: 2011-08-04 15:34:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello AL,

    Thursday, August 4, 2011, 1:05:39 PM, you wrote:

    > a Ty wsiadz aby raz na rower - otworza Ci sie dopiero oczy jakie
    > buractwo jest na drogach

    Widzę buractwo pedalarzy i mi wystarczy. Mam instynkt samozachowawczy
    i przy obecnym ruchu nie mam zamiaru ryzykować życiem.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl