  • 381. Data: 2015-06-11 00:31:33
    Temat: Re: rondo
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "szerszen" wydumał(a) w wiadomości ID
    news:20150610114348.95063dba2e29818d2a66cec6@tlen.pl
    > Ale już Ci udowodniłem, że ty najzwyczajniej w świecie nie rozumiesz tego
    > artykułu. Powtórzę jednak, punkt 3 odnosi się tylko i wyłącznie do punktu 2, a
    > punkt 2, jak można przeczytać odnosi się do tego, do której krawędzi jezdni trzeba
    > dojechac, jak się chce skręcać w określonym kierunku. Ja wiem że czytanie ze
    > zrozumieniem to trudna sztuka, ale nie aż tak.

    Jeśli zmiana pasa na inny nie jest zjazdem z WYZNACZONEGO pasa to jakoś do mnie nie
    dociera. Jak Ci policjant/sąd to wyjaśni to zrozumiesz :)

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.(EUR(TM))

  • 382. Data: 2015-06-11 09:25:54
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 11 Jun 2015 00:31:33 +0200
    LordBluzg(R) <s...@o...com> wrote:

    > Jeśli zmiana pasa na inny nie jest zjazdem z WYZNACZONEGO pasa to jakoś do mnie nie
    dociera.

    Znowu się miotasz, pasy są wyznaczone, albo nie wyznaczone, w tym wypadku mamy
    wyznaczone pasy, nadal przytaczany prze Ciebie artykuł ma się tak do zakazu zmiany
    pasa, jak świnia do opery.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń