  • 31. Data: 2012-02-05 20:58:07
    Temat: Re: rejestrowanie samochodów RHD w PL
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Bo jak taki Maśląg zobaczy auto z kiera po prawej, to może się zestresować
    > i do rowu wlecieć od tego, zatem trzeba zakazać!

    Ty i z LHD po rowach jeździsz...

    --
    pozdr. Rzędzimir

  • 32. Data: 2012-02-05 21:42:57
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 4 Feb 2012 21:46:51 +0000 (UTC), Rafał Grzelak napisał(a):

    > Jak bedzie zwiekszony popyt, to podrozej. Brytyjczycy beda zachwyceni ;P

    Pytanie co do nas trafi. Takie wozki po 200KM z mlodymi gniewnymi
    kierowcami wyprzedzajacymi bez widocznosci, czy takie po 75-90KM, ktorych
    kierowcy nawet nie beda probowali wyprzedzac.

    > Mam nadzieje ze prawo rejestracji ograniczone bedzie do modeli, ktore
    > nie maja swoich kontynentalnych odpowiednikow.

    Obawiam sie ze tu unia moze zadzialac i minister nie ma prawa odmowic ..

    J.

  • 33. Data: 2012-02-05 21:47:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 4 Feb 2012 22:58:19 +0100, Heinzkalter napisał(a):
    > Po trzecie we wszystkich znanych mi krajach, gdzie obowiazuje ruch
    > lewostronny (oprocz Malty chyba) dopuszcza sie rejestrację samochodu z
    > kierownicą po lewej stronie - oczywiście obowiazuje przerobka swiatel itp.

    Ale tam na autostradzie nie wolno przekroczyc 110, a zwyklych drogach nie
    wspominajac, a tego w kraju nie chcemy :-)

    J.

  • 34. Data: 2012-02-05 21:55:33
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-02-04 21:48, Flyte pisze:
    > Ciekaw jestem czy ktos z bliskich ministra nie sprowadzil samochodu z UK i
    > nie podrucil mu pomyslu. Pomysl chory, ciezki i ryzykowny do wprowadzenia, a
    > pozniej niemozliwy do 'odkrecenia'.
    >
    > Idac dalej mysla ministra, proponuje zeby ci co maja kiere po lewej stronie,
    > niech jezdza jak dotychczas. A ci co po prawej, zgodnie z ruchem w UK.
    > Slowem: pojdzmy na kompromis i badzmy tolerancyjni dla siebie.

    Moment moment. Przecież głosowaliście za wejściem do UE.
    To jest dyrektywa unijna. Zapłacimy kary za dyskryminacje jak nie
    pozwolimy rejestrować. UNIA GÓRĄ ;-)

  • 35. Data: 2012-02-05 22:06:46
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-05 08:43, Martin Fox pisze:

    > W końcu dogonimy Europę?

    Na szybko to się nie uda :)

    > We Francji część wózków (na francuskich blachach)
    > ma kierownicę z prawej strony i nikomu to nie przeszkadza - więc czemu u
    > nas ma przeszkadzać?

    Widzisz, nawet tam jest to jakiś margines pojazdów, ponieważ jest
    to zwyczajnie niewygodne do jazdy. Zresztą sporo z tym pojazdów
    jeździ wprost po drogach wyspiarskich, więc jest to jakoś uzasadnione.
    Oczywiście jestem przeciwny zakazowi rejestracji w PL pojazdów
    z kierownica z prawej strony, ale jeżeli ma to być na stałe, to
    z racji kwestii wypadkowych należy się stosowna zwyżka w ubezpieczeniu
    - tak jak to jest w innych krajach :)

  • 36. Data: 2012-02-05 22:12:19
    Od: z <z...@g...pl>

    > Ja jeździłem. Znazy się - LHD po UK. Nie zauważyłem specjalnych problemów.
    > Owszem, trzeba było bardziej uważać i w wielu miejscach nie wyprzedzałem,
    > bo nie miałem jak zobaczyć.

    Ja jednak zacytuję śwagra :-)
    "Przerąbane" to jest jak się anglikiem podróżuje po polskich krętych
    jednopasmówkach. Jechałem kiedyś za nim dłuższą trasę i wyglądało to
    bardzo bardzo kapeluszniczo. Sam też nie mam czym przycisnąć ale to mi
    bardzo utkwiło w pamięci.
    Co innego niemieckie autostrady czy miasto. Dało by się żyć.
    Biorąc pod uwagę że buduje się dwupasmówki ;-) a te jednopasmowe
    modernizuje (zgodnie z unijnymi normami bezpieczeństwa oczywiście ;-) )
    tak że już i tak nie ma gdzie wyprzedzać to poważnie rozważyłbym taki
    zakup :-)

  • 37. Data: 2012-02-05 22:19:59
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 05 Feb 2012 13:29:10 +0100, jerzu napisał(a):

    > Oczywiście. Ty nie masz z niczym problemów.

    No może Ty bys miał i dlatego ciężko Ci uwierzyć.

    --
    ___________ (R)

  • 38. Data: 2012-02-05 22:20:31
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 05 Feb 2012 20:58:07 +0100, DoQ napisał(a):

    > Ty i z LHD po rowach jeździsz...

    Zakazać jeździć tym z przeciwka w ogóle!

    --
    ___________ (R)

  • 39. Data: 2012-02-05 22:24:10
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 5 Feb 2012 22:19:59 +0100, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    >No może Ty bys miał i dlatego ciężko Ci uwierzyć.

    Gdzie mi do Ciebie, mistrzu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 40. Data: 2012-02-05 22:26:25
    Od: DoQ <p...@g...com>

    > Zakazać jeździć tym z przeciwka w ogóle!

    Najlepiej usiądź jeszcze tyłem na przód...

    --
    pozdr. Rzędzimir