  • 21. Data: 2012-02-04 23:46:48
    Temat: Re: rejestrowanie samochodów RHD w PL
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 4 Feb 2012 22:58:19 +0100, Heinzkalter napisał(a):

    > z kierownica po prawej stronie. Zapytam ilu z was jeździlo takim samochodem
    > (w ruchu prawostronnym/lewostronnym) tak trochę dlużej - nie po parkingu. I
    > nie interesuje mnie opinia "szwagier tak mowi...", "tak slyszalem...", "brat
    > jest we wojsku...", "ksiadz proboszcz, to..." - chcialbym uslyszec glos tych
    > co jezdzili a nie wyrażaja i powtarzaja zaslyszane opinie.

    Ja jeździłem. Znazy się - LHD po UK. Nie zauważyłem specjalnych problemów.
    Owszem, trzeba było bardziej uważać i w wielu miejscach nie wyprzedzałem,
    bo nie miałem jak zobaczyć.

    --
    ___________ (R)

  • 22. Data: 2012-02-04 23:46:56
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** LEPEK pisze tak:

    > Co wy na to (na taką możliwość

    Nie daj Bóg.

    Paścia wykupi wszystkie tańsze auta w Ugly Kingdom.
    Części zamienne podrożeją na szrotach.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 23. Data: 2012-02-05 00:17:16
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Tomasz Pyra wrote:

    > To się zaraz okaże że np. Vauxhalle nie są dostępne w wersji LHD i
    > można je rejestrować...

    Modele, nie marki. ;]

    Oczywiscie kombinatorstwo zawsze bedzie, ale ludzie juz tak maja
    niezaleznie od dziedziny.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 24. Data: 2012-02-05 08:43:40
    Od: Martin Fox <m...@l...pl>

    Dnia Sat, 04 Feb 2012 19:37:39 +0100, LEPEK napisał(a):

    > Co wy na to (na taką możliwość - nie chodzi mi o opinie o obecnym
    > ministrze ;) )?

    W końcu dogonimy Europę? We Francji część wózków (na francuskich blachach)
    ma kierownicę z prawej strony i nikomu to nie przeszkadza - więc czemu u
    nas ma przeszkadzać?

    --
    Martin Fox

  • 25. Data: 2012-02-05 10:56:16
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2012-02-04 22:58, Heinzkalter pisze:

    [...]

    To wszystko bardzo prawda, co piszesz. I choć też jestem za
    dopuszczeniem możliwości rejestracji samochodów RHD u nas - bo zdrowy
    rozsądek i przykłady innych krajów pokazują, że powinno być to zjawisko
    marginalne - to mam jednak pewne obawy... Bo różnica w cenach starszych
    (szczególnie mocnych) samochodów w zależności od strony, po której
    zamontowane jest piąte koło jest bardzo zachęcająca dla potencjalnych
    klientów, których szczególnie nie chciałbym widzieć właśnie w takich
    samochodach :/ No ale z drugiej strony tacy i tak często jeżdżą RHD nie
    rejestrując ich tu i tyle. Jedno jest pewne - jeśli by to weszło w
    życie, to popyt na stare samochody w UK skokowo wzrośnie ze wszystkimi
    tego konsekwencjami ;)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 26. Data: 2012-02-05 12:08:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 5 Feb 2012 08:43:40 +0100, Martin Fox napisał(a):

    > W końcu dogonimy Europę? We Francji część wózków (na francuskich blachach)
    > ma kierownicę z prawej strony i nikomu to nie przeszkadza - więc czemu u
    > nas ma przeszkadzać?

    Bo jak taki Maśląg zobaczy auto z kiera po prawej, to może się zestresować
    i do rowu wlecieć od tego, zatem trzeba zakazać!

    --
    ___________ (R)

  • 27. Data: 2012-02-05 12:31:18
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik " Flyte" <f...@g...pl>

    > pojazdów z kierownicą po prawej stronie.
    >
    > Ciekaw jestem czy ktos z bliskich ministra nie sprowadzil samochodu z UK i
    > nie podrucil mu pomyslu. Pomysl chory, ciezki i ryzykowny do wprowadzenia,
    > pozniej niemozliwy do 'odkrecenia'.

    Iiiieee tam. Pojazd może mieć kierowcę pośrodku, z lewej z prawej. Gorzej z
    kierowcą, który może nie zdołać przestawić się.

  • 28. Data: 2012-02-05 13:29:10
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 4 Feb 2012 23:17:19 +0100, Adam Płaszczyca
    <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    >Niby czemu? Ja jakoś nie zauważyłem, jak byłem w UK większych problemów
    >przy wyprzedzaniu.

    Oczywiście. Ty nie masz z niczym problemów.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 29. Data: 2012-02-05 19:02:32
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "jerzu" <t...@i...pl> wrote in message

    > Oczywiście. Ty nie masz z niczym problemów.

    Zwlaszcza z _przelatywaniem_przez_row_ ;-P

    --
    Axel

  • 30. Data: 2012-02-05 20:12:04
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-02-04 19:37, LEPEK pisze:

    > Co wy na to (na taką możliwość - nie chodzi mi o opinie o obecnym
    > ministrze ;) )?

    No to trzeba sie bedzie przesiasc na jakas ciezarowke, zeby bezpiecznie
    podrozowac. :| Niektorzy kierujacy nie potrafia jezdzic z kierownica po
    wlasciwej stronie, to co to bedzie jak zaleje nas fala tanich samochodow
    RHD.

    --
    venioo -> GG:198909
    Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG