  • 271. Data: 2015-05-15 12:56:49
    Temat: Re: rondo
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 15 May 2015 12:16:56 +0200
    LordBluzg(R) <s...@o...com> wrote:

    > Da się objechać pasem WEWNĘTRZNYM i tylko tym, zgodnie z NAKAZEM
    > kierunku jazdy oznaczonym znakiem.

    Byzydura, nie da się tego zrobić nawet wewnętrznym bez zmieniania pasów. Ale tylko na
    wewnętrznym jest to niekolizyjne.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 272. Data: 2015-05-15 13:08:08
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 15 May 2015 12:54:26 +0200, szerszen

    > Słowo klucz "może", ale aby to zrobić, musi zmienić pas.

    Nic nie musi, bo tylko przecina pasy wyznaczone dla innego kierunku ruchu!
    Dla niego nie ma wyznaczonych pasów ruchu w tym miejscu, tak samo jak na
    innych skrzyżowaniach, np. na Ostrobramskiej (co pięknie wychlastałeś, bo
    było niewygodne!), te pasy też nie są wyznaczone dla wszystkich kierunków,
    ignorancie.

    > Amen.

    Dokładnie. Jesteś tak ślepo wierzący w swój bełkot, że faktów nie widzisz
    nawet jak się poświęcić i ci je wyrysować.

    > Zmieniając ten pas musi zastosować się do przepisów móiwących o tym
    > manewrze.

    Nie zmienia żadnego pasa!

    > Zrozum to wreszcie. To że może, nie znaczy że ma pierwszesntwo
    > przed pojazdem poruszającym się tym pasem, choćby nawet tamten zmałam
    > "nakaz jazdy prosto" z F10.

    Może i ma pierwszeństwo przed tymi, którzy jadą z tego samego kierunku z
    pasa który im nie umożliwia skrętu w kierunku, który przecina ich kierunek,
    ignorancie.

    > A tamten zmienił wyznaczony pas ruchu.

    Beton jesteś a nie szerszeń i tyle. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 273. Data: 2015-05-15 13:26:34
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 15 May 2015 13:08:08 +0200
    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

    > Nic nie musi, bo tylko przecina pasy wyznaczone dla innego kierunku ruchu!

    Nic z tego, wjeżdzą na obwiednię i porusza się pasami wyznaczonymi na obwiedni
    "ronda", widzisz to jak Ci się skrzyózwanie powiekszy, więc czemu tutaj to
    ignorujesz?

    > Dokładnie. Jesteś tak ślepo wierzący w swój bełkot, że faktów nie widzisz
    > nawet jak się poświęcić i ci je wyrysować.

    No popatrz, to samo mogę napisać o tobie.

    > Nie zmienia żadnego pasa!

    Tak ci się tylko wydaje.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 274. Data: 2015-05-15 14:19:56
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 15 May 2015 13:26:34 +0200, szerszen

    > Nic z tego, wjeżdzą na obwiednię i porusza się pasami wyznaczonymi na
    > obwiedni "ronda", widzisz to jak Ci się skrzyózwanie powiekszy, więc
    > czemu tutaj to ignorujesz?

    Dlatego ponownie wyciąłeś wzmiankę do innego skrzyżowania gdzie miałem
    nadzieję, twój mózg potrafi sobie z zadaniem poradzić i odnieść analogię do
    innego skrzyżowania?

    Nie wjeżdża na żadną obwiednię, a jeśli tak, to pokaż w przepisach
    definicję tej "obwiedni". Wjeżdża na *obszar* *skrzyżowania* gdzie przecina
    sięz zasady inne kierunki ruchu, co za tym idzie także inne pasy ruchu dla
    innych kierunków, ignorancie.

    http://emide.pl/war-d.jpg

    Masz, dla przypomnienia.

    > No popatrz, to samo mogę napisać o tobie.

    Ja akurat tutaj amenami nie rzucam i nie wycinam niewygodnych faktów.

    > Tak ci się tylko wydaje.

    Nie wydaje mi się, masz zwyczajnie problem ze zrozumieniem podstaw.

    --
    Pozdor Myjk

  • 275. Data: 2015-05-15 14:46:45
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Fri, 15 May 2015 14:19:56 +0200
    Myjk <m...@n...op.pl> wrote:

> [...]
    > sięz zasady inne kierunki ruchu, co za tym idzie także inne pasy ruchu dla

    Ok z innej strony.
    Dlaczego ignorujesz znak nakazu C12, który każe ci wyspę objeżdzać zgodnie ze
    strzałkami na nim umieszczonymi? Znak C12 każe ci obrać za nim ruch w prawo i
    OBJEŻDZAĆ wyspę/plac po jezdzni otaczającej tą wyspę/plac, a po niej masz poruszać
    się zgodnie z wymalowanymi na niej pasami, a nie jakimiś urojonymi. Dziwne że
    rozumiesz to w przypadku plcu, czy dużego "ronda", a ignorujesz przy małych
    skrzyżowaniach.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 276. Data: 2015-05-15 16:15:06
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 15 May 2015 14:46:45 +0200, szerszen

    > Ok z innej strony.

    Dlatego znowu wyrżnąłeś odniesienie do innego skrzyżowania? Czy twoja
    teoria potwierdza się dla innych skrzyżowań, innymi słowy, czy tu
    http://emide.pl/war-d.jpg też winnym ew. kolizji będzie pojazd poruszający
    się zielonym torem, bo niebieski sobie "zajął" pas i ma w związku z tym
    pierwszeństwo? Weź to napisz w końcu, bo chcę uwierzyć że śnię.

    > Dlaczego ignorujesz znak nakazu C12, który każe ci
    > wyspę objeżdzać zgodnie ze strzałkami na nim umieszczonymi?

    Gdybym ignorował C-12, to bym jeździł pod prąd, a nie robię tego. Jeżdżę
    jak znak nakazuje, czyli przejeżdżam po prawej stronie wyspy.

    > Znak C12 każe ci obrać za nim ruch w prawo
    > i OBJEŻDZAĆ wyspę/plac po jezdzni otaczającej tą wyspę/plac,
    > a po niej masz poruszać się zgodnie z wymalowanymi na niej pasami,

    Nie! Tak samo jak nie mam się poruszać zgodnie z WSZYSTKIMI wymalowanymi
    pasami na skrzyżowaniu Ostrobramska, bo nie wszystkie pasy mnie dotyczą!

    > a nie jakimiś urojonymi.

    Urojone to ty masz pojęcie o przepisach i o jeździe po drogach.

    > Dziwne że rozumiesz to w przypadku plcu, czy dużego "ronda",
    > a ignorujesz przy małych skrzyżowaniach.

    Powiedział gościu co wzoruje się na zdaniu celebrytów z TV, i na każdym
    skrzyżowaniu ma inną teorię jazdy w zależności od swojego widzimisie. Czyli
    na Ostrobramskiej nie można się stosować do pasów bo są dla innych
    kierunków ruchu, a na "wątkowym" rondzie już trzeba się stosować do pasów
    dla innego kierunku, bo jakiśtambełkot że C-12 to nakazuje (cho NIE
    nakazuje), bo na rondach to są w ogóle inne zasady bo to są kosmiczne
    skrzyżowania.

    --
    Pozdor Myjk

  • 277. Data: 2015-05-15 16:19:49
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-05-15 o 12:56, szerszen pisze:

    > Byzydura, nie da się tego zrobić nawet wewnętrznym bez zmieniania pasów. Ale tylko
    na wewnętrznym jest to niekolizyjne.

    A co mnie Twoje pasy? Teraz coś Ci udowodnię, znaczy gdzie bredzisz :)

    Zabieram NAKAZY (strzałki) ze skrzyżowania i zaczynam sobie jeździć po
    pasach jak mi się podoba. Przyjeżdżają do mnie z benzyną, tankuje i
    jeżdżę nadal. Pasów jest dziesięć i mam je wszystkie w dupie bo mogę
    sobie zmieniać jak mi się podoba, jeśli nie ma linii ciągłej. OK czy
    masz jakieś "widzimisie"? Oczywiście zgodnie z zasadą, że jak zmieniam
    pas, to muszę przepuscić każdego, który się nim porusza, zgodnie z
    prawostronnym kierunkiem ruchu (czyli nie jezdzę "pod prąd").

    Przy okazji pytanie: Czy mogę COFAĆ na rondzie?

    Teraz inaczej. Maluję strzałki NAKAZU P-8a i co się dzieje? Czy mogę
    zmienić kierunek RUCHU z danego pasa, przecinając inny pas (w poprzek)?
    ...znaczy objechać rondo?

    Pytanie koncowe. CO decyduje o ZAKAZIE zmiany kierunku, czyli zakazie
    zjazdu z WYZNACZONEGO PASA RUCHU:
    a) Strzałka P-8a
    b) pas ruchu

    --
    LordBluzg(R)

  • 278. Data: 2015-05-15 18:42:49
    Od: <1...@9...184249.invalid> (Tom N)

    szerszen w
    l>:

    > Powtórzę aż do znudzenia. Problem z Tobą

    Szerszeńku, mam prośbę -- zacznij pisac merytorycznie i nie kieruj się
    nickami przy odpowiadaniu, bo zabrniesz do kścika z którego nie będzie
    powrotu...

