  • 1. Data: 2009-02-09 20:33:35
    Temat: iPlus 60
    Od: "Kamila" <K...@o...pl>

    Witam, przymierzam się do iPlusa60, gdyż dużo podróżuję i muszę mieć
    dostęp do netu (poczta, czasem pliki), a nie zawsze WiFi bez zabezpieczeń
    jest w okolicy. Wybrałam oszczędnie 1 GB -poza tym w domu mam łącze stałe
    (UPC).
    Stąd pytanka dla znających sprawę:
    1. czy stnieje strona Plusa, gdzie można sprawdzić "obroty" w necie i
    pozostały pakiet?
    2. na jaką prędkość przechodzi się po wyczerpaniu 1 GB i czy da się na tym
    przeglądać pocztę i strony www?
    3. czy niewykożystany limit przechodzi na następny miesiąc
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-02-09 20:39:03
    Temat: Re: iPlus 60
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gmq3v2$plo$1@news.onet.pl, *Kamila* wrote:
    > 1. czy stnieje strona Plusa, gdzie można sprawdzić "obroty" w necie i
    > pozostały pakiet?

    ZTCW to nie - zwykle w tych aplikacjach do łączenia sie sa liczniki.

    > 2. na jaką prędkość przechodzi się po wyczerpaniu 1 GB i czy da się
    > na tym przeglądać pocztę i strony www?

    32kb/s - poczte ewentualnie jeszcze tak i gg.
    WWW to baaaaaaaaardzo wolno - wiec nie licz na to.

    > 3. czy niewykożystany limit przechodzi na następny miesiąc

    nie.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2009-02-09 23:07:56
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Kamila" <K...@o...pl> napisał w wiadomości
    > 1. czy stnieje strona Plusa, gdzie można sprawdzić "obroty" w necie i
    > pozostały pakiet?

    nie, w oprogramowaniu jest licznik, niekoniecznie twierdzący to samo, co
    operator obcinający transfer

    > 2. na jaką prędkość przechodzi się po wyczerpaniu 1 GB i czy da się na tym
    > przeglądać pocztę i strony www?

    na masakryczną... wierz mi, odechce Ci się przeglądać pocztę i strony

    > 3. czy niewykożystany limit przechodzi na następny miesiąc

    nie