  • 1. Data: 2009-02-09 19:33:02
    Temat: Przeniesienie numeru SimPlus -> Play - czy nie ma problemów?
    Od: Rex <w...@z...spamem>

    Witam,
    przymierzam się do przeniesienia numeru z Simplusa do Play (prepaid) i
    proszę o informację czy nie mam z takim przeniesieniem problemów - w
    szczególności czy nie będzie przestoju w działaniu numeru.

    I jeszcze jedno pytanie. Czy w Play'u jest jakaś darmowa internetowa
    bramka sms? Gdy się interesowałem Playem ponad rok temu to były problemy
    z wysyłaniem smsów do tej sieci (gdyby nie to, to już dawno bym się do
    nich przeniósł). Czy coś się zmieniło na lepsze od tego czasu?

    Dziękuję za odpowiedzi.
    Rex

  • 2. Data: 2009-02-10 09:38:59
    Od: Rex <w...@z...spamem>

    Rex pisze:
> [...]
    > z wysyłaniem smsów do tej sieci (gdyby nie to, to już dawno bym się do
    > nich przeniósł). Czy coś się zmieniło na lepsze od tego czasu?

    Czy ktoś z forumowiczów przenosił nr z Simplusa do Play?
    Proszę o informację jak wygląda procedura związana z przenoszeniem numeru.

    Pozdrawiam,
    Rex

  • 3. Data: 2009-02-10 11:32:01
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Czy ktoś z forumowiczów przenosił nr z Simplusa do Play?
    > Proszę o informację jak wygląda procedura związana z przenoszeniem numeru.

    Wchodzisz na stronę Play i czytasz. Proste.