    > Zatem zapamiętaj moje słowa PATRZ NA WYMALOWANE PASY i naucz się
    > odróżniać "rondo" czyli skrzyżowanie o faktycznym ruchu okrężnym, gdzie
    > można jeździć do okoła i skręca się TYLKO W PRAWO zjeżdżając z niego, od
    > skrzyżowania dróg dwujezdniowych, z wyspą po środku, oznaczonego C12, na
    > którym może być własnie ustawiony B21.

    Chcesz podyskutowac w tym temacie, to zacznij od odszukania tego co pisałem
    jakieś 15 lat temu na pms...

    --
    'Tom N'

  • 279. Data: 2015-05-15 19:27:11
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-05-15 o 12:46, Myjk pisze:

    > To pojazd z lewego pasa zmienił NIEWYZNACZONY pas ruchu. Sam fakt, że po
    > drodze w którymś tam momencie wbił się w pas przeznaczony dla innego
    > kierunku ruchu, nie jest żadnym nadaniem mu pierwszeństwa.

    Jebie cie ostro. Pojazd znajdujący się na lewym pasie jechał zgodnie z
    NAKAZEM ZNAKU NAKAZU (poziomego/strzałka). W dupie mam twoje i
    Szerszenia pasy bo do niczego mnie nie NAKAZUJĄ ani ZAKAZUJĄ (jedynie
    linia ciągła) Pasy są dla kurwiszonów, dla których oś jezdni jest
    zagadką, czyli ZNAKI POZIOME z grupy P-1.

    Skasuj wszystkie PASY na rondzie i zobaczysz że zasad nie zmienisz,
    jeśli pozostawisz STRZAŁKI KIERUNKU RUCHU, bo one są NAJWAŻNIEJSZE a nie
    jakieś kurwa kreski.

    Pytałem ci się na samym początku, dlaczego ignorancie ignorujesz NAKAZ
    KIERUNKU RUCHU ale spierdoliłeś.

    Lecisz ciągle totalnymi bzdurami odwołując się do "szczegółowych
    przepisów" a żadnego "szczegółowego przepisu" NIE POTRAFISZ wskazać z
    jakimkolwiek cytatem z jakiegokolwiek dokumentu typu PoRD. Grzebiesz
    sobie w dupie i wycierasz paluchem o klawiaturę.

    Definicję znaku NAKURWAKAZU POZIOMEGO cytuję ale kurwa chyba brajlem mam
    podawać bo ślepi jesteście oboje, czepiając się kresek
    INFORMACYJNYCH/POMOCNICZYCH jak jakichś relikwii, które mają władzę nad
    kurwa wszystkimi znakami i zasadami. Skąd takie kretyństwo?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Znaki_poziome#/media/Fi
    le:Znak_P-1.svg
    CYTAT: Znak w którym kreski są krótsze od przerw lub równe przerwom,
    wyznacza pasy ruchu.

    > Jego kierunek to była Warszawska (prosto) albo Żółkiewskiego (lewo). Nie
    > miał prawa z tego pasa skręcić (pojechać) w prawo w Czarneckiego bez
    > ustąpienia pierwszeństwa pojazdom z prawego pasa, które miały możliwość
    > jazdy na wprost (w Warszawską).

    Łżesz jak bura suka :)
    (Pablo46 jechał z Warszawskiej LEWYM PASEM)
    Jego kierunek był DOWOLNY. Mógł zjechać pierwszym zjazdem w Czarneckiego
    albo jeździć dookoła ronda. Znak P-8a łacznie ze znakiem P-8b mu na to
    pozwala i nic mu tego NIE zabrania.

    Ci z prawego pasa, jadący z Warszawskiej, równolegle do Pablo46, mogą
    TYLKO skręcić w prawo w Czarneckiego, pierwszym zjazdem. Nie mają PRAWA
    zmieniać na inny kierunek. Obowiązuje ich NAKAZ P-8a znaku POZIOMEGO
    namalowany na jezdni a chcąc zjechać (zająć) na LEWY pas, zjeżdżając w
    Czarneckiego MUSZĄ ustąpić pierwszeństwa na tym kierunku ruchu, pojazdom
    poruszającym się LEWYM pasem i zjeżdżającym z ronda.

    art 22
    "4. Kierujący pojazdem, zmieniając zajmowany pas ruchu, jest obowiązany
    ustąpić pierwszeństwa pojazdowi jadącemu po pasie ruchu, na który
    zamierza wjechać, oraz pojazdowi wjeżdżającemu na ten pas z prawej strony."
    http://kodeks-drogowy.dlakierowcy.info/serwis.php?s=
    1899&pok=47467&id=168190

    > Nie potrafisz zrozumieć tego prostego faktu, że jedyną osobą która tutaj
    > zmieniała jakiś pas, to pojazd jadący z lewego pasa. Bo wyznaczony pas po
    > krótym jechał w momencie kolizji, NIE NALEŻAŁ w tym miejscu do tego
    > pojazdu, tylko dla pojazdów jadących, przykładowo, z Żółkiewskiego w
    > Czarneckiego.

