    From: LordBluzg(R) <s...@o...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: rondo
    Date: Fri, 15 May 2015 19:27:11 +0200
    <2...@t...pl>
    <55530af5$0$8367$65785112@news.neostrada.pl>
    <2...@t...pl>
    <mivb20$522$1@mx1.internetia.pl> <mivc1i$516$1@dont-email.me>
    <1...@i...dyndns.org.invalid.150513.invalid>
    <2...@t...pl>
    <1...@m...org>
    <2...@t...pl>
    <18e842lzh6x34$.dlg@myjk.org>
    <2...@t...pl>
    <j...@m...org>

    W dniu 2015-05-15 o 12:46, Myjk pisze:

    > To pojazd z lewego pasa zmienił NIEWYZNACZONY pas ruchu. Sam fakt, że po
    > drodze w którymś tam momencie wbił się w pas przeznaczony dla innego
    > kierunku ruchu, nie jest żadnym nadaniem mu pierwszeństwa.

    Jebie cie ostro. Pojazd znajdujący się na lewym pasie jechał zgodnie z
    NAKAZEM ZNAKU NAKAZU (poziomego/strzałka). W dupie mam twoje i
    Szerszenia pasy bo do niczego mnie nie NAKAZUJĄ ani ZAKAZUJĄ (jedynie
    linia ciągła) Pasy są dla kurwiszonów, dla których oś jezdni jest
    zagadką, czyli ZNAKI POZIOME z grupy P-1.

    Skasuj wszystkie PASY na rondzie i zobaczysz że zasad nie zmienisz,
    jeśli pozostawisz STRZAŁKI KIERUNKU RUCHU, bo one są NAJWAŻNIEJSZE a nie
    jakieś kurwa kreski.

    Pytałem ci się na samym początku, dlaczego ignorancie ignorujesz NAKAZ
    KIERUNKU RUCHU ale spierdoliłeś.

    Lecisz ciągle totalnymi bzdurami odwołując się do "szczegółowych
    przepisów" a żadnego "szczegółowego przepisu" NIE POTRAFISZ wskazać z
    jakimkolwiek cytatem z jakiegokolwiek dokumentu typu PoRD. Grzebiesz
    sobie w dupie i wycierasz paluchem o klawiaturę.

    Definicję znaku NAKURWAKAZU POZIOMEGO cytuję ale kurwa chyba brajlem mam
    podawać bo ślepi jesteście oboje, czepiając się kresek
    INFORMACYJNYCH/POMOCNICZYCH jak jakichś relikwii, które mają władzę nad
    kurwa wszystkimi znakami i zasadami. Skąd takie kretyństwo?

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Znaki_poziome#/media/Fi
    le:Znak_P-1.svg
    CYTAT: Znak w którym kreski są krótsze od przerw lub równe przerwom,
    wyznacza pasy ruchu.

    > Jego kierunek to była Warszawska (prosto) albo Żółkiewskiego (lewo). Nie
    > miał prawa z tego pasa skręcić (pojechać) w prawo w Czarneckiego bez
    > ustąpienia pierwszeństwa pojazdom z prawego pasa, które miały możliwość
    > jazdy na wprost (w Warszawską).

    Łżesz jak bura suka :)
    (Pablo46 jechał z Warszawskiej LEWYM PASEM)
    Jego kierunek był DOWOLNY. Mógł zjechać pierwszym zjazdem w Czarneckiego
    albo jeździć dookoła ronda. Znak P-8a łacznie ze znakiem P-8b mu na to
    pozwala i nic mu tego NIE zabrania.

    Ci z prawego pasa, jadący z Warszawskiej, równolegle do Pablo46, mogą
    TYLKO skręcić w prawo w Czarneckiego, pierwszym zjazdem. Nie mają PRAWA
    zmieniać na inny kierunek. Obowiązuje ich NAKAZ P-8a znaku POZIOMEGO
    namalowany na jezdni a chcąc zjechać (zająć) na LEWY pas, zjeżdżając w
    Czarneckiego MUSZĄ ustąpić pierwszeństwa na tym kierunku ruchu, pojazdom
    poruszającym się LEWYM pasem i zjeżdżającym z ronda.

    art 22
    "4. Kierujący pojazdem, zmieniając zajmowany pas ruchu, jest obowiązany
    ustąpić pierwszeństwa pojazdowi jadącemu po pasie ruchu, na który
    zamierza wjechać, oraz pojazdowi wjeżdżającemu na ten pas z prawej strony."
    http://kodeks-drogowy.dlakierowcy.info/serwis.php?s=
    1899&pok=47467&id=168190

    > Nie potrafisz zrozumieć tego prostego faktu, że jedyną osobą która tutaj
    > zmieniała jakiś pas, to pojazd jadący z lewego pasa. Bo wyznaczony pas po
    > krótym jechał w momencie kolizji, NIE NALEŻAŁ w tym miejscu do tego
    > pojazdu, tylko dla pojazdów jadących, przykładowo, z Żółkiewskiego w
    > Czarneckiego.

    MASAKRA jakie brednie WYPISUJESZ? KTO CI DAŁ PRAWKO?
    Brednie, rozumiesz? BREDNIE!

    Znak Nakazu Kierunku olewasz i ty masz prawko? Oddawaj je natychmiast
    nim kogoś zabijesz!

    Od dłuższego czasu największą na grupie, Twoją brednią jest WYZNACZANIE
    tylko SOBIE kierunku według twojego "widzimisie".

    Uważasz że kierunkiem prawidłowym jest jazda według NAZWY ULICY jako
    skrzyżowania z NAZWĄ INNEJ ULICY a nie jak prowadzą ZNAKI.

    Przykładowo, nie wiem co zrobisz, jak ci rondo ustawię i zrobię 9
    dojazdów do niego, nazywając nazwami planet
    1.ul Merkurego
    2.ul Wenus
    3.ul Ziemia
    4.itd.

    CO wtedy wymyslisz wtedy głupkowatego? Że gdzie jest kierunek NA WPROST?
    On istnieje tylko w twoim pustm łbie.

    > Akurat tego jak poruszać się po skrzyżowaniach gdy nie ma wyznaczonych
    > pasów ruchu dla swojego kierunku to uczą na kursach przygotowawczych do
    > prawa jazdy -- zachodzi więc prawdopodobieństwo, że jesteś tylko jakimś
    > słomianym kierowcą, który postanowił się autorytatywnie wypowiadać
    > (podpierając swoje "zdanie" policyjnymi celebrytami).

    Znaków NAKAZU, ZAKAZU też uczą ale ciebie nie było na kursie, bo ich nie
    znasz. Jak Ci namaluję na jezdni STOP w kółku to też sobie go olejesz?

    [...]

    > Nic nie trzeba się domyślać, bo wszystko jest wiadome! To ty notorycznie
    > trujesz o jakiś domysłach, bo nie znasz i nie rozumiesz elemntarnych
    > przepisów.

    Jak widać oboje ich nie rozumiecie.

    Na końcu tylko dodam. Mamy sytuację w tym temacie, gdzie twierdzisz że
    będący na LEWYM pasie Pablo46 nie miał pierwszeństwa.

    Nie musiał go mieć, ponieważ ten na prawym pasie miał ZAKAZ zmiany
    KIERUNKU. Mógł tylko jechać swoim wyznaczonym pasem zgodnie ze strzałką
    kierunkową P-8a

    W poprzedniej dyskusji była sytuacja TAKA SAMA w sensie momentu kolizji
    (na zjeździe z ronda) ale winą obarczyłeś tego na PRAWYM PASIE, czyli
    tego co NIE zjeżdżał z ronda...tyle że tam nie było żadnego NAKAZU ani
    PASÓW a obowiązywała zasada art 22, którą i tam zlałeś (sprawa w sądzie).

    W obu przypadkach się mylisz i nie masz żadnego argumentu w postaci
    zacytowania przepisu (art, strona, punkt) NIC, na swoje brednie.

    Ja swoje "brednie" udowodniłem przepisami i cytatami z PoRD. Cokolwiek
    napiszesz z własnych wydumań, wobec obowiązujących przepisów, będzie
    brednią na resorach. :) (emotka).

    Jeszcze, jak nie masz NIC do dodania w sensie zacytowania odpowiedniego
    przepisu, ustawy to lepiej siedź cicho :>
    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.