  • 91. Data: 2015-05-09 21:04:50
    Temat: Re: rondo kolizja
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-05-09 09:51, Kolepoli wrote:

    > Przecież na rondzie nie ma pasów oznaczonych dla jadących po rondzie
    > z ul. Warszawskiej. Oznaczenie pasów kończy się w miejscu
    > połączenia ul. Warszawskiej z rondem.

    Jest to jakaś argumentacja. Na ile skuteczna okaże się w sądzie.
    Obstawiam, że jednak będzie nieskuteczna (niestety). Dla przeciętnego
    policjanta czy sędziego liczy się to w przypadkach wątpliwych, czy da
    się komuś przypisać pierwszeństwo. Jak się da, to reszta dla nich się
    nie liczy. Czy ma to coś wspólnego ze zdrowym rozsądkiem nie ma dla nich
    niestety większego znaczenia.

    Shrek.

  • 92. Data: 2015-05-09 21:12:06
    Od: "Kolepoli" <f...@t...pl>

> [...]
    > się komuś przypisać pierwszeństwo. Jak się da, to reszta dla nich się
    > nie liczy. Czy ma to coś wspólnego ze zdrowym rozsądkiem nie ma dla nich

    Sądzę, że wszystko zależy od tego co powie biegły sądowy.

  • 93. Data: 2015-05-09 22:32:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-09 o 21:12, Kolepoli pisze:

    > Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Sądzę, że wszystko zależy od tego co powie biegły sądowy.

    Sądy nie powołują biegłych z zakresu prawa, ponieważ sam sędzia z
    definicji jest takim biegłym.

    --
    Liwiusz

  • 94. Data: 2015-05-10 12:20:58
    Od: "Kolepoli" <f...@t...pl>

    On Thu, 7 May 2015 23:29:55 -0700 (PDT)
    p...@g...com wrote:
    > https://www.google.pl/maps/@51.4275733,21.1500434,15
    8m/data=!3m1!1e3

    > Biorąc pod uwagę to rondo, jeśli nadal tak wygląda, to rzeczywiście jeśli po
    wjeździe
    > na nie zajęli pasy w ten sam sposób, to ten jadący
    > po zewnętrznej był sprawcą kolizji, bo to on musiał zmienić pas, jeśli chciał
    jechać do okoła.
    > szerszeń

    Co ty p.....sz. Jadący prawym pasem cały czas jechał prawym pasem. Również będąc
    na rondzie jechał prawym pasem. Pablo46 jechał lewym pasem i na rondzie zmienił
    pas z lewego na prawy, zajeżdżając drogę i wymuszając pierwszeństwo.

  • 95. Data: 2015-05-10 12:40:21
    Od: k...@g...com

    Albo kurwa ślepy jestem albo to nie to rondo z linku. Na rondzie z linku nie ma
    możliwości objechania ronda po zewnętrznym pasie tak żeby go nie zmieniać. Za to jest
    możliwość bezkolizyjnego zjazdu z pasa wewnętrznego na każdym zjeździe.

  • 96. Data: 2015-05-10 13:03:02
    Temat: Re: rondo
    Od: "Kolepoli" <f...@t...pl>

    ps.com...
> [...]
    jest możliwość bezkolizyjnego zjazdu z pasa wewnętrznego na każdym zjeździe.

    Wszystko się zgadza. Wszystko zależy od oznaczenia pasów. Nie na każdym rondzie
    można objechać go bez zmiany pasa. Trzeba patrzeć jak są namalowane pasy.
    Na tym rondzie, aby go objechać po zewnętrznej, to trzeba zmieniać pasy.

  • 97. Data: 2015-05-10 13:20:11
    Od: "Kolepoli" <f...@t...pl>

    Użytkownik "Kolepoli" <f...@t...pl> napisał w wiadomości

    https://www.google.pl/maps/@51.4275733,21.1500434,15
    8m/data=!3m1!1e3
    Piękne rondo turbinowe, dobrze zorganizowane, gwarantuje max przepustowość
    w każdym kierunku, no chyba że znajdzie się łamaga jeżdżący dookoła
    po pasie zewnętrznym to wtedy będzie hamował ruch.

  • 98. Data: 2015-05-10 13:30:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Kolepoli,

    Sunday, May 10, 2015, 12:20:58 PM, you wrote:

> [...]
    > pas z lewego na prawy, zajeżdżając drogę i wymuszając pierwszeństwo.

    Gdzieś Ty znalazł zmianę pasa przez Pablo64?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 99. Data: 2015-05-10 13:51:44
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 10 maja 2015 13:03:11 UTC+2 użytkownik Kolepoli napisał:
> [...]
    > Na tym rondzie, aby go objechać po zewnętrznej, to trzeba zmieniać pasy.

    To na tym rondzie, tak oznakowanym jak na linku, czyja będzie wina jak jadący po
    zewnętrznym przywali zjeżdżającemu z wewnętrznego na lewy skrajny pas drogi na którą
    zjeżdża? Wariant drugi, czyja będzie wina jak zjeżdżający z ronda i jadący po
    wewnętrznym pasie ronda przywali objeżdżającemu rondo po pasie zewnętrznym?

  • 100. Data: 2015-05-10 13:52:31
    Od: "Kolepoli" <f...@t...pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Gdzieś Ty znalazł zmianę pasa przez Pablo64?
    > RoMan

    Pasy ruchu na ul. Warszawskiej widok z góry
    https://www.google.pl/maps/@51.4275733,21.1500434,15
    8m/data=!3m1!1e3
    na krótkim odcinku (w miejscu przecięcia z pasami dla innego kierunku)
    na rondzie są nieoznaczone. Pablo64 jedzie lewym pasem i wjeżdża na prawy pas,
    zajeżdżając drogę jadącemu prawym pasem.