    MASAKRA jakie brednie WYPISUJESZ? KTO CI DAŁ PRAWKO?
    Brednie, rozumiesz? BREDNIE!

    Znak Nakazu Kierunku olewasz i ty masz prawko? Oddawaj je natychmiast
    nim kogoś zabijesz!

    Od dłuższego czasu największą na grupie, Twoją brednią jest WYZNACZANIE
    tylko SOBIE kierunku według twojego "widzimisie".

    Uważasz że kierunkiem prawidłowym jest jazda według NAZWY ULICY jako
    skrzyżowania z NAZWĄ INNEJ ULICY a nie jak prowadzą ZNAKI.

    Przykładowo, nie wiem co zrobisz, jak ci rondo ustawię i zrobię 9
    dojazdów do niego, nazywając nazwami planet
    1.ul Merkurego
    2.ul Wenus
    3.ul Ziemia
    4.itd.

    CO wtedy wymyslisz wtedy głupkowatego? Że gdzie jest kierunek NA WPROST?
    On istnieje tylko w twoim pustm łbie.

    > Akurat tego jak poruszać się po skrzyżowaniach gdy nie ma wyznaczonych
    > pasów ruchu dla swojego kierunku to uczą na kursach przygotowawczych do
    > prawa jazdy -- zachodzi więc prawdopodobieństwo, że jesteś tylko jakimś
    > słomianym kierowcą, który postanowił się autorytatywnie wypowiadać
    > (podpierając swoje "zdanie" policyjnymi celebrytami).

    Znaków NAKAZU, ZAKAZU też uczą ale ciebie nie było na kursie, bo ich nie
    znasz. Jak Ci namaluję na jezdni STOP w kółku to też sobie go olejesz?

    [...]

    > Nic nie trzeba się domyślać, bo wszystko jest wiadome! To ty notorycznie
    > trujesz o jakiś domysłach, bo nie znasz i nie rozumiesz elemntarnych
    > przepisów.

    Jak widać oboje ich nie rozumiecie.

    Na końcu tylko dodam. Mamy sytuację w tym temacie, gdzie twierdzisz że
    będący na LEWYM pasie Pablo46 nie miał pierwszeństwa.

    Nie musiał go mieć, ponieważ ten na prawym pasie miał ZAKAZ zmiany
    KIERUNKU. Mógł tylko jechać swoim wyznaczonym pasem zgodnie ze strzałką
    kierunkową P-8a

    W poprzedniej dyskusji była sytuacja TAKA SAMA w sensie momentu kolizji
    (na zjeździe z ronda) ale winą obarczyłeś tego na PRAWYM PASIE, czyli
    tego co NIE zjeżdżał z ronda...tyle że tam nie było żadnego NAKAZU ani
    PASÓW a obowiązywała zasada art 22, którą i tam zlałeś (sprawa w sądzie).

    W obu przypadkach się mylisz i nie masz żadnego argumentu w postaci
    zacytowania przepisu (art, strona, punkt) NIC, na swoje brednie.

    Ja swoje "brednie" udowodniłem przepisami i cytatami z PoRD. Cokolwiek
    napiszesz z własnych wydumań, wobec obowiązujących przepisów, będzie
    brednią na resorach. :) (emotka).

    Jeszcze, jak nie masz NIC do dodania w sensie zacytowania odpowiedniego
    przepisu, ustawy to lepiej siedź cicho :>
    --
    LordBluzg(R)
    Have you heard the news? The dogs are dead!

  • 280. Data: 2015-05-15 21:53:31
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-05-14 o 19:11, (Tom N) pisze:

    > Możesz sobie umieszczać uśmiechów ile chcesz.
    >
    > Jak najbardziej dotyczy -- spróbuj "zakumać":

    Kumam doskonale. Z Twojej wypowiedzi wynikało bardziej, że takich
    (głupich) policjantów jest dużo więcej. Nic nie pisałes że więcej jest
    tych mądrych policjantów niż głupich filmów/wstawek :>

    > [...]
    >
    > I na zaprzeczenie jego słów pokazano znak zakazu skrętu w lewo umieszczony
    > na rondzie...
    >
    > Rozumiesz już, że z policjanta zrobiono idiotę?

    Kręcisz. Mieszasz "czołówkę" programu (wstęp) do treści odcinka :)