  • 1. Data: 2009-02-10 16:50:57
    Temat: Szukam najtanszych telefonów komórkowych
    Od: "Natalka" <n...@W...gazeta.pl>

    Cześć.
    W ramach szkolnego projektu muszę kupić dla siebie i swoich pięciu koleżanek
    w sumie 6 telefonów komórkowych żeby się kontaktować i odbierać telefony od
    zainteresowanych osób (chodzi o szkolną pomoc w nauczaniu). I jest problem bo
    nasze budżety nie są wysokie a nowe telefony bardzo drogie.
    Czy wiecie może gdzie najtaniej jak to możliwe można kupić telefony? Mogą być
    baaaaaaardzo stare, używane i bez żadnych bajerów. Byle działy, byle dało się
    z nich zadzwonić i odebrać połączenie. Reszta nie ma znaczenia. Nie
    chciałbyśmy wydać więcej niż 20-30 zł za sztukę.
    Będziemy bardzo wdzięczne za pomoc.
    PS. Warszawa i okolice

    Natalka

  • 2. Data: 2009-02-10 17:58:55
    Temat: Re: Szukam najtanszych telefonów komórkowych
    Od: arek <A...@g...com>

    On Feb 10, 5:50 pm, "Natalka" <n...@W...gazeta.pl> wrote:
> [...]
    > z nich zadzwonić i odebrać połączenie. Reszta nie ma znaczenia. Nie
    > chciałbyśmy wydać więcej niż 20-30 zł za sztukę.

    Powiem Ci tak - mam zniszczony mechanicznie telefon,
    ktory jednak dzwoni i odbiera telefony (ba, ma zestaw sluchawkowy,
    ktory w pewnym stopniu niweluje skutki zniszczenia),
    ma sprawna baterie itd.

    Ale za 30,- nie chce mi sie tylka podniesc, zeby
    zaniesc paczke na poczte, nie mowiac juz o
    szukaniu jakiegos pakunku, pisaniu adresu.

    Zycze powodzenia :D

  • 3. Data: 2009-02-10 18:06:46
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "Natalka" <n...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > W ramach szkolnego projektu muszę kupić dla siebie i swoich pięciu koleżanek
    > w sumie 6 telefonów komórkowych żeby się kontaktować [...]
    > PS. Warszawa i okolice

    a gdzie wyscie sie uchowaly bez komorki w dzisiejszych czasach? ;)

    w kazdym razie odpowiedz jest tylko jedna - allegro, w komisach wiecej maja
    samej marzy niz ty chcesz wydac

  • 4. Data: 2009-02-10 18:06:55
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

> [...]
    > z nich zadzwonić i odebrać połączenie. Reszta nie ma znaczenia. Nie
    > chciałbyśmy wydać więcej niż 20-30 zł za sztukę.

    jeżeli jest to Warszawa to zastanów się nad ofertą Sferii. Najtańszy zestaw
    z telefonem na kartę kosztuje od 37 zł ( plus doładowanie za 25 zł ) -
    razem 62 zł w tym 25 na rozmowy.

  • 5. Data: 2009-02-10 18:20:53
    Od: Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com>

    Dnia Tue, 10 Feb 2009 18:06:46 -0000, tg napisał(a):

    > Użytkownik "Natalka" <n...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    >
    > a gdzie wyscie sie uchowaly bez komorki w dzisiejszych czasach? ;)

    Nie napisała, że nie ma własnej komórki przecież :) Napisała, że chcę kupić
    "służbową" a to jest różnica :)

    > w kazdym razie odpowiedz jest tylko jedna - allegro, w komisach wiecej maja
    > samej marzy niz ty chcesz wydac

    To niestety prawda. Zadziwiające, że w komisach praktycznie bezwartościowy
    szajs telefoniczny wystawiają za 50-60 złotych. Jeszcze bardziej dziwne, że
    niektórzy to kupują...

    Osobiście także polecam albo Allegro - tam ceny "Kup teraz" zaczynają się
    chyba od 40 złotych, ale portale z ogłoszeniami drobnymi kupię/sprzedam.

    --
    - Kucing -

  • 6. Data: 2009-02-10 18:44:23
    Od: "m" <m...@p...onet.pl>

    http://allegro.pl/item551581264_okazja_nokia_1110i.h
    tml

  • 7. Data: 2009-02-10 22:20:28
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    m natekścił posta 5...@n...onet.pl:

    > http://allegro.pl/item551581264_okazja_nokia_1110i.h
    tml

    szukanie kilku okazji zabiera sporo czasu
    lepiej jeden sprzedawca z furą tego samego sprzetu, np.
    http://allegro.pl/item547155961_s35i_naajtaniej_spra
    wne_z_gwarancja_polecam.html\

  • 8. Data: 2009-02-11 23:10:53
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <a...@k...ing>,
    Kucing <k...@...u.s.h.m.a.i.l.com> wrote:

    > To niestety prawda. Zadziwiające, że w komisach praktycznie bezwartościowy
    > szajs telefoniczny wystawiają za 50-60 złotych. Jeszcze bardziej dziwne, że
    > niektórzy to kupują...

    Jak za to poszukiwalem Siemensa ME45 to spogladali na mnie z
    obrzydzeniem. I sie wysmiewali prawie, ze nie dosc, ze nie Nokie, to
    jeszcze chce starocia z niekolorowym wyswietlaczem.
    Obszedlem z 10 komisow w centrum Warszawy.
    Podobne reakcje byly na Eryka T39.

    Pozdrav
    TA

  • 9. Data: 2009-02-16 22:23:55
    Od: tomaszkrusz <t...@g...com>

    T...@s...in.the.world napisał(a):

> [...]
    > jeszcze chce starocia z niekolorowym wyswietlaczem.
    > Obszedlem z 10 komisow w centrum Warszawy.

    Leży gdzieś w szafie... Nadal szukasz me45?

    --
    Pozdrawiam, Tomasz
    http://tomaszkrusz.ovh.org