  • 41. Data: 2012-02-06 00:45:24
    Temat: Re: rejestrowanie samochodów RHD w PL
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 04.02.2012 Marcin "Kenickie" Mydlak <e...@3...lp> napisał/a:

    > Wystarczy zwiększyć kontrolę zarejestrowanych i nieubezpieczonych
    > pojazdów. Da się to zrealizować tanio i sprawnie. No i kara za brak OC
    > powinna być większa. Zdecydowanie większa.

    AFAIR jest wyższa od przeciętnej pensji - wystarczy.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 42. Data: 2012-02-06 02:29:41
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    J.F. wrote:

    > Pytanie co do nas trafi. Takie wozki po 200KM z mlodymi gniewnymi
    > kierowcami wyprzedzajacymi bez widocznosci, czy takie po 75-90KM,
    > ktorych kierowcy nawet nie beda probowali wyprzedzac.

    Obawiam sie ze obaj wiemy, co trafi.
    Wg mie, w tanich samochodach roznica cenowa nie bedzie warta niewygody.

    Gorzej z wioskowymi scigantami, co sie polasza na mocne auto w
    okazyjnej cenie (bo np. wyspiarzowi znudzily sie juz wysokie stawki
    ubezpieczenia...).

    > Obawiam sie ze tu unia moze zadzialac i minister nie ma prawa odmowic

    No to jedyna nadzieja w stawkach ubezpieczenia, akcyzy...

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 43. Data: 2012-02-06 18:38:10
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Pytanie co do nas trafi. Takie wozki po 200KM z mlodymi gniewnymi
    > kierowcami wyprzedzajacymi bez widocznosci, czy takie po 75-90KM, ktorych
    > kierowcy nawet nie beda probowali wyprzedzac.

    Nie wiem co gorsze.
    Więc lepiej żeby nie trafiło nic, dopływ złomów jest wystarczająco duży.

  • 44. Data: 2012-02-06 18:47:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Cavallino" napisał w wiadomości

    >Nie wiem co gorsze.
    >Więc lepiej żeby nie trafiło nic, dopływ złomów jest wystarczająco
    >duży.

    No coz, twoja opinia odnosnie tloku na drogach jest znana.

    W tym przypadku co do meritum sie jednak zgodze - nie wiadomo co
    gorsze - drogi pelne szybkich i niebezpiecznych, czy bezpiecznych
    zawalidrog :-)

    J.

  • 45. Data: 2012-02-06 18:58:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości news:

    > No coz, twoja opinia odnosnie tloku na drogach jest znana.

    Jakiego tłoku?
    Wystarczyło trochę mrozu i żadnego tłoku nie ma, a ja mam deja-vu z
    wczesnych lat 90-tych.
    I to by było na tyle w rozważaniach o samochodowym złomie - złom po prostu
    przegrał z zimą i od razu jeździ się świetnie, zwłaszcza że śniegu nie ma za
    grosz, a drogi suche i przyczepne.
    Nawet omijanie stojących po rowach niedobitków powyższego segmentu rynku
    daje się zrobić bez większych problemów.

    Szkoda tylko, że przyjdzie wiosna niedługo i znowu te wszystkie strucle,
    które dawno powinny zgnić na szrocie, dadzą radę jeździć.

  • 46. Data: 2012-02-06 20:15:38
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-02-06 18:58, Cavallino pisze:

    > Jakiego tłoku?
    > Wystarczyło trochę mrozu i żadnego tłoku nie ma, a ja mam deja-vu z
    > wczesnych lat 90-tych.

    Fakt, przerzedziło się, ale wnioski są błędne.

    > I to by było na tyle w rozważaniach o samochodowym złomie - złom po
    > prostu przegrał z zimą i od razu jeździ się świetnie, zwłaszcza że
    > śniegu nie ma za grosz, a drogi suche i przyczepne.

    Tak naprawdę to z zimą przegrały samochody markowe i dość młode.
    Część parchów pewnie też, ale to inna para kaloszy.

    > Nawet omijanie stojących po rowach niedobitków powyższego segmentu rynku
    > daje się zrobić bez większych problemów.

    Znaczy sam jeździsz "rowami", skoro musisz ich omijać? Jezdni nie
    starczyło?

    > Szkoda tylko, że przyjdzie wiosna niedługo i znowu te wszystkie strucle,
    > które dawno powinny zgnić na szrocie, dadzą radę jeździć.

    Ba, a co zrobisz z tymi nowymi (jak wiem 4-5 lat)? Do huty?

  • 47. Data: 2012-02-06 20:36:34
    Od: to <t...@i...pl>

    begin J.F

    > No coz, twoja opinia odnosnie tloku na drogach jest znana.

    Ma prawo do takiej opinii, w końcu to zrozumiałe, że szlachta jeżdżąca
    pięcioletnią kią z tyłem po dzwonie nie może znieść widoku tych
    wszystkich złomów.

  • 48. Data: 2012-02-06 20:39:21
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Martin Fox

    > W końcu dogonimy Europę? We Francji część wózków (na francuskich
    > blachach) ma kierownicę z prawej strony i nikomu to nie przeszkadza -
    > więc czemu u nas ma przeszkadzać?

    Byłeś kiedyś we Francji? Widziałeś, jakie tam są drogi, a jakie u nas?

  • 49. Data: 2012-02-06 20:40:02
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Najlepiej usiądź jeszcze tyłem na przód...

    Adam ogarnie auto nawet jakby siedział w nim do góry nogami! W końcu
    najważniejsza jest słynna wkładka! :>

  • 50. Data: 2012-02-06 22:06:07
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 06-02-2012 20:40, to pisze:

    > Adam ogarnie auto nawet jakby siedział w nim do góry nogami! W końcu
    > najważniejsza jest słynna wkładka! :>

    Bez wątpienia. Ale czym by naciskał na klakson gdyby siedział do góry
    nogami??

    --
    pozdr. Rzędzimir