  • 1. Data: 2009-02-09 18:34:05
    Temat: [poszukuje dźwięku ] Świstaka maskotki w mp3 do telefonu na SMS'a...
    Od: KrAtOskAos <k...@a...pl>

    przeszukałem już cale google i nic nie znalazłem, może nie pisze na
    odpowiedniej grupie dyskusyjnej ale wydaje mi sie ze mogę tu znaleźć
    odpowiedz gdzie znaleźć ten dźwięk świstaka maskotki czyli chodzi o
    gwizd maskotki z Zakopanego ze straganów.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-02-09 20:07:09
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    KrAtOskAos pisze:
> [...]
    > odpowiedz gdzie znaleźć ten dźwięk świstaka maskotki czyli chodzi o
    > gwizd maskotki z Zakopanego ze straganów.
    takie przeciagłe: fiuuuu- fiuuuu?

    ToMasz

  • 3. Data: 2009-02-09 21:05:00
    Od: KrAtOskAos <k...@a...pl>

    tak tak właśnie o taki dzwięk mi chodzi...

  • 4. Data: 2009-02-09 21:19:35
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    KrAtOskAos pisze:
    > tak tak właśnie o taki dzwięk mi chodzi...

    postaram sie go jutro nagrać. Dasz sobie rade z obróbką pliku? (wyciać,
    przyciać, pogłośnić itd)?

    Jakość powinna być dobra, bo mam bebechy takiego futrzaka przy drzwiach,
    a duży głośnik na zapleczu. :)

    ToMasz

  • 5. Data: 2009-02-09 23:10:09
    Od: "silesiac" <s...@w...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jakość powinna być dobra, bo mam bebechy takiego futrzaka przy drzwiach, a
    > duży głośnik na zapleczu. :)
    >
    > ToMasz

    Hehehehehe ROTFL miesiąca... ja też chcę, please
    pozdr
    sil

  • 6. Data: 2009-02-10 04:39:13
    Od: kAos <k...@a...pl>

    silesiac pisze:
    > Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Hehehehehe ROTFL miesiąca... ja też chcę, please
    > pozdr
    > sil

    dzięki bardzo ToMaszu nie wiedziałem że aż tak szybko można znaleźć tu
    odpowiedz jak by co to wyślij mi na maila

    teraz pisze z drugiego konta

    pozdrawiam
    KrAtOskAos

  • 7. Data: 2009-02-10 13:02:55
    Od: "ZeN" <z...@n...pl>

    Użytkownik "KrAtOskAos" <k...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odpowiedniej grupie dyskusyjnej ale wydaje mi sie ze mogę tu znaleźć
    > odpowiedz gdzie znaleźć ten dźwięk świstaka maskotki czyli chodzi o gwizd

    coś źle szukasz...
    http://www.chomikuj.pl/Fox00/GSM/Dzwonki+MP3/Rozpako
    wane+S/*c5*9awistak.mp3

  • 8. Data: 2009-02-10 20:14:40
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    kAos pisze:

    > dzięki bardzo ToMaszu nie wiedziałem że aż tak szybko można znaleźć tu
    > odpowiedz jak by co to wyślij mi na maila

> [...]
    miałem tyle roboty ze nie zdążyłem nagrac. właściwie to zapomniałem. JAk
    byście chcieli wiecej naprawde fajnych dzwieków to spenetrujcie katalogi
    z dzwiekami w grze worms (wersje wszystkie).
    ToMasz